Ik heb vroeger op kunstschaatsen gezeten, ik kan het nu echt niet meer zo goed als toen, maar het blijft altijd leuk om weer te kunnen schaatsen!
Als je echt niet kan schaatsen zou ik wel een helm opdoen, maar verder is het denk ik minder gevaarlijk dan skiën ofzo. Heb ook weinig mensen zien vallen met schaatsen gisteren, of voorover op hun knieën bijv. Daar houd je hooguit wat blauwe plekken aan over. Oh en: doe altijd handschoenen aan! Als je dan toch valt heb je minder kans om dat je je handen bezeert aan een schaats van iemand anders
Alleen 't verschil is dat je nu toch niet kan skiën. Buiten corona om zou het me een worst wezen wat je allemaal breekt maar doe nu gewoon ff niet denk ik dan
En ja een helm is sowieso beter maar dat dragen de meeste mensen natuurlijk niet
Ik heb al de hele week een wollen panty onder m’n broek aan (ook binnen). Heeerlijk!
Ik vind t echt heftig dat 22% t belachelijk vind. Dat is ruim 1 op de 5. Waarom is t dan belachelijk? Is het dan ook belachelijk dat de bejaarden eerst mogen? Hadden ze maar niet zo oud moeten worden? Hoop echt dat iemand die op belachelijk heeft gestemd uit wil leggen waarom, desnoods via dm.
Ik vind het echt jammer dat er niet meer bekend is over vet en corona. Ja overal staat dat je zoveel procent meer kans hebt om ernstig ziek te worden of dood te gaan. Maar als die kans van 0.4% naar 0.8% gaat is de kans wel 2x zo groot maar alsnog fuckin klein. Maar t staat nergens in normale taal uitgelegd. Las gister iets van 113% meer kans, dat is dan ruim 2x zoveel toch? Maar nergens staat of die mensen met obesitas bv hart en vaat ziekten of diabetes of iets hebben of dat ze niks van dit alles hebben en alsnog daar op de ic liggen en t dus echt alleen aan t vet in je lijf ligt. @Shadina ik denk dus omdat bovenstaande aan de gang is. Ze weten niet waar t aan ligt alleen dat zoveel van de patienten zwaar overgewicht hebben.
@Luzarl waarom niet halen? Als ik t goed begrijp zou je als je aan de beurt bent qua leeftijd m wel willen, waarom nu niet? Elk gevaccineerd persoon helpt weer een beetje mee.
En mochten mensen zijn die inderdaad vinden dat t eigen schuld is, hadden we maar niet zo dik moeten zijn, het is helaas echt complex en heb dit jaar echt heel veel angst hierom gehad. En dan kan je zeggen was dan lekker af gaan vallen, maar ben allang blij dat ik 8 kilo kwijt ben ipv corona kilo’s erbij.
En ik wil gewoon weten hoeveel dikke jonge vrouwen op de ic zijn beland.
Een kort rondje googlen leert al snel dat je met obesitas gewoon echt meer risico loopt. Misschien wordt dat hier niet zo breed uitgemeten in de media maar is wel gewoon zo.
Dus wat is er mis mee om deze groep te beschermen? Als ze het over de groep 50 + mannen hebben dan is er vanaf bmi 25 al een groter risico. Dan kan je denk ik de helft van die mannen gaan inenten.
Het is niet iedereen met overgewicht he. Het gaat wel over zwaar overgewicht. En volgens mij valt t risico met de meeste luchtwegaandoeningen wel mee (meen dit gelezen te hebben). Neem aan dat als die een groter risico zouden lopen ze die mensen eerst wel zouden vaccineren. Net als dat ze nu van 64 naar 63 naar 62 etc gaan.
Het is gewoon alsof mensen denken t is je eigen schuld dat je dik bent dus verdien je t niet om “eerder” aan de beurt te zijn.
Heb jij schaatsen?
- Ja, had ik al
- Ja, deze week gekocht
- Nee, wil ik wel
- Nee, wil ik ook niet
0 stemmers
Wat voor spelletjes spelen jullie op afstand dan?
Ik speel met mn vriendinnen vanalles op boardgamearena en via en jackbox en spyfall. Via discord meestal
Overcooked op de playstation is hier echt favoriet.
Oh ja dit speel ik vaak samen met m’n vriend! Heel leuk, alleen als ik het 's avonds speel dan lig ik daarna onrustig in bed en droom ik over tomaten die ik nog moet hakken enzo
Jaaaa ben ook helemaal opgefokt daarna haha
Ik dacht precies aan 60, staat die er niet tussen. Is dat met een reden?
Denk dat daarom 61 zo populair is!
Gewoon kletsen op de bank eigenlijk haha?
Ik heb verder alleen online geborreld, spelletjes gespeeld, pictionairy. O en met 1 stel op afstand geborreld (maar niet meer sinds de tweede strenge lockdown).
Voor de mensen die alcohol drinken en bekend zijn met apres ski / wintersport drankjes, kies je top 3:
- Jagermeister
- Jägertee
- Marillen schnapps (abrikoos)
- Williams schnapps (peer)
- Vliegend hert (Jagermeister Redbull)
- Gluhwein
- Flügel
- Ströhrum 80
- B52 shotje
- Chocolademelk met rum
- Witbier (Paulaner)
0 stemmers
Een naadloze onderbroek voor een bepaalde jurk. Super comfy en ook wel mooi gesneden.
Nee, maar als tiener er wel basic strings van gehad en die zaten fijn in hoeverre ik het me 100jaar later nog herinner