Ah dankje! Ze zitten een beetje wild van de fysio en teken ze bij, maar ben blij met het compliment.
Ik ging dit een keer proberen met een draad want dan trek je er lekker veel tegelijk uit ipv haar voor haar (dat zou anders een week duren en had dat ooit op America’s next top model gezien), maar dat deed zo teringveel pijn dus maar mee gekapt. En was bang dat het dan zou ingroeien, en dat nog kutter.
Oplossing, neem een pony als het je staat of lekker mee leven want waarschijnlijk valt niemand het op
Slik jij regelmatig vitamines/supplementen, aanvullend op voeding:
- Ja regelmatig, meerdere soorten
- Ja regelmatig, 1 soort
- Soms wel, soms niet
- Af en toe
- Nee nooit
0 stemmers
Welke vitamines/mineralen neem je dan?
- Mulitvitamines
- Vitamine C
- Vitamine D
- Vitamine B
- Calcium/Kalium
- Foliumzuur
- Magnesium
- Zink
- IJzer
- Psyllium
- Visolie/omega
- Overig/anders
0 stemmers
Hoe bepaal je welke vitamines/mineralen je neemt?
- Ik weet wat ik nodig heb door bijv een bloedtest
- Ik weet wat ik nodig heb, doordat ik bepaalde producten niet eet
- Ik weet wat ik nodig heb in een bepaald seizoen (bijv vitD in de winter)
- Ik doe maar wat/heb hier nooit echt overnagedacht
- Ik neem multivitamines, zodat ik van alles binnenkrijg
- Ik heb dit zo geleerd (bijv van ouders/studie?)
0 stemmers
Ik zie namelijk regelmatig voorbij komen dat je een bloedtest (EMD) kan doen, om ze inzicht te krijgen in tekorten in je lichaam. Dat leek me interessant, maar vroeg me af of iemand dat weleens gedaan heeft en of je daar dan ook wat aan gehad hebt… Het voelt aan de ene kant een beetje zweverig, maar aan de andere kant ook wel logisch
B12 nog uit m’n vegatijd en omdat ik nu 90% vega eet slik ik dat nog steeds
D voor de Corona al omdat ik niet altijd voldoende buiten kom in de winter (en last heb van winterdepressies) en vaak last van spieren heb.
Magnesium omdat ik daarvoor heel vaak spierkrampen en duizeligheid had, sinds ik het slik bijna niet meer (maar misschien is dit een placebo) en ik heb veel last van een knie en magnesiumolie erop helpt goed, dus denk dat het slikken ook helpt.
En dan nog biotine omdat het zogenaamd zou helpen met haargroei, huid en nagels. Geen idee of het echt werkt, maak mn potje op en dan kap ik ermee denk ik. Heb me wel ingelezen en het kan iig geen kwaad.
Hematoloog bepaalt mijn doses aan de hand van mijn 3-maandelijkse bloedtest.
Die testen staan algemeen bekend als kwakzalverij @crazyvibes, ga liever naar de huisarts als je zinnige inzichten wil.
Ik zou gewoon een bloedtest bij je huisarts laten doen, daar kan je ook al je vitamines laten prikken. Stuk betrouwbaarder en goedkoper.
Ik slik vitamine B12 omdat ik veganistisch eet en vitamine D omdat elke Nederlander dat eigenlijk zou moeten bijslikken! Ik heb al eens een tekort gehad en dat was niet mals dus ik neem het nu braaf elke dag.
Geen mening.
Ik heb gestemd op niet leuk omdat het niets voor mij is, maar het is ook erg afhankelijk van het model bank en in welke inrichting hij geplaatst wordt. Kan waarschijnlijk ook best leuk zijn.
Eten bestellen met dit weer
- Doe ik gewoon
- Arme bezorger
- Ik bestel sowieso nooit eten
0 stemmers
Mijn schoonouders hadden een zwart leren hoekbank. Vond vooral het leer zo koud aanvoelen, ik wil juist dat een bank er ‘warm’ en gezellig uitziet.
@Spaarlamp niet dat ik deze week eten heb besteld, maar waar ik woon viel het echt mee qua sneeuw en gladheid. Als hier een flink pak sneeuw was gevallen, had ik zeker geen eten besteld.
Dit zijn 1 van de weinige momenten dat ik het niet doe. Voelde me laatst al schuldig dat ik een bezorger door de regen had laten fietsen (had ik niet bij stilgestaan met bestellen). Maar het idee dat er een bezorger met scooter of fiets onderuit kan gaan omdat ik een pizza wil ofzo kan ik niet.
Nu valt het wel mee toch? Zonnetje schijnt en de wegen zijn goed schoon, tenzij je in de polder woont of zo
Ja voor mijn gevoel valt het ook wel mee en ik weet dat een paar restaurants waar ik regelmatig bestel soms met de auto bezorgen dus dan twijfel ik of ik wel of niet zal bestellen. Maar mocht er dan iemand wel op de fiets komen, dan voel ik me wel lullig.
Lijkt me met dit weer juist beter om te fietsen dan buiten voor het restaurant in de vrieskou te staan wachten tot iemand een keer iets besteld
Het gaat er toch om of je het zelf leuk vindt? Wat heeft zo’n poll voor zin als wij zonder foto’s oordelen over iets dat je al hebt gekocht en blijkbaar wil houden en dus wel tevreden bent?
Zwart leren bank = casting couch
Door alle haarlijnvragen dacht ik hieraan:
Steve uit MAFS Australië heeft soort van optisch z’n inhammen weggewerkt door de middelste ‘uitham’ weg te scheren.
Ken je iemand die dit ook doet?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Het lijkt me ook gewoon koud aanvoelen op blote huid?
Edit o je hebt dekens en kussens, dat scheelt natuurlijk alweer