Geen verhuisteam maar ben verwend met lieve ouders en een handige broer
Ik heb hetzelfde probleem qua verhoudingen en heb ooit op de gok vlak voor ik op vakantie ging een korte spijkerbroek besteld bij de H&M - dat bleek dus echt een schot in de roos en het werd mijn meest gedragen kledingstuk in de zomer. Ik heb even gezocht en het was deze:
Die lijkt niet meer verkocht te worden, maar H&M verkoopt nu wel deze twee en die lijken er heel erg op. Misschien kan je het gewoon proberen, wie weet heb je er wat aan!
Maar meestal zit ik in het cleanteam. Of ik pas op de kinderen. Ook prima
Ik vind helpen verhuizen juist leuk. Helpen klussen ook trouwens. Vind het behalve dat ik het vanzelfsprekend vind om te helpen ook gewoon leuk om daarbij betrokken te worden en ook de kleine stapjes te zien ipv wachten tot een housewarming drie maanden later met kijk dit is het huis helemaal af. De appartementen van mijn vrienden voelen ook een beetje als mijn huis
en mijn huis is ook een beetje van hen. Dus vind het vooral leuk om dat soort dingen samen te doen.
Bijna al mijn vriendinnen zijn peervormig terwijl ik juist erg brede schouders heb en grote borsten, dus de pasvormen die hen het mooist staan staan mij vaak juist een stuk minder (en andersom). Ik heb ook daarom best vaak moeite met het vinden van tops, omdat ik in mijn directe omgeving bij niemand echt inspiratie kan opdoen. Heel suf eigenlijk, maar ik ben gewoon te lui om dat op internet te doen, en lekker passen gaat in deze periode natuurlijk niet echt!
Qua kleuren houd ik me eigenlijk altijd al onbewust aan mijn ~seizoenskleuren~ aangezien ik er in de rest vet snel doods uitzie, lol.
Ik heb ânee, ze huren maar een verhuisteamâ gestemd omdat ik vrienden nog nooit geholpen heb met verhuizen, maar het is me ook nog nooit gevraagd. Ik heb wel al mân hulp aangeboden maar ze deden het liever zelf. En eerlijk gezegd, ik had hetzelfde. Toen ik bij mân ex weg verhuisde was dat een emotionele rollercoaster die ik liefst alleen doormaakte. Mijn vader is toen wel komen helpen met kasten in elkaar zetten en grote stuks te dragen en zo, maar zo minimaal mogelijk.
Je doet even tijdelijk je mondkapje af (<5 minuten). Ik heb dat zelf bijvoorbeeld omdat ik in het onderwijs werk (in klas af, op de gang op), maar misschien als je tussen twee winkels loopt?
- Achter beiden oren, maar onder mân kin
- Ik hang 'm aan 1 oor
- Ik houd hem in die situatie op
- Ik kom nooit in zoân situatie
- Ik doe hem helemaal af
- Ik draag geen mondkapjes
0 stemmers
Basisschoolkinderen vind ik nog wel gaan, die passen zich vaak snel aan. Middelbare schoolkinders vind ik al wel zielig. Zit je in de puberteit moet je ineens frans/spaans/tsjechisch gaan communiceren.
Ben jij wel eens gerickrolled?
- Ja!, recent nog
- Ja!, heel vaak
- Dit is me een paar keer gebeurd
- Nee nog nooit
- Kan ik me niet herinneren
- Ik heb geen idee wat Rickrollen is
- Anders
0 stemmers
Wat is hetđ
Anticlimax, was helemaal klaar voor de rickroll, krijg ik eerst reclame 
Dat je een bijvoorbeeld een link krijgt waar iets leuks of belangrijks in zou moeten staan, maar dan is het Never Gonna Give You Up van Rick Astley
is echt al een oude grap, maar af en toe worden mensen nog wel eens gerickrolled.
Hoeft niet perse via een link te zijn. Rickrollen kan op veel verschillende manieren.
Hier Rickrolled Rick Astley zelf:
Haha ja ik zat al te denken shit dat gaat sws gebeuren 
Zat net nog even te kijken en Rick astley lijkt echt 12 in de video met een stem van een 40 jarige. Alsof ie een clip voor de fun heeft gemaakt op dit nr. Beetje shenkie idee
Godver ik wist dit wel XD. Blijkbaar geen indruk achter gelaten want ik trapte er net weer in.
Vind rickrolling ook zoân rare term. Denk altijd aan zakkenrollen.
Voel me ook wel weer lekker bejaard dat er dus ook alweer een generatie is die de Rick Roll niet kent 
Jezus. Ze is vandaag positief getest en schoonouders voelden zich al niet lekker⊠Mijn vriend heeft ze ook nog pas gezien en ik ben nu juist weer paar dagen met vriend geweest 
Mijn vrienden zouden best willen helpen met verhuizen naar dat ging mij allemaal veel te langzaam dus had een verhuisteam ingehuurd