Stel je persoonlijke vraag #26

Deze vind ik meer voor een Kevin dan voor een Jeroen

2 likes

Ik zal morgen eens kijken! Heb zelf een opleiding gevolgd en het referentiewerk dat overal gebruikt wordt is “Het groot handboek geneeskrachtige planten” van Geert Verhelst. Maar dat is geen beginnersboek, echt een (wetenschappelijk-uiteindelijk is het vooral biochemie natuurlijk) naslagwerk.
Uit het hoofd vond ik de boeken van James Wong wel fijn. En als je meer richting recepten zoekt: “Handboek voor de thuisdrogist” of het boek van @Who .

5 likes

Ben jij caissière bij de Ah geweest?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Scande je snel genoeg?

• Ja supersnel
  • Nee werd me gezegd dat ik sneller moest
  • Snel genoeg

0 stemmers

Heb jij wel eens een alcoholcontrole niet gehaald?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ben jij ooit beschuldigd van een kasverschil?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Had je een collega die ontslagen is voor stelen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Een of andere campy chick had rollllllen met koopzegels gejat. Joh valt ook echt niet op als een 19 jarige ineens allemaal boekjes komt inleveren of wel?!

7 likes

image

Oh nee :stuck_out_tongue:

16 likes

Was jij ook in paniek na het kasverschil? Ik moest bij de directeur komen, in zo’n kelderhok. Allemaal papieren met gehighlighte cijfers, van leg dit eens uit en we hebben je op deze kassa gezet en niemand anders om je te controleren, leg maar uit.

Was 17 ofzo, echt geïmponeerd als fuck en ik durfde nog niet eens een een extra eurocent uit de la te halen, dus was echt helemaal in paniek. Had net daarvoor Rimmel mascara met zo’n kammetje opgedaan en had van die spinnepoot wimpers, dus toen ik moest huilen had ik van die zwarte strepen tot in m’n hals.

Hielp wel, want ze wist daarna zeker dat ik niks gejat had. Maar ik was daarna nog weken elke keer alles 6x aan het natellen en doodsbang dat ik iemand per ongeluk €50 gaf ofzo.

22 likes

of een danny

1 like

Bij ons had iemand de 35% stickers gejat en daar deed haar huisgenoot dan boodschappen mee in onze winkel en alles wat hij kocht was 35% korting.

Hadden ze vrij snel door. Ik was helemaal verbaast want ik kende dat meisje van paardrijden en ik vond stelen super heftig en dacht echt wowww ik ken gewoon een crimineel nu.

Haha ik was echt zo’n sufkut toen ik 17 was.

39 likes

Hahahahaha letterlijk Same.

2 likes

Bij ons werden er van die top 3’en opgehangen met snelste scantijden. Ik wilde heel graag daarin komen, dus probeerde ziek snel te scannen.

Ik ben een keer tijdens het scannen weggelopen (wel gezegd tegen de klant), omdat ik moest kotsen na een zware avond uit. En iemand had een keer al een fles wijn in de supermarkt op (zo’n klein kookflesje die je toen nog had). Die vrouw had ook no shame, legde zo die lege fles op de band. Toen ik zei dat ze die was vergeten in te leveren gaf ze gewoon goudeerlijk toe dat ze die in de winkel al op had.

48 likes

Hee deze docu brengt echt herinneringen terug! Ik weet nog dat ik hem keek op mijn kamertje ver weg. Ik had zelf nog geen smartphone, maar ik weet nog dat ik hem besprak met een vriendin waarmee ik nu geen contact meer heb en zij vertelde dat ze haar mobiel eigenlijk altijd wel binnen een meter van haarzelf had liggen … ik vond dat toen vet indrukwekkend :joy::joy:

1 like

Hahaha, dat zou wel een mooie plottwist zijn :sweat_smile:

1 like

Waar ligt jouw telefoon als je slaapt?

• In bed/onder het kussen
  • Nachtkastje naast het bed
  • Op een andere plek in de slaapkamer
  • Niet in de kamer waar ik slaap
  • Anders

0 stemmers

1 like

Niet perse ontslagen maar wel met de noorderzon vertrokken(met een collega waar hij een affaire mee had) nadat men er achterkwam dat hij (accountant geloof ik) de salarissen niet volledig uitbetaalde. Kreeg jaar later ineens salaris wat hij had ingehouden. Van dezelfde keten was een andere manager betrapt op niet alle omzet bij de bank te storten. Het waren rumoerige tijden.

3 likes

Studio 100 neemt echt de halve wereld over!

1 like

Ik denk dat sommige mensen er wel echt gevoeliger voor zijn dan anderen. Ik zag een jaar of 2 deze docu:

1 like

Bepaalde planten zouden wel verklaren waarom ie een pratende hond heeft.

1 like

Ja ik kende ook de meeste alcoholisten uit mijn hoofd. Te herkennen aan grote blikken bier en magnetron maaltijden.

Ik weet nog dat er een man was die elke avond een statiegeld bonnetje inleverde voor 7 flesjes en dan weer 7 nieuwe flesjes kocht. Nooit meer of minder.

3 likes

Wat?! Betalen? Wel een korting dan op je eten?

Haha ja zo dom? Maar je kreeg wel 50% korting, nou woehoe. Zet echt zoden aan de dijk met die 2 euro 30 die ik daar per uur verdiende. Gelukkig kocht mijn moeder altijd maaltijdsalades voor me.

Oh en terwijl de vuilnisbakken vollagen met friet en hamburgers, want als het langer dan een bepaalde tijd in die warmhouders lag moest het weggegooid worden. Eh, gaf dan aan ons?

6 likes