Deze sinds kort! Soms ook sportbroekjes, maat deze zijn chill
Jaaaa die aflevering is wel mân favo denk ik! Die chick is ook zo leuk en quirky. Echt heerlijke tv idd die serie. Die over de kikker wedstrijd kun je overslaan, die is echt het minst (en ook zielig).
Nee maar ik ben als baby van de trap gevallen, ofja mijn moeder liet me op de trap uit haar handen vallen
Heb jij al een carona zelftest gekocht?
- Ja wel al ingeslagen, maar nog niet gebruikt
- Ja gekocht en ook gebruikt
- Nee, ben ik ook niet van plan
- Nee, maar ben ik wel van plan als ik iets âspeciaalsâ ga doen
0 stemmers
Die zelftests zijn maar voor 84% betrouwbaar dus ik vraag me af of dat niet voor schijnveiligheid zorgt. Lijkt me heel rot om jezelf veilig te wanen en dan toch veenmollen te besmetten.
Ik denk dat je je sowieso altijd aan de regels moet houden, ook als die test negatief is. Maar het is denk ik wel een uitkomst voor als je geen klachten hebt en je ouders wil bezoeken ofzo
Ja precies, maar als je je toch gewoon aan de regels houdt zie ik de meerwaarde van testen niet. Het enige wat je er mee wint is dat je als je positief bent, je binnen kan blijven. Maar daar tegenover staat wel dat er een vrij grote kans is op een onterechte negatieve uitslag. Ik denk dat bijna iedereen na een negatieve test toch (onbewust) minder voorzichtig is.
Testen is toch altijd beter dan niet testen?
Het is wel gebleken dat je ook carona kunt krijgen als je je gewoon aan de regels houdt. En dat je carona kunt hebben zonder klachten. Dus alleen maar beter dat die tests nu toegankelijker zijn. Dat zegt Hugo zelf ook. Tuurlijk heb je altijd mensuh die met een negatieve uitslag dan yolo gaan doen, maar die mensuh heb je altijd wel
Ja en als je ze per stuk koopt dan is 't 9 euro. Vind dat ook wel prijzig ja, want eigenlijk betaal je gewoon 9 euro voor de veiligheid van iemand anders!!
Ik las neusswab (en dan maar 2,5 cm in je neus) of met speeksel.
Ik heb weleens een sneltest gedaan die met alleen keelswab (eigenlijk wangswab) was voor iets van werk. Maar weet niet hoe dat precies zit want lees ook vaak alleen neus?
Ik moet ze straks verplicht elke week gaan doen als ik naar school wil, maar hoop wel dat ze dan voor studenten gratis worden, anders wordt het wel een duur grapje
Wat is padvinders?
Volgens mij b.uren
Wanneer krijg je amai?
Ik ga voor niet mijn probleem
Gemiste kans!
Ik schrik ervan dat zoveel een vloekwoord het nmsvpeste woord vinden. Er zitten ook gewoon christenen op het forum die nu constant met dit woord geconfronteerd worden.
Ja, eens een berichtje met het woord godver lezen kan je dan nog wel handelen, maar dit is echt een overkill.
En nee, ik ben niet gelovig. Ja, ik vloek ook. Maar dit kan best too much zijn
Hier kan ik niks mee