Stel je persoonlijke vraag #26

ik vind een stem niet per se snel aantrekkelijk ofzo (dus niet echt een schaal denk ik), maar als ie kut is dan is ie kut en dan is het gewoon een it’s a no from me

is dat dan een 10? :thinking:

1 like

Stem zelf boeit me niet echt maar mensen die in dialect gaan typen of heel erg dialect praten dat ik ze bijna niet kan verstaan vind ik niet zo tof haha

1 like

Dan zouden het echt mijn ouders niet meer zijn hoor, als je zo gierig gaat zitten doen, oppleuren

2 likes

Instinctief vind ik Almere vallen onder het land van Kerrelijn en niet randstad.

19 likes

:pleading_face:

Waarom haat iedereen Almere? Okay het is niet geweldig maar ben in genoeg vreselijkere plekken geweest.

1 like

Wie haat Almere?

Heel veel mensen. Dacht dat daar ook tussen de regels door te lezen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ik haat alles en iedereen die onnodig geluid maakt waar ik het kan horen, maar zeker in openbare ruimtes en al helemaaaal in openbare ruimtes waar ik niet kan vluchten (zoals trein).

Oke niet praten ofzo, maar wel hard praten, muziek luisteren, muziek luisteren op standje 300 met slechte oortjes, lang bellen, hard bellen, videobellen (dear god), joh wat niet. Ik ben zo gevoelig (not a joke just a fact).

30 likes

Ik wist dat jij dit zou liken @anon4388265 :joy:

1 like

Voorspelbaar, dat ben ik, haha

Gewoon hetzelfde :blush:

1 like

Woerden?

6 likes

Sorry heel random maar je lijkt me altijd een heel leuk mens. Meen ik!

7 likes

Ja, geluid kan ik al niet filteren maar ik kan ook niet overal noise canceling op; want met wandelen hond moet ik alles horen voor de veiligheid bijv (en koptelefoon werkt ook niet genoeg vaak tho)

@EllaFitzgerald ach, wat lief! Ik ben helemaal beetje weet niet wat ik moet zeggen, ben zo slecht met dit soort dingen. Dankjewel!

4 likes

Ja snap ik hoor, dat geeft ook helemaal niks je hoeft toch ook niks te zeggen! :slight_smile: Wil je niet opgelaten laten voelen maar wilde het toch zeggen. Knuffel aan je lieve hond!

1 like

Heb je over het algemeen vertrouwen in mensen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En in instanties (incl overheden)?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

hahahha oeps :see_no_evil: ik vind het wel super irritant, maar een gesprek tussen 2 mensen met normaal volume nog irritanter om aan te moeten horen :joy:

1 like

Heb ik wel zo opgevat. Ik heb een collega en haar stem is zó kut. Kan ze niks aan doen en anderen vinden het misschien leuk, maar ik kan er gewoon niet naar luisteren. Zou dus niet samen kunnen zijn met zo’n iemand.
En ik heb wel vaker dat ik denk jeetje wat praat jij irritant en dan vind ik het echt lastig om daar uren naar te moeten luisteren bij een lezing ofzo. Dan ben ik blij als de dag erop zit.
Oh en mijn vriend heeft een mooie stem. Ik heb wel eens een voiceberichtje nog 10x terug
geluisterd omdat ik het zo mooi vond. :laughing:
Ik dacht daardoor wel dat het ook leuk zou zijn als hij me zou voorlezen. Maar hij leest dan weer super monotoon en sloom voor, helaas.

Hij heeft wel een prima hoofd Jorik maar een man onder de 1.80 is gewoon per direct hoogstonaantrekkelijk voor mij.

8 likes

Dit dus. Hij heeft die kleine mannetjes energy.

10 likes