Stel je persoonlijke vraag #24

Ranking the Forummer was enorm flauwtjes

5 likes

Hahaha altijd @Eddie op zondag die onrust veroorzaakt

31 likes

Dit gaat toch alleen over mensen die zelf hebben aangegeven dat ze de waarheid weleens willen horen.

Maar het is inderdaad gezelliger om het achter iemands rug om te doen.

9 likes

Eens, ik zit hier niet zo lang maar vond het hele nuttige bijdragen net zoals van @wuorvgnitekram (wow dit was lastig typen) maar zit hier niet meer dus

4 likes

Heb je een forummer afgelopen maand een gemene DM gestuurd? (Anoniem)

• Ja
  • Nee
  • Weleens gedaan
  • Nog nooit gedaan

0 stemmers

Ik vraag me echt af wat je dan in vredesnaam stuurt en waarom?

33 likes

Zoveel moeite ook.

2 likes

Beste midheavenmoon,

Hartelijk bedankt! Ik kan je heuglijk nieuws melden: die heb ik al. Hopelijk zet het zich voort! Meer gemene dm’s kunnen daar vast bij helpen.

Omdat ik een verlicht en verheven persoon ben wil ik je bedanken dat je aan mij hebt gedacht en wens ik jou een prachtige dag.

Zonnige groet,

Lemongrab

11 likes

Nu niet anoniem

Heb je iemand wel eens een dm gestuurd met wat je van diegene vind?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb je wel eens zon dm ontvangen?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja wat vond je ervan?
  • Heel fijn ik had er echt wat aan.
  • Boeit mij nul
  • Deed best pijn

0 stemmers

Dat bedrijf waar jij aandelen in hebt? :grinning_face_with_smiling_eyes:

6 likes

Heb je wel een een tampon of een condoom gekocht uit zo’n tampon/condoomautomaat? Bestaan die dingen eigenlijk nog?

• Nee
  • Alleen condooms
  • Alleen tampons
  • Zowel tampons als condooms

0 stemmers

Denk jij dat je het moeilijker had gevonden om corona mee te maken toen je in de leeftijd van 18 tm 22 zat?

• Ja
  • Nee
  • Ik zit nog steeds in die leeftijd
  • Nee hetzelfde

0 stemmers

Ik zou daar echt veel meer moeite mee hebben gehad. Ik ging minimaal 2 keer per week uit.

2 likes

Mijn vriend en ik hebben een discussie, wie van deze twee is het kutste personage:

• Skyler uit Breaking Bad
  • Joffrey uit Game of Thrones
  • Ik ken beide niet
  • Ik ken een van de twee niet

0 stemmers

Maar wel een aardig bericht, dus dat iemand afgemaakt werd in een discussie en ik per dm steun uitsprak ofzo

1 like

Hahaha HOE is dit een discussie? Ja Skyler is een super irritante vrouw maar Joffrey verkrachtte en martelde mensen :grinning_face_with_smiling_eyes:

13 likes

Hahaha als je al die maanden al samen op de bank zit dan krijg je dit. Ik ben het met je eens, maar aan Skyler heb ik me echt intenssss geirriteerd elke aflevering en elk seizoen weer :joy: Jeoffrey zat er niet de hele tijd in…

1 like

Oh goeie dit, thanks!

Ja dan is het duidelijk natuurlijk :sweat_smile:

1 like

Ja ik vond Skyler ook niet verschrikkelijk (verre van) maar ze werd door die hard fans destijds wel onderuit gehaald. Wat is jullie argumentatie daarvoor? Edit: lees het hierboven idd

1 like

Skylar heeft wel echt een hoofd om je compleet aan te irriteren.

2 likes