Jaaaa ben ook helemaal opgefokt daarna haha
Ik dacht precies aan 60, staat die er niet tussen. Is dat met een reden?
Denk dat daarom 61 zo populair is!
Gewoon kletsen op de bank eigenlijk haha?
Ik heb verder alleen online geborreld, spelletjes gespeeld, pictionairy. O en met 1 stel op afstand geborreld (maar niet meer sinds de tweede strenge lockdown).
Voor de mensen die alcohol drinken en bekend zijn met apres ski / wintersport drankjes, kies je top 3:
- Jagermeister
- Jägertee
- Marillen schnapps (abrikoos)
- Williams schnapps (peer)
- Vliegend hert (Jagermeister Redbull)
- Gluhwein
- Flügel
- Ströhrum 80
- B52 shotje
- Chocolademelk met rum
- Witbier (Paulaner)
0 stemmers
Een naadloze onderbroek voor een bepaalde jurk. Super comfy en ook wel mooi gesneden.
Nee, maar als tiener er wel basic strings van gehad en die zaten fijn in hoeverre ik het me 100jaar later nog herinner
Zit echt super. Mijn moeder had het ook altijd en ik ook al jaren
Ik heb twee zero feel bh’s en die zitten heel lekker. Geen beugels en toch redelijk wat steun.
Ah ik heb nu zoveel zin in wintersport hierdoor!! Hoop zo dat dat volgend jaar weer mag.
M’n all time favorite staat er alleen niet tussen, volgens mij niet echt een wintersport drankje maar het het is baby guinness
omg hoe moet ik hier uit kiezen ik wil alles! en het liefst ook nog een saurer radler! en glühmost en als ik echt dronken ben giet ik een enzian naar binnen. MISS IT
Onderbroeken: Tezenis seamless cotton briefs
Bh’s: Sloggi zero feel
Heb jij wel eens dat je iets blijft ontkennen terwijl het eigenlijk super duidelijk is dat je het hebt gedaan?
- Ja
- Nee
- Kan me niet zo’n moment herrineren
0 stemmers
Paulaner is geen witbier, maar weizen (tarwe) bier.
Wordt ook wel weissbier genoemd, maar is wel heel anders dan het witbier dat we hier / in België kennen.
Me
Heb het van mijn vader, die beweert nog met een peuk in zijn hand dat hij echt niet heus weer stiekem is begonnen met roken hoor
Nee, al heb ik wel volgehouden dat mijn vriend de bank had gemold, terwijl ik er te enthousiast op gesprongen was de dag ervoor. Hij denkt nog steeds dat hij dat heeft gedaan.
Ik ben te lui om uberhaupt te liegen.
Ik had al schaatsen, maar heb wel nieuwe gekocht deze week