Mijn schoonzusje gaat echt bijna elk weekend naar allerlei grote huisfeesten. Ze is er nu al een paar keer verkouden van geweest maar steeds negatief getest. Ik hoop tbh dat ze ook eens positief test, want hoe graag ik haar verder gewoon mag, ze leert er echt niet van
9 tot 5
Ben jij het afgelopen jaar verkouden/grieperig/hoesterig/ziekig geweest?
- Ja en had corona
- Ja en had geen corona
- Ja maar weet niet wat ik had
- Nee
0 stemmers
Wilde ja zeggen want was vorig jaar eind feb/begin maart flink verkouden maar dat is al meer dan een jaar geleden
Wel intrigerend dat ik met afstand houden en veel thuisblijven meteen gewoon een heel jaar geen enkele klacht heb haha.
Heb jij het idee dat je afgelopen jaar meer, minder of even veel ziek bent geweest dan de jaren daarvoor? En dan bedoel ik dus ziekten die vanwege virussen of bacteriën kunnen komen.
- Meer
- Minder
- Even veel
- Even weinig
0 stemmers
Ik bedacht me laatst dat ik deze winter gewoon geen een keer verkouden ben geweest, normaal altijd wel minimaal één keer. Maar ja dat had ik ook niet hardop moeten zeggen want vlak daarna kreeg ik corona
Heb je wel eens tijdens het sporten of hardlopen dat je oor dicht gaat zitten of “popt” alsof je onder water bent?
- Ja
- Nee
- Ik sport nooit
- Waar heb je het over?
0 stemmers
Stel je mocht kiezen waar het wattenstaafje in gaat bij een coronatest. Wat zou je dan kiezen?
- Mond
- Neus
- Oor
- Anus
- Vagina
0 stemmers
Echt veel minder (gewoon niet eigenlijk). Ben geen 1x goed verkouden geweest of grieperig terwijl ik het normaal echt iedere herfst en winter wel krijg. Ook gewoon voor de verandering geen 1x mijn longen eruit gehoest.
Welk rek kies je om je fiets in te zetten?
- Hoog
- Laag
0 stemmers
Vanaf welke beloning zou jij een nacht in zo’n tent overnachten?
- Ik zou dit gratis doen
- Tussen de €1 en €1000
- Meer dan €1000
- Meer dan €2500
- Meer dan €5000
- Meer dan €10.000
- Meer dan €25.000
- Meer dan €50.000
- Meer dan €100.000
- Meer dan €500.000
- Meer dan €1.000.000
- Geen bedrag is hoog genoeg om mij in zo’n tent te krijgen
0 stemmers
damn, geld maakt niet gelukkig en boven de fucking afgrond hangen maakt al zeker niet gelukkig
Hallo hoe kom je daar in dan?
Dit is een tent die bergbeklimmers gebruiken als ze een klim doen die meer dan een dag duurt. Ze dragen dat tentje mee tijdens de klim en ‘s avonds installeren ze de tent om er in te gaan slapen. Dus je komt er door er heen te klimmen!
Als ze mij daarin kunnen teleporteren dan zou ik het wel doen, maar als ik er zelf naar toe moet klimmen noooo laat maar.
Meer, maar dat komt echt door het hebben van een klein kind dat al die virusjes mee naar huis neemt.
Als ik er zelf naartoe moet klimmen kan ik het best proberen maar dan gebeurt het gewoon niet haha.
Ik zou echt verstijven en geen kant meer op kunnen als ik tegen die wand hang, net als een dier.
Maar waarschijnlijk ben ik voor die tijd al gevallen en dood
Als de functie was om dat bedrijf te verduurzamen zou ik het nog wel overwegen maar ik denk dat dat bij bedrijven als Shell allang niet meer mogelijk is
Ze hebben daar ook heel veel ‘duurzame’ vacatures haha, maar dan hou je echt jezelf voor de gek als je daar gaat werken met 't oog op duurzaamheid
Haha ja precies, als Shell nou morgen ineens besluit om volledig te stoppen met olie en over te gaan op groene energie, a la, maar dat gaat nooit gebeuren 🥲
Vind jij het egoïstisch van ouders als ze samen met hun naar de basisschoolgaande kinderen vrijwillig emigreren naar een ander land waar ze een andere taal spreken. En de kinderen dus naar een vreemde school moeten, in een vreemd land met een vreemde taal.
- Ja
- Ik weet het niet
- Een beetje
- Nee
0 stemmers