Zit echt super. Mijn moeder had het ook altijd en ik ook al jaren
Ik heb twee zero feel bh’s en die zitten heel lekker. Geen beugels en toch redelijk wat steun.
Ah ik heb nu zoveel zin in wintersport hierdoor!! Hoop zo dat dat volgend jaar weer mag.
M’n all time favorite staat er alleen niet tussen, volgens mij niet echt een wintersport drankje maar het het is baby guinness
omg hoe moet ik hier uit kiezen ik wil alles! en het liefst ook nog een saurer radler! en glühmost en als ik echt dronken ben giet ik een enzian naar binnen. MISS IT
Onderbroeken: Tezenis seamless cotton briefs
Bh’s: Sloggi zero feel
Heb jij wel eens dat je iets blijft ontkennen terwijl het eigenlijk super duidelijk is dat je het hebt gedaan?
- Ja
- Nee
- Kan me niet zo’n moment herrineren
0 stemmers
Paulaner is geen witbier, maar weizen (tarwe) bier.
Wordt ook wel weissbier genoemd, maar is wel heel anders dan het witbier dat we hier / in België kennen.
Me
Heb het van mijn vader, die beweert nog met een peuk in zijn hand dat hij echt niet heus weer stiekem is begonnen met roken hoor
Nee, al heb ik wel volgehouden dat mijn vriend de bank had gemold, terwijl ik er te enthousiast op gesprongen was de dag ervoor. Hij denkt nog steeds dat hij dat heeft gedaan.
Ik ben te lui om uberhaupt te liegen.
Ik had al schaatsen, maar heb wel nieuwe gekocht deze week
Ja het is zo dom, meestal win je er niks mee ook maar het lijkt dan for some gewoon de meest logische optie. En als je eenmaal begonnen bent kan je ook niet meer stoppen.
Ik krimp echt ineen als ik deze dingen lees. Ik heb soms nog steeds flashbacks naar toen ik als kind in zeep had gebeten(??? ik geloof om een handzamer stuk te maken, het leek me toen in elk geval slim), mijn moeder die na mij douchte ernaar vroeg en ik bleef beweren dat ik dat echt niet had gedaan. En de duizend dingen die ik heb opgegeten om vervolgens te doen alsof ik er echt niks van afwist!1!
Ughl ik herinner me nu ineens een keer dat ik met mijn ouders meewas om bij hun vrienden die ik niet zo goed kende te eten, op een gegeven moment naar de wc moest en niet durfde te kloppen(???), dus DOOR HET SLEUTELGAT DE BADKAMER IN PROBEERDE TE KIJKEN om te zien of er al iemand zat en net op dat moment mijn moeder kwam vragen wat ik aan het doen was. Ik weet niet meer wat ik toen zei, maar in ieder geval niet de waarheid.
Dit is zo herkenbaar! Het is ook gewoon sneller dan ik vaak. Dan vraagt iemand van: Rosegold heb jij dit gedaan? En dan komt er meteen op topsnelheid een ontkenning uit mijn mond zonder dat mijn brein daar bij betrokken was, terwijl ik dan achteraf denk van: eeehm waarom was het zo erg om dit gewoon toe te geven? Maar dan heb ik al gezegd dat ik het niet heb gedaan, en dan moet ik steeds vagere vergezochte uitleg gaan geven over waarom ik iets niet gedaan heb. Waarom ben ik zo??
Hadden jullie vroeger thuis een kast (of andere plek) met een slot erop, waarin snoep of ander eten werd bewaard?
- Nee wtf
- Nee maar ik ken dit wel van bij andere mensen
- Ja, om dingen achter te houden van mij
- Ja, om dingen achter te houden van een ander gezinslid/leden
- nvt
0 stemmers
Mijn moeder en ik verstopten wel chocolade in kastjes waar m’nn vader toch nooit keek haha, anders werd het door hem in een noodtempo opgegeten
Mijn zus en ik vraten echt heel die kast leeg als het kon dus toen kwam er een slot op
Wel een kast waar snoep werd bewaard, maar zonder slot. Heel handig want soms dan had ik wel zin in iets lekkers, liep er dan heen, had geen idee wat ik moest kiezen. Deur half dicht, nog x kijken, dan toch maar de deur dichtdoen want meh toch geen zin.
Het slot was bij ons voor mensen die ook niet konden kiezen maar dan maar gewoon alles in één keer opaten