Stel je persoonlijke vraag #26

Wel echt onverwachts bij een man die zichzelf Lil Kleine noemt

19 likes

Ik voel me altijd hypocriet als het hierover gaat omdat de mannen die ik heb gedatet en de man die ik date aanzienelijk langer dan zijn ik (168 cm wel, niet veel mannen zijn kleiner), maar I love a short king!!! :smiling_face_with_three_hearts: Gael Garcia Bernal :smiling_face_with_three_hearts: Tom Hardy :smiling_face_with_three_hearts: Oscar Isaac :smiling_face_with_three_hearts: Mark Ruffalo :smiling_face_with_three_hearts: James McAvoy :smiling_face_with_three_hearts: etc!!!

@kali ja Boef vind ik fysiek ook echt chef’s kiss!!! Echt jammer van de rest.

8 likes

trust nobody

6 likes

Omg het is Horace!!!

7 likes

Haha ik ook, ik hou echt van zn stem als hij praat. Jammer dat hij erbij hoort.

Ik ga toch maar een keer een LOA poging doen

4 likes

Is de man die je nu date 168 bedoel je jouw lengte?

Haha nee, ik ben 1,68, dus het komt niet heel vaak voor dat mannen kleiner dan ik zijn! De man die ik nu date is volgens mij 1,90, maar dat is per ongeluk (als in: dat zie ik niet per se als een superaantrekkelijke eigenschap ofzo waarop ik hem heb uitgekozen lolz).

4 likes

Oh haha ik dacht altijd dat jij veel kleiner was omdat ik wel eens las ‘ik ben een meter en een banaan lang’ lol. Dan denk ik aan mn tantes van 1.53 :stuck_out_tongue:

1 like

Denk dat ze thuis op de bank zitten te janken.

Hahaha nee, het valt heel erg mee, maar ik heb een beetje een napoleoncomplex omdat ik toen ik 12 was al uitgegroeid was. Ik had me namelijk de hele basisschoolperiode als langste meisje van de klas lang ingebeeld dat ik me tot een lange en sierlijke amazone zou ontwikkelen (ondanks ik lengte bij andere mensen dus helemaal niet belangrijk vind!).

8 likes

Ik vind de lengte wel leuk, maar ik vind lange mannen vaak iets slungelige hebben. Alsof de ledematen net wat onhandig lang zijn.

1 like

afbeelding

Dan kies je de verkeerde lange mannen.

32 likes

Hahaha deze mannen staan voor jou in de rij zeker

1 like

Ik kan er ook niet zoveel mee hoor.

2 likes

Schermafbeelding 2021-04-13 om 21.13.51

5 likes

Het is ook gek dat wij getekend fruit met gezichten bekijken en daar emoties aan kunnen koppelen eigenlijk.

10 likes

Het was een grapje omdat ik die kerels zeer zelden tegenkom. En ik zeg niet dat alle lange mannen slungels zijn, maar ik vind de gemiddelde lange Nederlandse man wat slungelig. Dat is ook gewoon een mening en niet wel waar of niet waar.

2 likes

Oh grappig! Ik heb juist weer gehoord dat dit bij animaties en tekeningen makkelijker voor ons is.

Echt? Ik ben er sowieso altijd heel erg beroerd in, maar ben sociaal/emotioneel heel zwak dus denk/weet dat het gewoon in alles (ook in plaatjes/afbeeldingen etc) doortrekt bij mij.

Vind je het met animaties/tekeningen makkelijker?