Stel je persoonlijke vraag #24

Hahah Woerden doet het er gewoon om, die willen niet populair worden daar

4 likes

Ik was de optie ‘Only in Woerden’ vergeten.

3 likes

Jij had echt bij rtl boulevard moeten werken

5 likes

Vaccinaties, bloedprikken en tattoo zetten :grimacing:

2 likes

Ik ben niet zo’n geweldige presentatietopper zoals Nikkie Plessen.

Alles valt te leren

1 like

Oh ik bedoelde niet als presentator

Je woordgrappen en antwoordopties doen me altijd denken aan de lollige onderschriften die ze in beeld zetten bij elk item.

4 likes

Ik zal ze mijn cv sturen. :wink:

1 like

Je bent leraar toch? Is ook een soort presentator jaha

En politie-agent in één.

17 likes

Nee, ik lust wel kroketten en erwtensoep maar wil dit gewoon niet proeven want de combi lijkt me goor

15 likes

Voor iedereen die het zich afvraagt. Ik ben voor de panty gegaan en had het totaal niet koud. Was tien minuutjes fietsen!

7 likes

Anders: lust zowel kroket als erwtensoep maar deze combinatie hoef ik niet

Er zijn groentekroketjes bij de Hanos die al exact naar snert smaken. Echt m’n favoriete ooit.

5 likes

Groter risico dus eerder een vaccin. Leeftijd schijnt overigens wel een grotere factor te zijn op overlijden dan BMI > 40, maar mensen met BMI > 40 eerder vaccineren per leeftijdsgroep lijkt me echt alleen maar beter.

1 like

Beetje problematische poll. Denk dat veel mensen hier onzeker over zouden kunnen worden. Ik wil iedereen op het hart drukken dat whatever de reden is dat je eerder aan de beurt bent al is het een aambei , schaam je niet. Als je het vaccin kan en wil nemen doe het gewoon!

73 likes

Iedereen die tot een risicogroep behoort heeft voorrang toch, ongeacht de reden wat mij betreft. Opvallend dat nog relatief veel mensen het belachelijk vinden dat deze groep voorrang krijgt.

Is dat vanwege het “je hebt teveel gegeten dus eigen schuld” stigma? Want als je zo beredeneert zouden mensen met COPD die hebben gerookt bijvoorbeeld ook niet eerder aan de beurt mogen komen.

23 likes

Dat zeg je mild. Ik vind het belachelijk dat mensen dit vinden. Hoe krijg je het je strot uit.

20 likes

Met als gevolg dat alle coronawappies nu roepen: ZIE JE WEL!!! HET VACCIN MAAKT JE DOOD!!!1! Terwijl dat waarschijnlijk niet het geval is.

2 likes

Snap je interesse wel, maar denk ook: hou alsjeblieft je vetfobische bij je en val er andere mensen niet mee lastig.