Stel je persoonlijke vraag #25

Heb jij wel eens bietenstamppot gegeten?

• Ja en dit was lekker
  • Nee
  • Ja en dit was niet lekker

0 stemmers

Ik kan me niet voorstellen dat dit lekker is maar ik word overtuigd.

Gefrustreerd, boos en strijdvaardig

4 likes

Ik dacht zelf ivm versnelde kalkvorming in de waterkoker. Maar ik weet het niet zeker.

1 like

Ik merk ook dat ik in deze tijd juist bozer word over alles wat er, naar mijn idee, mis is met Nederland. En ook doordat mensen dan zeggen waarop ze gaan stemmen, bv vvd. En dan merk ik dat ik zo gefrustreerd ben over het feit dat zoveel mensen zo centrum rechts zijn en, naar mijn idee, te weinig empathie hebben voor hun medemens. Gelukkig heeft mijn moeder dezelfde frustratie dus ranten we telefonisch tegen elkaar. We zeiden vorige week nog dat we nu in verkiezingstijd veel vaker roepen ‘ik begrijp mensen gewoon niet!!!’. :joy:. Is echt ons motto van deze tijd.

8 likes

Pffff als ik wel puur van mijn sterrenbeeld uit moest gaan, zou ik diep ongelukkig zijn. Ik hou van puur en volgens dit plaatje dus witte chocolade. 🥲

2 likes

Even wat vragen voor als je fan bent van Outlander

Heb je de boeken gelezen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb je de serie gezien (of kijk je nu)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik ben zelf begonnen met de serie en heb geen letter gelezen. Maar ik heb bijna seizoen vier uit dus dat betekend dat er nog maar een seizoen te kijken is en dan wordt het weer heeel lang wachten (hen seizoen een en twee al twee keer gezien) en nu twijfel ik of ik wel/niet de boeken moet gaan lezen.

Dus als je beide ja hebt gegeven. Is dat aan te raden of niet?

• Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

Ik ben bij seizoen 4 gestopt. Of nouja die moet ik nog uitkijken. Ik vond dat seizoen zo teleurstellend. Ben meer van van de jongere Jamie en Claire.

4 likes

Oh echt? Dat had ik aan het begin van seizoen 3 wel maar nu ben ik echt helemaal weer fan. Ik vind het echt een geweldige serie. De muziek, de geschiedenis dingen, de personages. Zo leuk

1 like

Omg ik wil die frambozenganache

1 like

Ik ben een steenbok en die worden altijd als hard/bot en heel ambitieus en correct neergezet. Ik vond dat niet zo passen met creme en vanille. Wel op gestemd trouwens omdat het merendeel uit praline bestaat volgens mij wat ik echt niet lekker vind.

Oneh 3 bestaan uit praline.

5 likes

Aaah ik was gister vlakbij een leonidas :sob:
Ik hoop dat er snel weer kom want die moet ik proeven haha

1 like

Ik ben ook fan! Die omgeving, muziek idd, je gaat er helemaal in op. Seizoen 4 is toch dat ze in amerika zijn? Misschien ga ik het weer een poging geven.

1 like

Ja klopt! En het is zo cool hoe allerlei toevallige voorbijgangers dan toch niet zo toevallig zijn.
Moet wel zeggen dat ik wel in seizoen drie even dacht van huh dit is niet zo leuk, war jij ook zei over Jamie en Claire. Nu ben ik er aangewend en vind ik het weer helemaal geweldig.

1 like

• Hmm lekker!
  • Gatverdamme
  • Nog nooit gegeten
  • Wel oke

0 stemmers

Haat aan alles met praline

7 likes

Heeeerlijk. Stukje in je mond doen, slok melk nemen en dan zo op laten lossen/smelten in je mond :drooling_face:

Ik vind het ook zo vies. Maar ik was zo’n kutkind die altijd weer een bonbon wilde proberen op een feestje en dat dan uiteraard weer niet luste, uitspuugde in een servetje en aan mn moeder gaf. Zo van, hier doe er wat mee. Het lijkt me wel leuk om bonbons lekker te vinden. Net als olijven. Het heeft toch iets.

Haha ja snap ik dat je die zou geven. Al moet ik eerlijk zeggen dat het wel rustiger kijkt als je al weet hoe het verhaal gaat. Vind je de boeken aanraders?

1 like

Welke professionele muzikant zou je potentieel naast willen wonen, ervan uitgaande dat er 1 uur per dag “mooie” rustige muziek te horen is?

• Pianist
  • Gitarist
  • Cellist
  • Violist
  • Fluitist
  • Klarinettist
  • Trompettist
  • Hoboïst
  • Bassist
  • Saxofonist
  • Zangeres
  • Accordeonist
  • Helemaal niks laat me met rust

0 stemmers

1 like

Smaakt die ene ook echt naar cuberdon? Want dan móet ik dat geproefd hebben :drooling_face: