Meenemen naar mn werk en in de versnippercontainer doen
Wel jammer dat je geen foto hebt toegevoegd.
Nou, ik heb een aantal liefdesbrieven bewaard. Ik voel niks meer voor die persoon, en andersom zeer waarschijnlijk ook niet. Maar dat was wel een intense periode en als ik die dingen heel af en toe nog lees geeft dat alleen maar een beter en positiever gevoel. En bevestiging hoeveel we van elkaar hielden. Heb ze ergens onderin een doos liggen, en ook maar van 1 persoon hoor godverdmm. Nu zijn ze 9 jaar oud. Maar wil ze nog hebben als ik een oud omatje ben.
Oh ja ik bedoelde eigenlijk brieven met bankgegevens enzo, dat soort dingen. Van liefdesbrieven begrijp ik wel dat je ze bewaart, zeker als ze je een positief gevoel geven.
Meer nog bang voor al die achterlijke veenmollen die gaan gillen en rennen en slaan naar een wesp. Dan maak je de juist boos/bang whatever.
Is het klaar met Rutte denken jullie?
- Ja
- Nee
- Ik twijfel nog
0 stemmers
Nee, want hij lacht zo lief /s
Heb tijdje geleden zo’n best kleine papierversnipperaar gekocht bij de Lidl, die je bovenop je prullenbak kan leggen en het is toch ideaal. Vond zomaar alles weggooien nooit een heel prettig idee dus lekker alles versnipperen nu voelt toch een stuk prettiger/fijner/veiliger op de een of andere manier
godverdmmgodverdmmgodverdmm fuck zeg. Internet in urk is zeker uitgevallen
Dit maakt het niet beter zie ik
thanks! Enne, is de pannenkoekenstraat echt een straatnaam, of is dat ook al zo’n 1 a.prilgrap?
Zoeken op Deligriek! Daar komen ze waarschijnlijk vandaan godverdmm.
Zodra ik gevaccineerd ben weet ik waar ik heen ren!!!
Maar alleen omdat ik dit weekend bij m’n moeder verblijf en ik anders toch wel gedwongen word om ‘dat ene mooie liedje te luisteren!!!’.
Ja ik denk ik ook. Kan niet nog uren alleen maar debat aan
Vorig jaar was het in Rdam waardoor ik het ging kijken. Maar nu in Roermond… wat voor iconische beelden zal dat opleveren
godverdmmgodverdmm jeeeezus ik ging googelen en kwam alleen The Passion in 2012 tegen?
Edit godverdmmha Ooo vorig jaar was een compilatie! Jezus mina. Ik deed een Rutte. Foute herinnering
Dat is de goeie hoor! @Soy.peor heeft vandaag toevallig ook al een link met me gedeeld van een webshop die deze verkoopt!
Nee ik kijk nog liever naar de binnenkant van m’n wc-pot
I’d rather fucking die. Als iemand nog een goede tip weet om morgen ergens een échte passie te kijken hoor ik die graag
godverdmmgodverdmm, dit is echt een perfecte omschrijving.