Mag ik vragen waarom je die poll hebt gemaakt en waarom je er dingen in hebt gezet als Belachelijk enzo. Is dat omdat jij dat vind en wilt kijken of meer mensen dat vinden?
Ik ben echt een fartfabrique af en toe. Laat ze ook altijd gaan ook al zit mn vriend langs me want ze stinken bijna nooit.
Ik heb denk ik wel 40+ maar ik hoef niet perse eerder
Maar je gaat toch in feite niet ‘eerder’ (eerder dan wat?) maar gewoon op het moment dat je er recht op hebt/de overheid vindt dat het van belang is dat jij aan de beurt bent voor een vaccin?
Edit O ik zie nu dat de poll zo is geformuleerd en jij daar gewoon op reageert. Nouja meer in het algemeen dan dan naar jou
Maar nog niet klaar met het ijs
Ja maar alleen omdat ik over een paar dagen weer ergens heen moet met de auto
Vooral klaar met die kut kou, heb veel last van eczeem
Zou jij nu gaan schaatsen zonder ervaring terwijl er een kans is dat je op je bek gaat, iets breekt, en de zorg (onnodig) belast?
- Ja hoor kan gewoon!
- Dat is niet zo slim inderdaad dus doe maar niet
0 stemmers
Hoe weten ze dan dat ik een hoger bmi heb? Ik zal de brief toch wel gewoon krijgen als de mensen van mijn leeftijdsgroep gaan? Ik ga er in ieder geval geen actie voor ondernemen
Breken zoooveel mensen iets met schaatsen dan? Ik ben helemaal pro de zorg ontlasten, maar schaatsen lijkt me nou niet zo’n issue.
Ik lees net dat als je huisarts het weet je een brief krijgt en anders mag je zelf bellen
Het is hier nu sowieso verraderlijk glad op stukken, dat was eerder deze week nog niet. Ben gisteren ook al een paar keer bijna op mn smoel gegaan met wandelen
Denk eigenlijk dat dat gevaarlijker is dan schaatsen
Kan jij schaatsen?
- Ja, de beer uit Lemmer is er niks bij
- Ik kan redelijk schaatsen
- Niet goed, wel snel
- Ik doe maar wat, maar kom wel vooruit
- Ik ben Bambi op het ijs
- Ik probeer het niet eens
- Ik heb nooit geschaatst
- Ik heb wel eens geschaatst, maar het is niks voor mij
- Doe mij maar koek en zopie
- Ik schaats op noren
- Ik schaats op dubbele ijzers en met stoel
- Ik schaats op kunstschaatsen
- Ik schaats op ijshockeyschaatsen
- Ik schaats op Friese doorlopers
- Ik wil graag nog wat vertellen over schaatsen
0 stemmers
Sorry, was anoniem.
Ik heb vroeger op schaatsles gezeten en vorig jaar ging het nog wel goed. Alleen wel op noren want andere schaatsen kan ik het niet op
Wat kun jij beter?
- Schaatsen
- Schaken
0 stemmers
Dit gaat over vanaf zondag, toen lag er nog niet eens ijs. Ik lees valpartijen op straat en ongelukken met sleeën. Dan zou je vraagstelling eerder moeten zijn of mensen wel naar buiten mogen zonder goede sneeuwgear.
Dit is toevallig één van de nieuwsberichten dus nee m’n vraagstelling blijft hetzelfde. Ik vind ‘t gewoon dom om nu te gaan schaatsen als je dat niet kunt
Ik kan beter schaatsen maar dat komt doordat ik bij schaken de stukken nog niet eens uit elkaar kan houden.