Stel je persoonlijke vraag #26

Voorspelbaar, dat ben ik, haha

Gewoon hetzelfde :blush:

1 like

Woerden?

6 likes

Sorry heel random maar je lijkt me altijd een heel leuk mens. Meen ik!

7 likes

Ja, geluid kan ik al niet filteren maar ik kan ook niet overal noise canceling op; want met wandelen hond moet ik alles horen voor de veiligheid bijv (en koptelefoon werkt ook niet genoeg vaak tho)

@EllaFitzgerald ach, wat lief! Ik ben helemaal beetje weet niet wat ik moet zeggen, ben zo slecht met dit soort dingen. Dankjewel!

4 likes

Ja snap ik hoor, dat geeft ook helemaal niks je hoeft toch ook niks te zeggen! :slight_smile: Wil je niet opgelaten laten voelen maar wilde het toch zeggen. Knuffel aan je lieve hond!

1 like

Heb je over het algemeen vertrouwen in mensen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En in instanties (incl overheden)?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

hahahha oeps :see_no_evil: ik vind het wel super irritant, maar een gesprek tussen 2 mensen met normaal volume nog irritanter om aan te moeten horen :joy:

1 like

Heb ik wel zo opgevat. Ik heb een collega en haar stem is zó kut. Kan ze niks aan doen en anderen vinden het misschien leuk, maar ik kan er gewoon niet naar luisteren. Zou dus niet samen kunnen zijn met zo’n iemand.
En ik heb wel vaker dat ik denk jeetje wat praat jij irritant en dan vind ik het echt lastig om daar uren naar te moeten luisteren bij een lezing ofzo. Dan ben ik blij als de dag erop zit.
Oh en mijn vriend heeft een mooie stem. Ik heb wel eens een voiceberichtje nog 10x terug
geluisterd omdat ik het zo mooi vond. :laughing:
Ik dacht daardoor wel dat het ook leuk zou zijn als hij me zou voorlezen. Maar hij leest dan weer super monotoon en sloom voor, helaas.

Hij heeft wel een prima hoofd Jorik maar een man onder de 1.80 is gewoon per direct hoogstonaantrekkelijk voor mij.

8 likes

Dit dus. Hij heeft die kleine mannetjes energy.

10 likes

Wel echt onverwachts bij een man die zichzelf Lil Kleine noemt

19 likes

Ik voel me altijd hypocriet als het hierover gaat omdat de mannen die ik heb gedatet en de man die ik date aanzienelijk langer dan zijn ik (168 cm wel, niet veel mannen zijn kleiner), maar I love a short king!!! :smiling_face_with_three_hearts: Gael Garcia Bernal :smiling_face_with_three_hearts: Tom Hardy :smiling_face_with_three_hearts: Oscar Isaac :smiling_face_with_three_hearts: Mark Ruffalo :smiling_face_with_three_hearts: James McAvoy :smiling_face_with_three_hearts: etc!!!

@kali ja Boef vind ik fysiek ook echt chef’s kiss!!! Echt jammer van de rest.

8 likes

trust nobody

6 likes

Omg het is Horace!!!

7 likes

Haha ik ook, ik hou echt van zn stem als hij praat. Jammer dat hij erbij hoort.

Ik ga toch maar een keer een LOA poging doen

4 likes

Is de man die je nu date 168 bedoel je jouw lengte?

Haha nee, ik ben 1,68, dus het komt niet heel vaak voor dat mannen kleiner dan ik zijn! De man die ik nu date is volgens mij 1,90, maar dat is per ongeluk (als in: dat zie ik niet per se als een superaantrekkelijke eigenschap ofzo waarop ik hem heb uitgekozen lolz).

4 likes

Oh haha ik dacht altijd dat jij veel kleiner was omdat ik wel eens las ‘ik ben een meter en een banaan lang’ lol. Dan denk ik aan mn tantes van 1.53 :stuck_out_tongue:

1 like