Stel je persoonlijke vraag #26

Ben jij moe nu?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ah nee klopt niet helemaal wat ik zeg, zie ik nu. Voornamelijk op bewegend beeld en bij anime is het makkelijker te “lezen”.

1 like

Gebruik jij wel eens ‘lol’?

• Ja vaak
  • Wel eens
  • Nooit

0 stemmers

Ik ben het gaan gebruik nadat het al een tijdje niet meer cool was volgens mij :+1:

1 like

Ik vind lol zo droog. Is net zo als alleen haha.

4 likes

Ja ik gebruik lol ook als in ‘Haha lollig’ en niet als in
afbeelding

Want hardop lachen doe ik alleen om mn eigen grappen

16 likes

ik vind lol contextafhankelijk, kan wat mij betreft alles betekenen van rollen met je ogen tot ehhh tot ongeloof tot oprecht grappig.

5 likes

Ik vind lol idd dus eigenlijk een ding op zichzelf, dus niet per se als in hardop lachen en ook niet van lol hebben. Maar looooool

Net zoals deze gif kan echt grappig zijn (bijna nooit) of hahahah nee wat denk jij

8 likes

True

@EllaFitzgerald ja je hebt gelijk ik gebruik het ook vaak om mn zin mee te beginnen als ik iets lees waar m’n wenkbrauwen van omhoog gaan “lol dus jij denkt dat…” gebruik het idd voor 300 doeleinden maar nooit als in LMAO IK ROL OP DE GROND ZO GRAPPIG

daarvoor gebruik ik altijd ‘ik gil’, maar dat heb ik gejat van @Crusti_Croc

9 likes

Haha ja eigenlijk is het precies niet wat ooit de intentie was

2 likes

Ja vaak maar vooral in de lol jij bent echt dom-context of lol doe normaal joh

5 likes

Heb jij wel eens een MRI scan gehad?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ongeveer om de zin.

38 likes

Hahaha heb echt 20 minuten in dat ding liggen huilen (geluidloos tranen, niet brullen he) :cry: want ik moest steeds aan final destination denken met die zonnebank
ben echt pussy

Spray/smeer jij je schoenen elke 2 weken in?

• Nooit
  • 1x als ik ze net koop
  • Regelmatig
  • Ja elke 2 weken

0 stemmers

@Foucher ik mis jouw stem bij ja elke dag

1 like

Gaat Nederland zich gedragen wanneer winkels, cafe’s etc weer open gaan?

• Zeker wel
  • Waarschijnlijk wel
  • Waarschijnlijk niet
  • Zeker niet

0 stemmers

Ga jij je gedragen als de winkels, café’s etc weer open gaan?

• Zeker wel
  • Waarschijnlijk wel
  • Waarschijnlijk niet
  • Zeker niet

0 stemmers

1 like

Wat is gedragen precies? Want als de cafés enzo weer opengaan sta ik zeker in de rij om eens goed los te gaan

14 likes

“Behave responsibly” staat er in de originele tweet, ik denk proberen om je aan de basis maatregelen te blijven houden?

1 like

Ja ik ook, maar wel als het ECHT open is. Hoorde net bij Beau in Floradorp Andre Hazes zingen vanavond ga ik even uit mn bol, gooi alles van me af en giet me vol. Echt zin in

3 likes

Nog wel op anderhalve meter, reserveren zo nodig, max aantal mensen etc denk ik.

1 like