Stel je persoonlijke vraag #26

Oh ik dacht dat het meerkeuze was haha. Kleding staat niet op nr 1 in ieder gevalšŸ˜†

1 like

Hoe vaak praat jij Engels?

• Dagelijks
  • Wekelijks
  • Een paar keer per week
  • Een paar keer per maand
  • Maandelijks
  • Minder dan maandelijks
  • Nooit

0 stemmers

Tegen mezelf 🄲

5 likes

Momenteel verdien ik meer maar dat is puur omdat ik nu werk heb en hij nog zoekende is.

1 like

Haha ja ik had ook m’n bedenkingen bij deze scĆØne(s) en verhaallijn, maar interessante kwestie op zich. Ik denk dat ik het qua bedrag wel zou kunnen aannemen maar ik zou het bedrag eigenlijk als het ware los zien van het product. Als het dus gaat om een groot product dat ik nodig heb/heel graag wil, en ik kan het niet helemaal zelf kopen maar hij wil het na overleg voor mij kopen, daar kan ik wel dankbaar voor zijn, maar ik zou er er niet zo goed tegen kunnen als ik opeens uit het niks word ā€˜opgezadeld’ met een hƩƩl erg dure naaimachine (of vervang naaimachine door artikel dat van toepassing is) die dan net niet de eigenschappen heeft die ik zelf met m’n eigen kennis had gekozen, en allicht komt uit m’n eigen vergelijking een heel andere die ook gewoon nog veel goedkoper is, of mist precies die onderdelen of features waar het mij om ging, maar ā€œeen gegeven paard mag je niet in de bek kijkenā€ en dan zit je ermee. Het gevoel heel dankbaar te ā€˜moeten’ zijn voor iets waar ik nĆ­et om gevraagd heb, dat geeft me een afhankelijk/scheef gevoel. Liever in overleg.

Oja trouwens dat stel in de serie vind ik echt heeeel erg overrated? Is toch best een scheve relatie gewoon, ik snap echt niet zo goed waarom ze zó gehyped worden.

1 like

haha, dit doe ik soms zelf ook.

2 likes

Ben je goed in Topografie?

• Ja, heel erg.
  • Ja, een beetje.
  • Nee, helemaal niet.

0 stemmers

Weet je de hoofdsteden van elke provincie?

• Ja, van alle 12.
  • Misschien de helft.
  • Nee, geen idee

0 stemmers

De hoofstad van Nederland is:

• Amsterdam
  • Den Haag

0 stemmers

antwoord: Amsterdam

Maar niet van de provincie waar A’dam in ligt, hoofdstad van NH is dan weer Haarlem :grinning: vond ik altijd zo leuk

8 likes

Ben jij goed in hoofdsteden van landen benoemen?

• Ja, zowel binnen als buiten europa
  • Ja, van europa vooral
  • Mwah, klein beetje
  • Nee totaal niet

0 stemmers

En hoe zit dat met de ligging van landen? Bijvoorbeeld als ik je zou vragen naar wat er naast Cambodja ligt of welke landen naast Letland liggen?

• Ja vrij goed in, zowel binnen als buiten europa
  • Ja, goed in bij europa
  • Mwah, beetje goed in
  • Nee, zowel in als buiten europa ben ik daar slecht in

0 stemmers

Ik heb niet voor niks m’n halve leven op Sporcle besteed he :laughing:

9 likes

Van Belgiƫ weet ik alle hoofdsteden, van Nederland niet.

3 likes

Vind dit ook altijd echt de ergste vragen met (pub)quizen, 30 seconds of soortgelijke dingen. Weet dat soort dingen echt zo niet. Het boeit me ook echt 0,0

1 like

Jaaa ik doe dit ook vaak op Sporcle hahaha en door Eurovisie ben ik ook wat bekender met Europa

Gebaseerd op een andere Sporcle quiz, kun jij alle 151 eerste Pokemon opnoemen?

• Ja ik ken ze allemaal
  • Nee ik zou er een paar vergeten maar wel ver komen
  • Ik zou ongeveer de helft kunnen noemen
  • Ik ken maar een paar Pokemon
  • Ik ken alleen Pikachu
  • Nee ik ken echt geen enkele Pokemon

0 stemmers

1 like

Doe je iets met je wenkbrauwen

• Nee
  • Epileren
  • Waxen/harsen
  • Inkleuren
  • Bijknippen
  • Kammen
  • Verven
  • Tattoeage
  • Ergens laten shapen

0 stemmers

1 like

Snap ik, was even vergeten dat er ook belgen op het forum zaten :blush:

1 like

Kan je alle planeten van ons zonnestelsel opnoemen?

• ja
  • nee

0 stemmers

Kun je ze in volgorde vanaf de zon opnoemen?

• ja
  • nee

0 stemmers

Wat is jouw favoriete planeet?

• Venus
  • Mercuricus
  • Mars
  • Aarde
  • Jupiter
  • Saturnus
  • Uranus
  • Neptunes
  • Pluto

0 stemmers

Ik heb een deja vu, zijn precies deze drie vragen niet recent al gesteld in dit topic?

49 likes

Ja, hier (het bericht waarop ik nu antwoord), 15 dagen terug! Precies dezelfde vragen in dezelfde volgorde, haha.

1 like

Zal kunnen, dat heb ik dan gemist.

Misschien kunnen we kijken of iedereen wel dezelfde lievelingsplaneet heeft als een twee weken geleden. Ik stem maar wat namelijk

28 likes