Stel je persoonlijke vraag #26

Denk dat ze thuis op de bank zitten te janken.

Hahaha nee, het valt heel erg mee, maar ik heb een beetje een napoleoncomplex omdat ik toen ik 12 was al uitgegroeid was. Ik had me namelijk de hele basisschoolperiode als langste meisje van de klas lang ingebeeld dat ik me tot een lange en sierlijke amazone zou ontwikkelen (ondanks ik lengte bij andere mensen dus helemaal niet belangrijk vind!).

8 likes

Ik vind de lengte wel leuk, maar ik vind lange mannen vaak iets slungelige hebben. Alsof de ledematen net wat onhandig lang zijn.

1 like

afbeelding

Dan kies je de verkeerde lange mannen.

32 likes

Hahaha deze mannen staan voor jou in de rij zeker

1 like

Ik kan er ook niet zoveel mee hoor.

2 likes

Schermafbeelding 2021-04-13 om 21.13.51

5 likes

Het is ook gek dat wij getekend fruit met gezichten bekijken en daar emoties aan kunnen koppelen eigenlijk.

10 likes

Het was een grapje omdat ik die kerels zeer zelden tegenkom. En ik zeg niet dat alle lange mannen slungels zijn, maar ik vind de gemiddelde lange Nederlandse man wat slungelig. Dat is ook gewoon een mening en niet wel waar of niet waar.

2 likes

Oh grappig! Ik heb juist weer gehoord dat dit bij animaties en tekeningen makkelijker voor ons is.

Echt? Ik ben er sowieso altijd heel erg beroerd in, maar ben sociaal/emotioneel heel zwak dus denk/weet dat het gewoon in alles (ook in plaatjes/afbeeldingen etc) doortrekt bij mij.

Vind je het met animaties/tekeningen makkelijker?

Ben jij moe nu?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ah nee klopt niet helemaal wat ik zeg, zie ik nu. Voornamelijk op bewegend beeld en bij anime is het makkelijker te “lezen”.

1 like

Gebruik jij wel eens ‘lol’?

• Ja vaak
  • Wel eens
  • Nooit

0 stemmers

Ik ben het gaan gebruik nadat het al een tijdje niet meer cool was volgens mij :+1:

1 like

Ik vind lol zo droog. Is net zo als alleen haha.

4 likes

Ja ik gebruik lol ook als in ‘Haha lollig’ en niet als in
afbeelding

Want hardop lachen doe ik alleen om mn eigen grappen

16 likes

ik vind lol contextafhankelijk, kan wat mij betreft alles betekenen van rollen met je ogen tot ehhh tot ongeloof tot oprecht grappig.

5 likes

Ik vind lol idd dus eigenlijk een ding op zichzelf, dus niet per se als in hardop lachen en ook niet van lol hebben. Maar looooool

Net zoals deze gif kan echt grappig zijn (bijna nooit) of hahahah nee wat denk jij

8 likes

True

@EllaFitzgerald ja je hebt gelijk ik gebruik het ook vaak om mn zin mee te beginnen als ik iets lees waar m’n wenkbrauwen van omhoog gaan “lol dus jij denkt dat…” gebruik het idd voor 300 doeleinden maar nooit als in LMAO IK ROL OP DE GROND ZO GRAPPIG

daarvoor gebruik ik altijd ‘ik gil’, maar dat heb ik gejat van @Crusti_Croc

9 likes