Van vriendinnen dat ik het meest roddelde van de hele groep. Weet niet of dat per se klopte want iedereen roddelde heel veel in de tijd maar ik werd me wel bewust van mijn aandeel en let er nu heel erg op. Was even zuur maar zeker een verbeterpunt.
Ik zou het persoonlijk helemaal niet erg vinden als jij je eens wat fijnzinniger zou uitdrukken. Hoezo moet dat nou weer met âkutâ.
Ik ken de helft die op ja heeft gestemd niet echtâŠ
Nou, ze irrelevant noemen steekt waarschijnlijk nog harder dan een gerichte kutopmerking, dus goed gedaan haha
Ik heb al meegedaan met de vorige ranking en behalve dat ik hypocriet ben ben ik de rest alweer vergeten
Oh ja ik zou trouwens wel tegen een vriendin willen zeggen dat ze een bloedzuiger is qua mannen. Maar wat schiet ik daar mee op. En wat schiet zij ermee op, dat ik dat vind.
Zie niet zo goed wat mensen eraan hebben als ik ze ga vertellen dat aspecten X en Y van hun persoonlijkheid me niet aanstaat. En het levert mij persoonlijk ook niet echt iets op om het te uiten, ik denk het wel gewoon. En heb geen zin in de drama die er dan bij komt kijken, kost me nog meer energie. Ik erger me wel gewoon in stilte.
Iemand zei eens dat ze moeite had om mijn posts te begrijpen. Weet nog steeds niet wat ik ervan moet vinden
En @anon50301661 je hebt een keer gepost waar jij en je vriend werken maar dat heb je toen weer verwijderd. Ik ga dat ook niet herhalen maar daar zou ik nog wel eens wat over willen zeggen
Ik vind jouw posts juist heerlijk om te lezen. Vooral op EGF omdat je toen meer postte
Mijn gedachten gaan nu natuurlijk direct naar gevangenis bewaarder op Guantanamo Bay.
Jaaaaa hoor, altijd eentje die het weet te raden
Nee, maar dat komt vooral doordat ik wel na een paar jaar weet hoe ik hier overkom dus ik kan daar makkelijk zelf achterkomen.
âJe bent kinderachtigâ âGedraag je volwassenâ âRot op met je Disneyfilms (alsof ik voor ze werk?)â Etc. Etc.
Itâs getting old
Dit doet me denken aan het moment dat ik op een borrel een dronken collega (vrouw) tegen me aan had hangen dat ik haar eerst stom leek maar dat ik toch wel een âtof wijfâ was of iets dergelijks. Was een opluchting want ik was een beetje bang voor haar maar vooral ook erg ongemakkelijk.
Dit zou ik heel goed kunnen zijn geweest
In theorie dan.
Hebben jouw ouders wel eens gezegd âje bent net je moeder/vaderâ en het dan negatief bedoelt?
- Ja, mijn vader over mn moeder
- Ja, mijn moeder over mijn vader
- Nee
- Nee, alleen positief bedoelt
0 stemmers
Oke het wordt nu wel een beetje alle ballen op @anon50301661, maarja, je hebt zelf gestemd dat je wilt dat mensen ââde harde waarheidââ tegen je zeggen
''De harde waarheid''
Sinds jij onlangs doodleuk beweerde waarschijnlijk VVD te gaan stemmen omdat dat de enige partij is die topinkomens niet extra wil gaan belasten vind ik je een beetje stom. Je post actief mee in het feminisme-topic en ik ben het altijd roerend eens met wat je daar zegt, maar welke zichzelf serieusnemende feminist stemt er nou VVD??! Die zijn tegen vrouwenquota, tegen gratis kinderopvang en ga zo maar door. Uiteraard vinden ze mannen en vrouwen gelijkwaardig, maar ze zijn tegen iedere vorm van beleid om die gelijkwaardigheid in de praktijk te bewerkstelligen omdat ze vinden - dit zijn letterlijk hun woorden - dat gesprekken over emancipatie vooral ook aan de keukentafel moeten plaatsvinden.
Volgens mij is het antwoord op de vraag welke feminist er VVD stemt: een witte geprivilegieerde vrouw die bang is dat haar topinkomen (en/of dat van haar partner) te hoog belast zal worden.
Ohja en ik vind het zoo ontzettend naĂŻef dat je âfanâ bent van Shell en daar op het forum wel eens over gepost hebt. Meid, de wereld gaat naar de tering en de fossiele industrie heeft daar een gigantisch aandeel in en dan ga jij hier op een forum letterlijk de woorden van het mediateam van de CEO van een miljardenbedrijf zitten herhalen?!
ââWaarom altijd wij?? What about ExxonMobil?? Wij doen meer aan duurzaamheid dan de rest hoor. Laat de gewone mens maar veranderen, wij leveren alleen maar omdat er vraag is. Als wij het niet doen doet iemand anders het wel. Blablabla huilie huilie huilie.ââ
Iemand heeft ooit gezegd dat ik uit mân mond stink als ik niet ontbijt, vond ik handig om te weten maar had niet in een grote groep mensen gehoeven haha
Nou het is wel meteen duidelijk waarom dat Ranking de Forummer topic nooit een succes is geworden. Het wordt er niet gezelliger op zo.
Het mooiste zijn zogenaamd beledigende opmerkingen die voor jou eigenlijk een compliment zijn.
âJe lijkt niet op je moederâ zou ik door iemand beledigend moeten opvatten, terwijl ik blij ben dat ik dus op dat gebied totaal niet op haar lijk.