Stel je persoonlijke vraag #26

Haha ja eigenlijk is het precies niet wat ooit de intentie was

2 likes

Ja vaak maar vooral in de lol jij bent echt dom-context of lol doe normaal joh

5 likes

Heb jij wel eens een MRI scan gehad?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ongeveer om de zin.

38 likes

Hahaha heb echt 20 minuten in dat ding liggen huilen (geluidloos tranen, niet brullen he) :cry: want ik moest steeds aan final destination denken met die zonnebank
ben echt pussy

Spray/smeer jij je schoenen elke 2 weken in?

• Nooit
  • 1x als ik ze net koop
  • Regelmatig
  • Ja elke 2 weken

0 stemmers

@Foucher ik mis jouw stem bij ja elke dag

1 like

Gaat Nederland zich gedragen wanneer winkels, cafe’s etc weer open gaan?

• Zeker wel
  • Waarschijnlijk wel
  • Waarschijnlijk niet
  • Zeker niet

0 stemmers

Ga jij je gedragen als de winkels, café’s etc weer open gaan?

• Zeker wel
  • Waarschijnlijk wel
  • Waarschijnlijk niet
  • Zeker niet

0 stemmers

1 like

Ik een keer als deelnemer aan een onderzoek! Kreeg er nog 20 euro voor ook + een scan van m’n hersenen :cool:

2 likes

Wat is gedragen precies? Want als de cafés enzo weer opengaan sta ik zeker in de rij om eens goed los te gaan

14 likes

“Behave responsibly” staat er in de originele tweet, ik denk proberen om je aan de basis maatregelen te blijven houden?

1 like

Ja ik ook, maar wel als het ECHT open is. Hoorde net bij Beau in Floradorp Andre Hazes zingen vanavond ga ik even uit mn bol, gooi alles van me af en giet me vol. Echt zin in

3 likes

Nog wel op anderhalve meter, reserveren zo nodig, max aantal mensen etc denk ik.

1 like

Zonde, gaan de café’s eindelijk weer open en dan kun je je daar de volgende dag niets meer van herinneren

7 likes

Hahahaha ja het is nu erg hè, ik heb fases :joy: Over een paar weken gebruik ik het weer maanden niet

1 like

Alleen na het kopen en wanneer ik ze heel lang niet gedragen heb of wanneer ik ze heb schoongemaakt.

@Dombo niet bewust, maar ik maak vaak onbewust fouten. Vooral met afstand houden knal ik soms tegen mensen aan :confounded:

ik ben blij dat ik dit nu pas lees :rofl: gister 45 in doorgebracht, gelukkig niet aan die scene gedacht haha

Omg sorry haahhaha dat was dan wel echt mega tactloos, fijn dat dat leed je bespaard gebleven is :joy:

2 likes

Ja mijn conspiracy/fake news tante die claimt dat het maar een griepje is. Ben benieuwd of ze er nog zo over denkt als ze het zelf krijgt. Maar de mensen die er zo over denken zijn altijd de mensen die er het minste last van hebben :grimacing:

4 likes

Een collega van mijn man nam het ook allemaal niet zo serieus. Die heeft het zelf inmiddels best heftig gehad, moest na elke zin op adem komen enzo zei mijn man. Maar laatst postte diegene toch weer een instastory van een huis vol visite toen het kind jarig was.
Dusja je zou denken als mensen het heftig krijgen leren ze ervan, maar zelfs dat gaat helaas niet altijd op.

1 like

Heel hard, maar ik vraag me af wanneer zulke mensen wel het besef krijgen? Pas als er iemand overlijd ofzo?