Ik koop denk ik 80% van mijn dingen in de sale, schoenen ook bijna standaard. Ik geef echt geen fuck om mode dus dat scheelt weer haha.
ik vind lage schoudertopjes echt heel mooi maar mij staan ze slecht helaas.
Ik doe niet aan fast fashion, draag alleen katoen (en andere natuurlijke materialen) en draag vaak hetzelfde (wat lekker zit, zonder rare naden/randjes/iets, knellen; of ik sensorisch van overprikkeld kan raken).
En mode boeit me nul, comfort eerst (en bukken/buigen/rekken strekken zonder huid te laten zien die ik niet wil laten zien etc) en het moet vies kunnen worden want banjer steeds door de blubber met die hond want dat is mijn ding.
Planmatig funshoppen. Ik plan momenten in om dingen te kopen die ik absoluut niet nodig heb
Help jij je vrienden met verhuizen.
- Ja hoort erbij.
- Nee ze huren maar een verhuis team hoor.
0 stemmers
Helpen jouw vrienden jou ook met verhuizen?
- Ja hoort erbij.
- Nee ze zijn lui.
- Nee ik durf ze niet te vragen.
- Nee ik huur liever een verhuis team.
0 stemmers
Heb altijd geluk dat er anderen zijn die willen helpen en ik dus niks hoef te doen
Jaa precies. Alle beetjes helpen!
We helpen elkaar ook altijd met klussen. Als iemand een muur te behangen of verven, vloer te leggen of tuin om te gooien heeft doen we dat allemaal altijd bij elkaar.
Verhuizen doen we wel traditioneel met een kater.
Een paar vrienden hebben superlief en actief geholpen, maar het was wel duidelijk opvallend dat de vrienden van mijn man allemaal kwamen helpen en die van mij niet. Heb vroeger zelfs ooit een Facebook post gedaan met een oproepje voor m’n vrienden dat ik verhuis hulp nodig had. Niemand haha, echt sneu. Ik bied het zelf altijd aan maar word ook nooit gevraagd eigenlijk.
Als ze mij zouden vragen kom ik hoor. Maar familie helpt ze meestal wel.
Ik stel wel vaak voor om te helpen met schilderen en behangen maar dat laten ze aan professionals over. (Heb 2jaar een dergelijke opleiding gedaan)
Ik vind het ook wel gezellig. Beetje sjouwen, knakworst eten, biertje drinken. Ik verhuis komend weekend en dan hebben we ook hulp en gaan we het ook gezellig maken.
Het enige dat ik echt niet leuk vind (maar wel doe uit behulpzaamheid) is klussen bij andere mensen. Ik haal daar echt nul voldoening uit, het duurt lang en het resultaat is niet voor mezelf dus waar ben ik mee bezig. Dat idee. Ik doe het echt alleen maar omdat ik mijn vrienden en familie aardig vind, maar ik ga altijd chagrijnig weg haha.
Ik stemde eerst nee maar dat is niet omdat ik niet zou willen, het is me nooit gevraagd en als ik het aan bood, was het niet nodig. Dus dan toch maar ja? Andersom ook, mijn ouders komen altijd helpen en dat volstaat dan.
Geen verhuisteam maar ben verwend met lieve ouders en een handige broer
Ik heb hetzelfde probleem qua verhoudingen en heb ooit op de gok vlak voor ik op vakantie ging een korte spijkerbroek besteld bij de H&M - dat bleek dus echt een schot in de roos en het werd mijn meest gedragen kledingstuk in de zomer. Ik heb even gezocht en het was deze:
Die lijkt niet meer verkocht te worden, maar H&M verkoopt nu wel deze twee en die lijken er heel erg op. Misschien kan je het gewoon proberen, wie weet heb je er wat aan!
Maar meestal zit ik in het cleanteam. Of ik pas op de kinderen. Ook prima
Ik vind helpen verhuizen juist leuk. Helpen klussen ook trouwens. Vind het behalve dat ik het vanzelfsprekend vind om te helpen ook gewoon leuk om daarbij betrokken te worden en ook de kleine stapjes te zien ipv wachten tot een housewarming drie maanden later met kijk dit is het huis helemaal af. De appartementen van mijn vrienden voelen ook een beetje als mijn huis en mijn huis is ook een beetje van hen. Dus vind het vooral leuk om dat soort dingen samen te doen.
Bijna al mijn vriendinnen zijn peervormig terwijl ik juist erg brede schouders heb en grote borsten, dus de pasvormen die hen het mooist staan staan mij vaak juist een stuk minder (en andersom). Ik heb ook daarom best vaak moeite met het vinden van tops, omdat ik in mijn directe omgeving bij niemand echt inspiratie kan opdoen. Heel suf eigenlijk, maar ik ben gewoon te lui om dat op internet te doen, en lekker passen gaat in deze periode natuurlijk niet echt!
Qua kleuren houd ik me eigenlijk altijd al onbewust aan mijn ~seizoenskleuren~ aangezien ik er in de rest vet snel doods uitzie, lol.
Ik heb ‘nee, ze huren maar een verhuisteam’ gestemd omdat ik vrienden nog nooit geholpen heb met verhuizen, maar het is me ook nog nooit gevraagd. Ik heb wel al m’n hulp aangeboden maar ze deden het liever zelf. En eerlijk gezegd, ik had hetzelfde. Toen ik bij m’n ex weg verhuisde was dat een emotionele rollercoaster die ik liefst alleen doormaakte. Mijn vader is toen wel komen helpen met kasten in elkaar zetten en grote stuks te dragen en zo, maar zo minimaal mogelijk.
Je doet even tijdelijk je mondkapje af (<5 minuten). Ik heb dat zelf bijvoorbeeld omdat ik in het onderwijs werk (in klas af, op de gang op), maar misschien als je tussen twee winkels loopt?
- Achter beiden oren, maar onder m’n kin
- Ik hang 'm aan 1 oor
- Ik houd hem in die situatie op
- Ik kom nooit in zo’n situatie
- Ik doe hem helemaal af
- Ik draag geen mondkapjes
0 stemmers
Basisschoolkinderen vind ik nog wel gaan, die passen zich vaak snel aan. Middelbare schoolkinders vind ik al wel zielig. Zit je in de puberteit moet je ineens frans/spaans/tsjechisch gaan communiceren.