Stel je persoonlijke vraag #26

Haha met een washandje in de aanslag. Je gezicht of buiten een nat pak. :devilish:

@grace ik ben nogal van everything goes en sowieso erg van het moet comfortabel zijn. Beugelbeha’s, panty’s en onderbroeken die hoogstandjes zijn om aan te trekken (of aan te houden) komen hier niet binnen.

1 like

Oeh wat voor ijskoffie? Is dat een Freddo?

Toen we op mijn vorige werk een tijdje cappuccino freddo verkochten wist ik gelijk welke klanten Grieks waren want die wilden er allemaal iets over kwijt.

2 likes

Nee frape haha

Ik moet altijd lachen als ik eraan denk dat een kennis van ons al haar 4 kinderen een keer van de commode heeft laten vallen. Ok dit klinkt nogal ziek dat ik daar om moet lachen, die kinderen zijn nu allemaal volwassen en hebben ze niks aan overgehouden. Die moeder vertelde het ook zo droog.

Oh ik wist niet dat het Grieks was, cool!
Wat voor koffie gebruik je daar dan voor, traditioneel?

IMG-20210329-WA0008

Deze.

3 likes

Ja hoor, mijn eigen dochter
Echt de klassieker, vanaf de commode.
Mijn hand had ik op haar liggen toen ik iets van de grond wilde pakken.
Ze keek mee en “huts” kukelt zo over het randje.
Ik had haar been vast maar haar kop raakte de grond.

Volgens mij heeft ze er niets aan overgehouden zover ik merk 11 jaar later

13 likes

Maakte jij als kind makkelijk contact met andere kinderen die je niet kende? Bijvoorbeeld op vakantie, in een speeltuin oid.

• Nee ik keek de kat uit de boom
  • Weet ik niet
  • Jawel, ik maakte wel makkelijk contact
  • Nee totaal niet
  • Ja helemaal

0 stemmers

Ja tegen schurende bovenbenen :face_with_symbols_over_mouth:

16 likes

Blote billetjes in het gras is witte bonen en snijbonen toch? Ik maak dit altijd gewoon met een kant en klare pot. Wij noemen het thuis ook gewoon witte bonen stamppot. Hoe is jouw recept? As je wilt delen

3 likes

Dat is wel chill ja.

Ik vind van die ouders die duidelijk verlegen kinderen zo pushen om contact te maken zo vreselijk. Daar kon ik me toen ik ouder werd op vakantie al aan ergeren. Of zo’n kind pushen om mee te dansen met de kinderen op zo’n kutliedje.

1 like

Lijkt super veel op de versie van mij, haha. Ik schil aardappelen, blokjes in de pan met wat water, gooi een pot witte en snijbonen erbij breng aan de kook en laat ongeveer 20 minuten koken. Spekjes krokant bakken eventueel rookworst verwarmen. Afgieten, beetje vocht overhouden en stampen. Spekjes, jus, rookworst. Soms nog iets van mosterd erbij, appelmoes of augurkjes.

ik doe altijd zonder kruiden, maar klinkt als een goede toevoeging. Ga ik eens proberen!
En ja het is het ultieme geen zin in koken maar wil wel iets gezonds gerecht. En lekker comfortfood. Heb altijd potten op voorraad.

Dit is misschien wel een leuke site voor streekgerechten @Dazed. Ken bovenstaand gerecht ook maar een iets anders en wij noemen het stopverf, haha.

4 likes

Vind dat bordje rauwkost echt wel… :sob::sob: Kan het nog triestiger?

1 like

Deze sinds kort! Soms ook sportbroekjes, maat deze zijn chill

4 likes

Jaaaa die aflevering is wel m’n favo denk ik! Die chick is ook zo leuk en quirky. Echt heerlijke tv idd die serie. Die over de kikker wedstrijd kun je overslaan, die is echt het minst (en ook zielig).

2 likes

Nee maar ik ben als baby van de trap gevallen, ofja mijn moeder liet me op de trap uit haar handen vallen

Heb jij al een carona zelftest gekocht?

• Ja wel al ingeslagen, maar nog niet gebruikt
  • Ja gekocht en ook gebruikt
  • Nee, ben ik ook niet van plan
  • Nee, maar ben ik wel van plan als ik iets ‘speciaals’ ga doen

0 stemmers

Die zelftests zijn maar voor 84% betrouwbaar dus ik vraag me af of dat niet voor schijnveiligheid zorgt. Lijkt me heel rot om jezelf veilig te wanen en dan toch veenmollen te besmetten.

16 likes

Ik denk dat je je sowieso altijd aan de regels moet houden, ook als die test negatief is. Maar het is denk ik wel een uitkomst voor als je geen klachten hebt en je ouders wil bezoeken ofzo

Ja precies, maar als je je toch gewoon aan de regels houdt zie ik de meerwaarde van testen niet. Het enige wat je er mee wint is dat je als je positief bent, je binnen kan blijven. Maar daar tegenover staat wel dat er een vrij grote kans is op een onterechte negatieve uitslag. Ik denk dat bijna iedereen na een negatieve test toch (onbewust) minder voorzichtig is.