Stel je persoonlijke vraag #24

Ik heb gewoon een panty aan en ik heb wel het idee dat men soms raar kijkt, maar ik vind het best te doen.

2 likes

Ik vind het ook helemaal niet zo koud eigenlijk

2 likes

Ik vind koude benen meestal niet zo’n probleem. Maarrr dan moet ik dus wel echt m’n lekkere warme winterjas en schoenen aan hebben en handschoenen en muts etc.

3 likes

Maandag zag ik een meisje die een shortje aanhad met zo’n dunne huidskleurige panty terwijl ik net warm genoeg had met m’n fleece legging, broek erover en lange puffer jas erover :sweat_smile: vond het vrij gewaagd haha

1 like

Op een blauwe plek drukken!

11 likes

Ik doe het wel maar kan het niet aanraden. Volgende week heb ik er wel minder moeite mee maar het is nu toch iets te koud. Mijn thermolegging met joggingsbroek erover vond ik toch fijner de afgelopen dagen (maar ja moet helaas toch een keer de was in).

1 like

Ik wilde vandaag wel, niet gedaan en uur later is er iemand daar doorheen gezakt. Dus laat maar weer forever

9 likes

Ja als in: recht van lichamelijke integriteit en hieraan inherent mag je zelf bepalen dat je kinderen wil (proberen) te krijgen. Hoe moeilijk dit ook is in sommige situaties waarin ieder normaal mens kan begrijpen dat iemand beter geen kind (meer) kan krijgen.

1 like

Even de grens opzoeken: ook als bijvoorbeeld iemand veroordeeld pedoseksueel is of vanwege kindermishandeling, incest oid?

Nee, durf ik ook niet! Veel te bang om er doorheen te zakken.

Ha dit zijn juist interessante ethische vraagstukken! Maar ja vanuit een rechtsperspectief wel
 en dan nog daargelaten dat men er eigenlijk vanuit hoort te gaan dat zodra een veroordeelde zijn straf heeft uitgezeten of een verdachte is vrijgesproken, diegene weer helemaal normaal in de maatschappij zou horen te functioneren.

(Zoals je begrijpt uit de vele zou en horen werkt dit in de praktijk natuurlijk niet zo.)

Het lijkt me trouwens wel moeilijk om bijvoorbeeld als veroordeelde pedofiel die zijn straf heeft uitgezeten een kind te hebben en niet binnen een X afstand van scholen te mogen komen. Geen idee ook hoe hiermee wordt omgegaan.

2 likes

29,5.

64 likes

Hahaha ik heb heel netjes nog 7 maanden bij mijn huidige leeftijd opgeteld. Moet wel wat hebben om naar uit te kijken en wil genieten van het aftellen natuurlijk. :grimacing:

11 likes

Het idee van nog 30-40 jaar werken vind ik echt :exploding_head::exploding_head::exploding_head: haha

10 likes

Wil morgen wel al met pensioen hoor, ga wel vrijwilligerswerk doen binnen mijn werkveld en hobby’s oppakken, lijkt me zo heerlijk niet meer elke dag vroeg op moĂ©ten staan

4 likes

Ik mis de vrijdagborrel. Iedere vrijdag in een café in t dorp borrelen met hapjes, en dan om 7 naar huis en echt weekendgevoel hebben. Altijd zin in de vrijdag, omdat die speciaal is. Nu issie net als alle andere dagen, terwijl werk gewoon doorgaat. Ook een goed moment om op tijd te gaan, want de borrel wacht. Nu wacht er niemand tot ik thuis kom.

4 likes

Dat benauwd me juist eigenlijk een beetje de andere kant op. Heb het gevoel dat dat best snel is en ik nog zoveel af moet/wil krijgen in die tijd.

2 likes

Ik slik magnesiumcitraat ivm onrustige benen en werkt top, merk het ook meteen als ik het niet heb geslikt.

1 like

Ja hier in de stad wordt er gewoon geschaatst! En ik heb net op het markermeer gestaan!! :smiley:

6 likes

Heet nieuws uit het wonderlijke Woerden: de Snertkroket.

Zou jij gratis deze genotknots/gekotsnots proberen?

• Lievelingssnack in the making
  • Ja graag
  • Eenmalig
  • Nee ik lust geen kroketten
  • Nee ik lust geen erwtensoep (snert)
  • Snertverdemme, ik lust geen kroketten en erwtensoep, dus dit is nog erger dan de duivel die op je tong piest
  • Hallo ik ben een Hollander, kom maar op met die gratis troep
  • Eerst proeven dan beoordelen
  • Anders

0 stemmers

https://www.ad.nl/koken-en-eten/de-snack-van-deze-winter-de-snertkroket-en-wij-mochten-als-eerste-proeven~ade8afc9/