Puistjes uitknijpen? En ik vind spierpijn vaak ook wel fijn voelen zolang het niet te erg is.
Nog steeds geen mening maar ligt er ook maar net aan hoe de woonkamer er verder uitziet etc.
Spierpijn
Oh ja perfect. Die miste ik!!! Ik doe dat altijd tot bloedens aan toe haha echt lekker
Je kan er zelfs nierstenen van krijgen als je van bepaalde vitamines teveel binnen krijgt
Ik vind menstruatiekrampen ook erg chill
Echt???
Pleisters eraf trekken!!
Ja ik ook. Heel powerful
Ik heb gewoon een panty aan en ik heb wel het idee dat men soms raar kijkt, maar ik vind het best te doen.
Ik vind het ook helemaal niet zo koud eigenlijk
Ik vind koude benen meestal niet zo’n probleem. Maarrr dan moet ik dus wel echt m’n lekkere warme winterjas en schoenen aan hebben en handschoenen en muts etc.
Maandag zag ik een meisje die een shortje aanhad met zo’n dunne huidskleurige panty terwijl ik net warm genoeg had met m’n fleece legging, broek erover en lange puffer jas erover vond het vrij gewaagd haha
Op een blauwe plek drukken!
Ik doe het wel maar kan het niet aanraden. Volgende week heb ik er wel minder moeite mee maar het is nu toch iets te koud. Mijn thermolegging met joggingsbroek erover vond ik toch fijner de afgelopen dagen (maar ja moet helaas toch een keer de was in).
Ik wilde vandaag wel, niet gedaan en uur later is er iemand daar doorheen gezakt. Dus laat maar weer forever
Ja als in: recht van lichamelijke integriteit en hieraan inherent mag je zelf bepalen dat je kinderen wil (proberen) te krijgen. Hoe moeilijk dit ook is in sommige situaties waarin ieder normaal mens kan begrijpen dat iemand beter geen kind (meer) kan krijgen.
Even de grens opzoeken: ook als bijvoorbeeld iemand veroordeeld pedoseksueel is of vanwege kindermishandeling, incest oid?
Nee, durf ik ook niet! Veel te bang om er doorheen te zakken.
Ha dit zijn juist interessante ethische vraagstukken! Maar ja vanuit een rechtsperspectief wel… en dan nog daargelaten dat men er eigenlijk vanuit hoort te gaan dat zodra een veroordeelde zijn straf heeft uitgezeten of een verdachte is vrijgesproken, diegene weer helemaal normaal in de maatschappij zou horen te functioneren.
(Zoals je begrijpt uit de vele zou en horen werkt dit in de praktijk natuurlijk niet zo.)
Het lijkt me trouwens wel moeilijk om bijvoorbeeld als veroordeelde pedofiel die zijn straf heeft uitgezeten een kind te hebben en niet binnen een X afstand van scholen te mogen komen. Geen idee ook hoe hiermee wordt omgegaan.