Stel je persoonlijke vraag #24

Moeilijke vraag. Over het algemeen was het eigenlijk prima. Maar een persoon heeft mij jeugd wel heel erg negatief beinvloed en daar heb ik nu nog last van. Dus dat komt het eerst naar boven, terwijl ik dat niet helemaal eerlijk vind tegenover de rest.

1 like

Ik denk dat mijn leukste periode nog gaat komen. Althans, dat hoop ik.

1 like

Hoeveel uur spenderen jullie per week op het forum?

• < half uur
  • 1-2
  • 3-4
  • 4-6
  • 7-8
  • 9-10
  • 11-15
  • 15-20
  • 20-25
  • Meer dan 30

0 stemmers

Je zult waarschijnlijk veel lothenoten hebben :slight_smile:

1 like

Wat is erger om op te ruimen? Asking for a friend

7 likes

Pfff gelukkig maar

1 like

Hebben jullie ook het gevoel dat valentijn “groter” is dan vorig jaar?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Hm, ik weet het niet hoor. Krijg er altijd dit gevoel bij:

image

17 likes

Ja same, net als Halloween

2 likes

Sgat, maar dat is toch met alles bij jullie.

25 likes

Ze doen alsof ze invites gebruiken om ervoor te zorgen dat de app niet overspoeld raakt met users maar ze willen het gewoon ‘exclusief’ laten overkomen. Dat vind ik heel raar. Maar anyway, als iemand nog een invite heeft hoor ik het graag

4 likes

Ik zou eigenlijk morgen wel willen schaatsen, maar heb niemand die mee wilt. In mijn eentje vind ik het wel een beetje eng want ik ben een angsthaas (ieh alleen, awkward, raaar, loner, wat denken anderen wel niet), ik kan ook niet goed schaatsen dus zal 100x vallen, maar ook omdat ik denk van ja stel ik val in een wak is er niemand die mij er even uit kan trekken.
Dus: zou jij in je eentje gaan schaatsen? Even uitgaan van deze ^ situatie

• Ja ik zou in mijn eentje gaan schaatsen, gewoon schijt hebben
  • Nee ik zou niet in mijn eentje gaan schaatsen

0 stemmers

Nee dat kan niet meer, je krijgt dit

en je kan verder de app helemaal niet in

2 likes

Ik zou het niet doen, omdat het inderdaad wel gevaarlijk kan zijn. Als je door het ijs zakt, is het fijn als iemand je droge kleren kan geven en kan helpen.

1 like

Dit soort social media zijn toch enorm achterhaalt?
5 jaar geleden was het ook helemaal hip om zo’n wachtlijst te hebben, maar al de social media die dit hadden hebben het niet gered.
Volgens mij was Google+ zo’n 10 jaar geleden hier de eerste mee en zelfs met de verplichtheid voor YouTube vanuit Google is het social media gedeelte uiteindelijk ook verwijderd

Gewoon naar een druk stuk gaan en dan valt het hele argument van gevaarlijk al af!
Bij dit soort angsten moet ik het van mezelf altijd 5 seconden wel doen. Dan laat je je angst niet winnen maar mocht je je toch nog steeds ongemak voelen dan mag je van jezelf ook gewoon weg.

Oh en als het helpt: ik zag heel veel mensen alleen schaatsen gisteren en ik vind dingen alleen doen heel normaal, dus heb niet 1 keer gedacht “raar”!

5 likes

Ik bewoog me overal zo’n beetje tussenin. M’n beste vriend was gothic, ik een beetje alto, en het groepje met wie ik veel om ging was een combinatie van van alles. En ik kon het ook best prima vinden met de populaire meisjes (liefkozend “Gucci’s” genoemd door de meer emo/alto mensen haha).

Ik mis die beste vriend nog weleens. Hij had echt schijt aan andermans mening dus ik kreeg daar ook meer zelfvertrouwen nu ik er op terug kijk. Volgens mij is hij nu als dertiger nog steeds enorm gothic en doet ‘ie nog steeds zijn eigen ding. Kan dat wel waarderen.

7 likes

Wat is club house, wat moet je ermee?

5 likes

Geïnspireerd op het “onnodige kutopmerkingen” topic dat ik net voorbij zag komen;
Hebben jullie wel eens een NODIGE kutopmerking gekregen? Als in een opmerking die achteraf toch wel raak bleek

• Ja, namelijk

• Nee

0 stemmers

En, hou je je hier regelmatig in om geen onnodige kutopmerkingen te maken

• Ja
  • Nee, ik heb een zuivere geest
  • Nee, maar die opmerkingen zijn niet onnodig

0 stemmers