Stel je persoonlijke vraag #24

29,5.

64 likes

Hahaha ik heb heel netjes nog 7 maanden bij mijn huidige leeftijd opgeteld. Moet wel wat hebben om naar uit te kijken en wil genieten van het aftellen natuurlijk. :grimacing:

11 likes

Het idee van nog 30-40 jaar werken vind ik echt :exploding_head::exploding_head::exploding_head: haha

10 likes

Wil morgen wel al met pensioen hoor, ga wel vrijwilligerswerk doen binnen mijn werkveld en hobby’s oppakken, lijkt me zo heerlijk niet meer elke dag vroeg op moĂ©ten staan

4 likes

Ik mis de vrijdagborrel. Iedere vrijdag in een café in t dorp borrelen met hapjes, en dan om 7 naar huis en echt weekendgevoel hebben. Altijd zin in de vrijdag, omdat die speciaal is. Nu issie net als alle andere dagen, terwijl werk gewoon doorgaat. Ook een goed moment om op tijd te gaan, want de borrel wacht. Nu wacht er niemand tot ik thuis kom.

4 likes

Dat benauwd me juist eigenlijk een beetje de andere kant op. Heb het gevoel dat dat best snel is en ik nog zoveel af moet/wil krijgen in die tijd.

2 likes

Ik slik magnesiumcitraat ivm onrustige benen en werkt top, merk het ook meteen als ik het niet heb geslikt.

1 like

Ja hier in de stad wordt er gewoon geschaatst! En ik heb net op het markermeer gestaan!! :smiley:

6 likes

Heet nieuws uit het wonderlijke Woerden: de Snertkroket.

Zou jij gratis deze genotknots/gekotsnots proberen?

• Lievelingssnack in the making
  • Ja graag
  • Eenmalig
  • Nee ik lust geen kroketten
  • Nee ik lust geen erwtensoep (snert)
  • Snertverdemme, ik lust geen kroketten en erwtensoep, dus dit is nog erger dan de duivel die op je tong piest
  • Hallo ik ben een Hollander, kom maar op met die gratis troep
  • Eerst proeven dan beoordelen
  • Anders

0 stemmers

https://www.ad.nl/koken-en-eten/de-snack-van-deze-winter-de-snertkroket-en-wij-mochten-als-eerste-proeven~ade8afc9/

Hahah Woerden doet het er gewoon om, die willen niet populair worden daar

4 likes

Ik was de optie ‘Only in Woerden’ vergeten.

3 likes

Jij had echt bij rtl boulevard moeten werken

5 likes

Ik ben niet zo’n geweldige presentatietopper zoals Nikkie Plessen.

Alles valt te leren

1 like

Oh ik bedoelde niet als presentator

Je woordgrappen en antwoordopties doen me altijd denken aan de lollige onderschriften die ze in beeld zetten bij elk item.

4 likes

Ik zal ze mijn cv sturen. :wink:

1 like

Je bent leraar toch? Is ook een soort presentator jaha

En politie-agent in één.

17 likes

Nee, ik lust wel kroketten en erwtensoep maar wil dit gewoon niet proeven want de combi lijkt me goor

15 likes

Voor iedereen die het zich afvraagt. Ik ben voor de panty gegaan en had het totaal niet koud. Was tien minuutjes fietsen!

7 likes