Stel je persoonlijke vraag #26

Oke update. Ik ben behoorlijk pissig. Ik heb aangegeven op het formulier dat ik het niet vond kunnen en dat het een denigrerende term is. Krijg ik een mailtje met “he Kauai, jammer dat je het niet meteen hebt gezegd dan had ik het kunnen uitleggen en bovendien is het gewoon een term die iedereen toen gebruikte, groetjes”
Hallo? Ten eerste zouden de formulieren anoniem worden verwerkt (boeit mij niks, maar zeg dan niet dat ze anoniem zijn) en ten tweede wat zijn dit nou voor onzin redenen. Eerst een soort van de schuld bij mij neer leggen en dan die “uitleg”?? ga weg hoor. Geen woorden voor.

23 likes

Moet een winkel (bijv een supermarkt) zorgen voor mondkapjes als je hem bent vergeten?

• Gewoon ja.
  • Nee, eigen schuld ga maar naar huis ophalen
  • Anders; nl

0 stemmers

Waarom vraagt deze persoon überhaupt nog om feedback :sob:

3 likes

Sowieso nog met een reactie komen. Wtf. Zoveel dingen die vroeger ‘normaal’ waren en nu niet meer? Ik vind dat echt zo respectloos. Boeit niet of het om 10, 20 of 40 jaar geleden is.

4 likes

Was het deze man?
https://www.youtube.com/watch?v=RhnFPGpJgzw&ab_channel=TerryWestProd

Gelukkig kan je wel ook overdag drinken!!

1 like

Haha hij lijkt op Roberto Stegeman

1 like

Hahahahha shit ja Alberto! Die andere to

2 likes

Bij de catering op mijn werk flikkeren ze wel eens popcorn op de salade en dan noemen ze het popcornsalade.

2 likes

dit tshirt
Schermafbeelding 2021-04-12 om 20.49.50

3 likes

Die kon ik niet vinden die ik suf genoeg vond, wou er namelijk per se eentje van de Jack&jones met een borstzakje haha

Ik kan me een klein beetje popcorn als vervanging van croutons ofzo wel voorstellen maar deze salade die nu viral gaat snap ik echt niet.

Ik heb het popcorn salad filmpje gezien terwijl ik erwetensoep at (vriezer ontdooid) en dat vond mijn brein best raar.

2 likes

Telt gewoon popcorn ook als popcornsalade?
Salade is van groente. Popcorn is van groente.
Salade serveer je in schaal. Popcorn kan in schaal.

6 likes

Geloof jij dat je ziek kan worden van 4g/5g straling?

• Ja
  • Niet ziek, wel klachten zoals slapeloosheid en hoofdpijn
  • Nee

0 stemmers

Kijk je ook filemon?

1 like

Ik zeg nee maar eigenlijk weet ik er niks van.

2 likes

Ziek worden als in internetverslaving. Met zo’n ziek goede verbinding wil je toch echt uren en uren gamen en forummen en gewoon websites aanklikken om te zien hoe snel ze wel niet laden :heart_eyes:

Of buiten rondlopen en kijken op welke bijzondere afgelegen plekken je nog bereik hebt! :inlove: En als je dan wordt overvallen door zo’n sneeuwbui ofzo terwijl je uit enthousiasme je jas vergeten bent dan kan je ook ziek worden

9 likes

Haha ja!

1 like

Dus is eigenlijk gewoon bewezen dat je er ziek van kunt worden als je er gevoelig voor bent? Tenminste dat begrijp ik uit de toelichting eronder.