Stel je persoonlijke vraag #24

Ja het is zo dom, meestal win je er niks mee ook maar het lijkt dan for some gewoon de meest logische optie. En als je eenmaal begonnen bent kan je ook niet meer stoppen.

2 likes

Ik krimp echt ineen als ik deze dingen lees. Ik heb soms nog steeds flashbacks naar toen ik als kind in zeep had gebeten(??? ik geloof om een handzamer stuk te maken, het leek me toen in elk geval slim), mijn moeder die na mij douchte ernaar vroeg en ik bleef beweren dat ik dat echt niet had gedaan. :woozy_face: En de duizend dingen die ik heb opgegeten om vervolgens te doen alsof ik er echt niks van afwist!1! :woozy_face:

Ughl ik herinner me nu ineens een keer dat ik met mijn ouders meewas om bij hun vrienden die ik niet zo goed kende te eten, op een gegeven moment naar de wc moest en niet durfde te kloppen(???), dus DOOR HET SLEUTELGAT DE BADKAMER IN PROBEERDE TE KIJKEN om te zien of er al iemand zat en net op dat moment mijn moeder kwam vragen wat ik aan het doen was. Ik weet niet meer wat ik toen zei, maar in ieder geval niet de waarheid. :woozy_face:

26 likes

Dit is zo herkenbaar! Het is ook gewoon sneller dan ik vaak. Dan vraagt iemand van: Rosegold heb jij dit gedaan? En dan komt er meteen op topsnelheid een ontkenning uit mijn mond zonder dat mijn brein daar bij betrokken was, terwijl ik dan achteraf denk van: eeehm waarom was het zo erg om dit gewoon toe te geven? Maar dan heb ik al gezegd dat ik het niet heb gedaan, en dan moet ik steeds vagere vergezochte uitleg gaan geven over waarom ik iets niet gedaan heb. Waarom ben ik zo??

6 likes

Hadden jullie vroeger thuis een kast (of andere plek) met een slot erop, waarin snoep of ander eten werd bewaard?

• Nee wtf
  • Nee maar ik ken dit wel van bij andere mensen
  • Ja, om dingen achter te houden van mij
  • Ja, om dingen achter te houden van een ander gezinslid/leden
  • nvt

0 stemmers

Mijn moeder en ik verstopten wel chocolade in kastjes waar m’nn vader toch nooit keek haha, anders werd het door hem in een noodtempo opgegeten

2 likes

Mijn zus en ik vraten echt heel die kast leeg als het kon dus toen kwam er een slot op :joy:

2 likes

Wel een kast waar snoep werd bewaard, maar zonder slot. Heel handig want soms dan had ik wel zin in iets lekkers, liep er dan heen, had geen idee wat ik moest kiezen. Deur half dicht, nog x kijken, dan toch maar de deur dichtdoen want meh toch geen zin.

1 like

Het slot was bij ons voor mensen die ook niet konden kiezen maar dan maar gewoon alles in één keer opaten :joy:

1 like

deze foto doet gewoon fysiek pijn, zoveel mis ik dit :sob:

3 likes

Haha ja idd, en dat deed ik voor corona ook. Tis niet dat als ik nu weer eens een vriend op zoek dat er zoals een kinderfeestje allerlei geplande activiteiten moeten zijn. Gewoon iets op de achtergrond op tv, wijn, en zeiken over alles en iedereen in het leven. 10/10. En heel makkelijk op 1.5 meter.

2 likes

Wat heb jij liever in de slaapkamer? Behang of gewoon verf op de muur? Mijn vriendinnen vroeger hadden bijna allemaal behang maar dat was bij ons uit den boze.

Je mag niet zeggen het ligt aan de muur, want die is gewoon superglad.

• Ik heb liever verf op de muur
  • Ik behang liever de muur
  • N.v.t./ik weet het niet

0 stemmers

Ik vind behang soms wel mooi maar het idee gewoon goor. Ik heb ooit ergens gewoont waar meer dan 5 lagen behang eroverheen waren geplakt gatverdamme.

Heeft delen en/of kamers van je huis behang?

• Nee
  • Ja
  • Ja meerdere
  • N.v.tm

0 stemmers

Nieuwbouwhuis, dus alle muren met glasvezelbehang gedaan. Daarover een laag verf aangebracht. Ivm scheurvorming is dat het advies :blush:

6 likes

Huh wat is er goor aan behang? Haha

6 likes

Eigenlijk niks. Ik persoonlijk vind het goor, zon stuk papier met veel plaksel aan een muur. Maar behang is niet goor nee.

Lol oke

14 likes

Zeg jij:

• Nek
  • Hals

0 stemmers

Voorkant hals, achterkant nek

76 likes

Ik snap deze poll niet denk ik, dit zijn toch twee verschillende dingen?

44 likes

Ga ik morgen een halfuur rijden om Valentijns donuts te halen? Mijn straat is niet gestrooid, maar binnen minder dan 50 meter ben ik op de grote weg waar wel gestrooid is:

• Ja kan gewoon
  • Zou ik niet doen
  • Ander idee voor valentijn:

0 stemmers