Maar dat klopt niet met de cijfers die zij benoemt. Verder werk je als beginnend docent heel vaak niet direct fulltime, maar lager ft
Gewoon met je vinger of een kam 1 trekken? Haha
Bij mij gaat dat meteen weer terug naar normaal dan
Heb jij een symmetrische haarlijn?
Ik heb aan een kant een kleine inham en aan de andere kant niet, bijvoorbeeld.
Dit bedoel ik met een symmetrische haarlijn zonder inhammen, dat het echt een lijn langs je gezicht is
- Mijn haarlijn is symmetrisch en recht, zonder inhammen
- Mijn haarlijn is symmetrisch, met inhammen
- Mijn haarlijn is niet symmetrisch, met inhammen
- Mijn haarlijn is niet symmetrisch, door iets anders dan inhammen
0 stemmers
O echt? Misschien heb je een sterke kruin ofzo dan? Mijn haar heeft ook wel een voorkeur voor hoe het vaak ligt zeg maar maar het kan wel anders ook. Ziet er alleen niet uit.
Ik heb het tegenovergestelde van inhammen, zie dat kim k dit ook had maar die heeft m natuurlijk lekker strakgetrokken
Oh dat vind ik supermooi! Wil ik ook, maar helaas
Meisjes vroeger op mijn school hadden altijd dit, maar als ik dit doe en drie keer mn arm beweeg zit het weer zo
Nou heb ik dus gestemd dat ik inhammen heb, maar ik heb dat wat bij jou op het linkse plaatje staat bij kim. Ik vind dat eigenlijk ook al inhammetjes er zit daar toch minder haar? Of ben ik een beetje te kritisch haha?
Een vriendin op de middelbare had dit. Ze was de hele dag bezig om het haar in dat model te houden, elke 5 min handen door der haar.
Mijn inham is een beetje zo, alleen krijg ik die haartjes niet lang gegroeid, waardoor het duidelijk een inham blijft helaas, maar Kim heeft ook stukken die verder op dr voorhoofd zitten, mijn hele haarlijn zit verder naar achter
Oh dit haatte ik altijd zo erg en schaamde me er ook voor, waardoor ik een keer een pony wilde laten knippen om het te verbergen haha. Maar ik heb dus een mini hoofd waardoor de kapper het gelukkig afraadde (thank god). Het gras is altijd groener blijkt maar weer.
Maar als ik niet uitkijk loopt het over in mn wenkbrauwen zoals op deze foto (maar dan erger):
Zo heb ik het ook, maar dat zijn toch inhammen?
Ja ik zie het ook inderdaad!
Kim is niet echt een goed voorbeeld dan.
Bij mij zit het meer naar beneden nog extra haar na m’n haarlijn op mijn voorhoofd geplakt (bijna tegen m’n wenkbrauwen aan).
Maar het kan ook dat ik wel gewoon inhammen heb hoor haha
Edit: ook @Jumpsuit
Ja dit heb ik ook!! Echt van die babyharen die daar groeien
Ik heb een voetbalveld aan voorhoofd met inhammen met dunne blonde babyhaartjes. Mn grootste onzekerheid.
Ik vind jouw wenkbrauwen echt super mooi!
Mijn haarlijn komt wel overeen met de rechter foto, ik mis alleen het volume
Hahahah oja, dan ging ze haar halve voorhoofd epileren om zo’n rechte haarlijn te krijgen als Kim. Een vriendin van mij had dat ook gedaan en heeft daarna maanden met zo’n spriet op dr voorhoofd gelopen omdat het weer aan moest groeien
Ik dacht net dat mensen er beter uitzien met zijscheiding want met een middenscheiding wordt asymmetrie van een gezicht benadrukt. Dus een middenscheiding is eigenlijk alleen mooi als je een symmetrisch gezicht hebt.
Bij mij is dat in ieder geval zo (asymmetrisch dus).
Edit: sorry damn ben weer eens 100 jaar te laat met mijn reactie.