deze foto doet gewoon fysiek pijn, zoveel mis ik dit
Haha ja idd, en dat deed ik voor corona ook. Tis niet dat als ik nu weer eens een vriend op zoek dat er zoals een kinderfeestje allerlei geplande activiteiten moeten zijn. Gewoon iets op de achtergrond op tv, wijn, en zeiken over alles en iedereen in het leven. 10/10. En heel makkelijk op 1.5 meter.
Wat heb jij liever in de slaapkamer? Behang of gewoon verf op de muur? Mijn vriendinnen vroeger hadden bijna allemaal behang maar dat was bij ons uit den boze.
Je mag niet zeggen het ligt aan de muur, want die is gewoon superglad.
- Ik heb liever verf op de muur
- Ik behang liever de muur
- N.v.t./ik weet het niet
0 stemmers
Ik vind behang soms wel mooi maar het idee gewoon goor. Ik heb ooit ergens gewoont waar meer dan 5 lagen behang eroverheen waren geplakt gatverdamme.
Heeft delen en/of kamers van je huis behang?
- Nee
- Ja
- Ja meerdere
- N.v.tm
0 stemmers
Nieuwbouwhuis, dus alle muren met glasvezelbehang gedaan. Daarover een laag verf aangebracht. Ivm scheurvorming is dat het advies
Huh wat is er goor aan behang? Haha
Eigenlijk niks. Ik persoonlijk vind het goor, zon stuk papier met veel plaksel aan een muur. Maar behang is niet goor nee.
Lol oke
Zeg jij:
- Nek
- Hals
0 stemmers
Voorkant hals, achterkant nek
Ik snap deze poll niet denk ik, dit zijn toch twee verschillende dingen?
Ga ik morgen een halfuur rijden om Valentijns donuts te halen? Mijn straat is niet gestrooid, maar binnen minder dan 50 meter ben ik op de grote weg waar wel gestrooid is:
- Ja kan gewoon
- Zou ik niet doen
- Ander idee voor valentijn:
0 stemmers
Voor mij niet, ik zeg alleen nek
Ik doe een ketting om mn nek, smeer creme op mn nek etc
Wat is het verschil dan?
Oké mijn idee voor valentijn is cake pops maken
Heb gisteren proef gedraaid en was super makkelijk. Eierkoeken verkruimelen en mixen met kaneel en zuivelspread, dan chocolade smelten, dippen en versiersels erop.
Je kan prima rijden, maar ik zou er zelf geen half uur voor over hebben. Dan zou ik misschien eerder iets van american pancakes maken als ontbijt, of kijken of een bakker in de buurt nog een leuk taartje heeft.
Omg dit was echt hét liedje toen ik weer eens een existentiële crisis had in mn jeugd en vond dat ik helemaal een snowboard meisje moest zijn
Dat met nek en hals weet ik alleen omdat mn moeder dat zoooovaak heeft verbetert als ik nek ipv hals zei. Blijkbaar heeft ze een hekel eraan als iemand een hals een nek noemt.
Als ze fucking lekker zijn: ja. Rustig rijden en afstand houden.
Als ze medium lekker zijn: zelf wat maken of dichterbij halen (wandelend)
Heb je wel eens tegen iemand gezegd ik hou (ook) van jou terwijl je daar eigenlijk helemaal niet zeker van was?
- Ja zovaak, ik hecht niet zoveel waarde aan 'ik hou van je
- Een enkele keer
- Nee nooit
- Geen idee/ik zeg dit überhaupt nooit
- Ik heb nog nooit van iemand gehouden
- Ja 1 keer
0 stemmers