Bedankt om mijn boek te vermelden! Ik heb zelf ook een stuk minder tijd voor DIY met de baby en verbouwing, maar ik ga er wel weer meer mee aan de slag nu we bijna klaar zijn (haha oke nee we zijn echt nog niet klaar, er moet nog superveel geplamuurd, geschuurd en geverfd worden
) Ik mis het heel erg!
Heb je wel eens wat gegeten tijdens het poepen? Of dit nou een hele avondmaaltijd is, een zak chips of een dropje?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet, misschien
0 stemmers
En nu anoniem
- Ja
- Nee
- Weet ik niet, misschien
0 stemmers
Graag gedaan - heb het al regelmatig gebruikt! (Hier binnenkort ook verbouwen, maar nadien ga ik wel een plek hebben om een mini atelier/labo te maken!).
@Marquez en @anon50301661 Ben zo benieuwd wat jullie gaan maken - deel het gerust!
Ik poep altijd in minder dan één minuut ofzo, heb daar helemaal geen tijd voor (en ik vind het niet relaxt om vervolgens te blijven zitten). Ik heb wel eens gegeten tijdens het plassen, soms ga ik naar de wc met de intentie om de lekker te blijven zitten, vooral als het 's avonds laat is en ik eigenlijk naar bed moet maar nog dingen moet fixen, vind het fijn om dan te ontspannen.
Hoelang zit jij meestal op de wc als je poept?
- Minder dan een paar minuten.
- Meer dan een paar minuten, maar minder dan tien minuten.
- Makkelijk tien minuten tot een kwartier.
- Een kwartier tot een halfuur.
- Langer dan een halfuur.
- Ik spoel tussendoor wanneer ik op de wc zit.
- Ik doe niks wanneer ik op de wc zit.
- Ik neem mijn telefoon mee als ik op de wc zit.
- Ik lees graag (een boek of tijdschrift als ik op de wc zit).
0 stemmers
Ik snap nooit hoe mensen hier helemaal de tijd voor kunnen nemen, ik sta het liefst zo snel mogelijk weer buiten de toilet.
Zit jij al zonder kaas thuis door dit?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Nou ja, niet echt ff lekker zitten eten, maar meer dat ik nog met eten in m’n mond naar de wc moet rennen
Oh ik was wel vet verbaasd dat er zaterdagavond zowat niks te krijgen was, hele lege schappen. Dat maakte je alleen vroeger met Kerst mee en maart 2020. maar ik dacht van misschien door het weekend oid.
Hoevaak in je leven heb je naar de wc moeten rennen voor
?
- Nooit
- Een keer
- Meerdere keren
- Vaak
0 stemmers
PDS. 
Rennen, racen met de auto, alles. Rennen komt zeker wekelijks voor.
Vind jij het asociaal als…
iemand in de trein een filmpje kijkt op normaal volume?
- ja
- nee
0 stemmers
iemand in de trein een filmpje kijkt op zacht volume?
- ja
- nee
0 stemmers
iemand buiten op een bankje in het park een filmpje kijkt op normaal volume?
- ja
- nee
0 stemmers
iemand buiten op een bankje in het park een filmpje kijkt op zacht volume?
- ja
- nee
0 stemmers
Sorry flauw, maar je poll klopt niet. Laatste twee vragen zijn hetzelfde
Citroen???
Hahah volgens mij is 't iets anders maar ik kan er niet opkomen?
haha oeps, aangepast!
Dit soort vragen (met aantal afbeeldingen/gezichten/etc) snap ik echt nooit, hiermee bewijs ik altijd weer mijn autisme dat ik geen gezichten/emoties kan lezen (of iets ervan snap). Dan vind ik mezelf altijd zo dom haha. 
Hahaha ik denk een grapefruit (of een reuzencitroen, kan ook)! Ik heb met mijn stomme hoofd te lang naar een citroen gezocht in de bananen.