Maar gaat dat dan veranderen als mensen hier op ‘leuk’ zouden klikken?
Want ik denk dat je jezelf nu alleen maar onzekerder maakt terwijl dat helemaal niet nodig is.
En je man vindt het blijkbaar wel mooi toch?
Zet je dan straks je leren zetel van 6.000 euro op marktplaats als iedereen het lelijk vindt?
Het staat in jullie woonkamer, jij/jullie bent degene die er elke dag op zit en naar kijkt dus jullie eigen mening/smaak lijkt me enige relevante.
En een uiteindelijk oordeel kan je pas geven van het totaalplaatje. Dan kan een ‘lelijk’ meubelstuk ineens mooi zijn. Plus, wie weet hebben wij allemaal geen smaak. Dus echt geen goede graadmeter.
Ja op beiden. Disclaimer: ook meteen de enige 2 relaties die ik heb gehad. De ene uitgemaakt om met de ander verder te kunnen. Was echt niet leuk, zoveel twijfel aan alle kanten en weten dat je iemands hart gaat breken. Dacht ook dat het alleen iets uit films was.
en @Lemongrab en @Dombo Thanks voor jullie reacties, en klopt, daar ben ik me van bewust! Maar was me aan het verdiepen in vitamines en was benieuwd of iemand dat van toegevoegde waarde vond bij het selecteren van vitamines en op basis van wat iedereen dat kiest. Zag inderdaad dat die testen erg duur zijn en dat je die met een cursus kan afnemen haha. Maar goed, dat is natuurlijk ook de hele ophef over mamaworden etc
Zomaar supplementen slikken is ook niet altijd gezond trouwens. Ik zou gewoon naar je huisarts gaan en je bloed laten nakijken, en op basis daarvan eventueel vitamines bijnemen. En neem ook niet zomaar de eerste de beste, maar zoek uit welke goed werken.
Ik had net een gesprek met vriendinnen over lekkere pijn. Bijvoorbeeld over een beugel aandraaien of expres op een aft gaan bijten of aan eelt gaan punniken. Maar we komen niet verder. Iemand nog goeie voorbeelden van lekkere pijn?
Update: we bedachten net nog blaren doorprikken en hoekjes van de nagelriemen afbijten
Als je onze mening aangepast op jouw situatie wilt weten, zou ik een poll doen met foto van je bank. En anders je vooral niks van onze mening over een zwarte leren hoekbank in het algemeen aantrekken.
Krabben als je heel erg jeuk hebt
Korstje eraf krabben, of dingen uit het kinktopic😂
Puistjes uitknijpen? En ik vind spierpijn vaak ook wel fijn voelen zolang het niet te erg is.
Nog steeds geen mening maar ligt er ook maar net aan hoe de woonkamer er verder uitziet etc.
Spierpijn
Oh ja perfect. Die miste ik!!! Ik doe dat altijd tot bloedens aan toe haha echt lekker
Je kan er zelfs nierstenen van krijgen als je van bepaalde vitamines teveel binnen krijgt
Ik vind menstruatiekrampen ook erg chill
Echt???
Pleisters eraf trekken!!
Ja ik ook. Heel powerful