Als jij bij je ouders één a4tje moet printen, moet je daar dan voor betalen?
- Ja
- Nee
- Geen idee
0 stemmers
Als jij bij je ouders één a4tje moet printen, moet je daar dan voor betalen?
0 stemmers
Als ie gewoon zn mond houdt is hij niet lelijk ofzo, maar zijn persoonlijkheid verpest het sws.
Ik vind de manier waarop hij praat juist wel leuk. Zo’n beetje zware schorre stem. Beetje amsterdams accent soms.
Inhoud dan weer anders ja.
Ik bedoel idd ook vooral wat hij zegt, totaal niet charmant imo
Wat is de inspiratie voor deze poll haha
Fysiek: ja! Die neus en stem. Ik denk dat ik als ik hem totaal niet zou kennen hem erg charmant zou vinden. Qua stijl, manier van zich uitdrukken en opvattingen etc: njet!
Hoe belangrijk vind je een man zijn stem? Als in hoe erg bepaalt dat in hoeverre je tot iemand aangetrokken bent? 0 = stem boeit me totaal niet en 10 = geen aantrekkelijke stem kan een dealbreaker zijn
0 stemmers
Kan ik doorklikken naar het gierige acties topic of is het niet zo erg
@Maestoso
Een vriendin zei dat ze bij haar ouders thuis altijd moet betalen voor een printje. Haar ouders zijn overigens absoluut niet arm.
Dat wordt later enkeltje budget verzorgingshuis.
Hahaha hou op hoor, dat is wel echt erg
ik vind een stem niet per se snel aantrekkelijk ofzo (dus niet echt een schaal denk ik), maar als ie kut is dan is ie kut en dan is het gewoon een it’s a no from me
is dat dan een 10?
Stem zelf boeit me niet echt maar mensen die in dialect gaan typen of heel erg dialect praten dat ik ze bijna niet kan verstaan vind ik niet zo tof haha
Dan zouden het echt mijn ouders niet meer zijn hoor, als je zo gierig gaat zitten doen, oppleuren
Instinctief vind ik Almere vallen onder het land van Kerrelijn en niet randstad.
Waarom haat iedereen Almere? Okay het is niet geweldig maar ben in genoeg vreselijkere plekken geweest.
Wie haat Almere?
Heel veel mensen. Dacht dat daar ook tussen de regels door te lezen
Ik haat alles en iedereen die onnodig geluid maakt waar ik het kan horen, maar zeker in openbare ruimtes en al helemaaaal in openbare ruimtes waar ik niet kan vluchten (zoals trein).
Oke niet praten ofzo, maar wel hard praten, muziek luisteren, muziek luisteren op standje 300 met slechte oortjes, lang bellen, hard bellen, videobellen (dear god), joh wat niet. Ik ben zo gevoelig (not a joke just a fact).