Stel je persoonlijke vraag #24

Een kort rondje googlen leert al snel dat je met obesitas gewoon echt meer risico loopt. Misschien wordt dat hier niet zo breed uitgemeten in de media maar is wel gewoon zo.

Dus wat is er mis mee om deze groep te beschermen? Als ze het over de groep 50 + mannen hebben dan is er vanaf bmi 25 al een groter risico. Dan kan je denk ik de helft van die mannen gaan inenten.

2 likes

Het is niet iedereen met overgewicht he. Het gaat wel over zwaar overgewicht. En volgens mij valt t risico met de meeste luchtwegaandoeningen wel mee (meen dit gelezen te hebben). Neem aan dat als die een groter risico zouden lopen ze die mensen eerst wel zouden vaccineren. Net als dat ze nu van 64 naar 63 naar 62 etc gaan.

Het is gewoon alsof mensen denken t is je eigen schuld dat je dik bent dus verdien je t niet om “eerder” aan de beurt te zijn.

Heb jij schaatsen?

• Ja, had ik al
  • Ja, deze week gekocht
  • Nee, wil ik wel
  • Nee, wil ik ook niet

0 stemmers

Wat voor spelletjes spelen jullie op afstand dan?

Ik speel met mn vriendinnen vanalles op boardgamearena en via en jackbox en spyfall. Via discord meestal

1 like

Overcooked op de playstation is hier echt favoriet.

3 likes

Oh ja dit speel ik vaak samen met m’n vriend! Heel leuk, alleen als ik het 's avonds speel dan lig ik daarna onrustig in bed en droom ik over tomaten die ik nog moet hakken enzo

2 likes

Jaaaa ben ook helemaal opgefokt daarna haha

Ik dacht precies aan 60, staat die er niet tussen. Is dat met een reden?

Denk dat daarom 61 zo populair is!

Gewoon kletsen op de bank eigenlijk haha?

6 likes

Ik heb verder alleen online geborreld, spelletjes gespeeld, pictionairy. O en met 1 stel op afstand geborreld (maar niet meer sinds de tweede strenge lockdown).

Voor de mensen die alcohol drinken en bekend zijn met apres ski / wintersport drankjes, kies je top 3:

• Jagermeister
  • JĂ€gertee
  • Marillen schnapps (abrikoos)
  • Williams schnapps (peer)
  • Vliegend hert (Jagermeister Redbull)
  • Gluhwein
  • FlĂŒgel
  • Ströhrum 80
  • B52 shotje
  • Chocolademelk met rum
  • Witbier (Paulaner)

0 stemmers

1 like

Een naadloze onderbroek voor een bepaalde jurk. Super comfy en ook wel mooi gesneden.

1 like

Nee, maar als tiener er wel basic strings van gehad en die zaten fijn in hoeverre ik het me 100jaar later nog herinner :sweat_smile:

1 like

Zit echt super. Mijn moeder had het ook altijd en ik ook al jaren

1 like

Ik heb twee zero feel bh’s en die zitten heel lekker. Geen beugels en toch redelijk wat steun.

3 likes

Ah ik heb nu zoveel zin in wintersport hierdoor!! Hoop zo dat dat volgend jaar weer mag.

M’n all time favorite staat er alleen niet tussen, volgens mij niet echt een wintersport drankje maar het het is baby guinness :hearts:

3 likes

Anders, namelijk Bombardino.

2 likes

omg hoe moet ik hier uit kiezen :sob: ik wil alles! en het liefst ook nog een saurer radler! en glĂŒhmost en als ik echt dronken ben giet ik een enzian naar binnen. MISS IT

2 likes