Zonde, gaan de café’s eindelijk weer open en dan kun je je daar de volgende dag niets meer van herinneren
Hahahaha ja het is nu erg hè, ik heb fases
Over een paar weken gebruik ik het weer maanden niet
Alleen na het kopen en wanneer ik ze heel lang niet gedragen heb of wanneer ik ze heb schoongemaakt.
@Dombo niet bewust, maar ik maak vaak onbewust fouten. Vooral met afstand houden knal ik soms tegen mensen aan 
ik ben blij dat ik dit nu pas lees
gister 45 in doorgebracht, gelukkig niet aan die scene gedacht haha
Omg sorry haahhaha dat was dan wel echt mega tactloos, fijn dat dat leed je bespaard gebleven is 
Ja mijn conspiracy/fake news tante die claimt dat het maar een griepje is. Ben benieuwd of ze er nog zo over denkt als ze het zelf krijgt. Maar de mensen die er zo over denken zijn altijd de mensen die er het minste last van hebben 
Een collega van mijn man nam het ook allemaal niet zo serieus. Die heeft het zelf inmiddels best heftig gehad, moest na elke zin op adem komen enzo zei mijn man. Maar laatst postte diegene toch weer een instastory van een huis vol visite toen het kind jarig was.
Dusja je zou denken als mensen het heftig krijgen leren ze ervan, maar zelfs dat gaat helaas niet altijd op.
Heel hard, maar ik vraag me af wanneer zulke mensen wel het besef krijgen? Pas als er iemand overlijd ofzo?
Mijn schoonzusje gaat echt bijna elk weekend naar allerlei grote huisfeesten. Ze is er nu al een paar keer verkouden van geweest maar steeds negatief getest. Ik hoop tbh dat ze ook eens positief test, want hoe graag ik haar verder gewoon mag, ze leert er echt niet van 
9 tot 5 
Ben jij het afgelopen jaar verkouden/grieperig/hoesterig/ziekig geweest?
- Ja en had corona
- Ja en had geen corona
- Ja maar weet niet wat ik had
- Nee
0 stemmers
Wilde ja zeggen want was vorig jaar eind feb/begin maart flink verkouden maar dat is al meer dan een jaar geleden 
Wel intrigerend dat ik met afstand houden en veel thuisblijven meteen gewoon een heel jaar geen enkele klacht heb haha.
Heb jij het idee dat je afgelopen jaar meer, minder of even veel ziek bent geweest dan de jaren daarvoor? En dan bedoel ik dus ziekten die vanwege virussen of bacteriën kunnen komen.
- Meer
- Minder
- Even veel
- Even weinig
0 stemmers
Ik bedacht me laatst dat ik deze winter gewoon geen een keer verkouden ben geweest, normaal altijd wel minimaal één keer. Maar ja dat had ik ook niet hardop moeten zeggen want vlak daarna kreeg ik corona 
Heb je wel eens tijdens het sporten of hardlopen dat je oor dicht gaat zitten of “popt” alsof je onder water bent?
- Ja
- Nee
- Ik sport nooit
- Waar heb je het over?
0 stemmers
Stel je mocht kiezen waar het wattenstaafje in gaat bij een coronatest. Wat zou je dan kiezen?
- Mond
- Neus
- Oor
- Anus
- Vagina
0 stemmers
Echt veel minder (gewoon niet eigenlijk). Ben geen 1x goed verkouden geweest of grieperig terwijl ik het normaal echt iedere herfst en winter wel krijg. Ook gewoon voor de verandering geen 1x mijn longen eruit gehoest. 

Welk rek kies je om je fiets in te zetten?
- Hoog
- Laag
0 stemmers
Vanaf welke beloning zou jij een nacht in zo’n tent overnachten?
- Ik zou dit gratis doen
- Tussen de €1 en €1000
- Meer dan €1000
- Meer dan €2500
- Meer dan €5000
- Meer dan €10.000
- Meer dan €25.000
- Meer dan €50.000
- Meer dan €100.000
- Meer dan €500.000
- Meer dan €1.000.000
- Geen bedrag is hoog genoeg om mij in zo’n tent te krijgen
0 stemmers
damn, geld maakt niet gelukkig en boven de fucking afgrond hangen maakt al zeker niet gelukkig 
Hallo hoe kom je daar in dan?