Ben jij wel eens gerickrolled?
- Ja!, recent nog
- Ja!, heel vaak
- Dit is me een paar keer gebeurd
- Nee nog nooit
- Kan ik me niet herinneren
- Ik heb geen idee wat Rickrollen is
- Anders
0 stemmers
Ben jij wel eens gerickrolled?
0 stemmers
Wat is het😆
Anticlimax, was helemaal klaar voor de rickroll, krijg ik eerst reclame
Dat je een bijvoorbeeld een link krijgt waar iets leuks of belangrijks in zou moeten staan, maar dan is het Never Gonna Give You Up van Rick Astley is echt al een oude grap, maar af en toe worden mensen nog wel eens gerickrolled.
Hoeft niet perse via een link te zijn. Rickrollen kan op veel verschillende manieren.
Hier Rickrolled Rick Astley zelf:
Haha ja ik zat al te denken shit dat gaat sws gebeuren
Zat net nog even te kijken en Rick astley lijkt echt 12 in de video met een stem van een 40 jarige. Alsof ie een clip voor de fun heeft gemaakt op dit nr. Beetje shenkie idee
Godver ik wist dit wel XD. Blijkbaar geen indruk achter gelaten want ik trapte er net weer in.
Vind rickrolling ook zo’n rare term. Denk altijd aan zakkenrollen.
Voel me ook wel weer lekker bejaard dat er dus ook alweer een generatie is die de Rick Roll niet kent
Jezus. Ze is vandaag positief getest en schoonouders voelden zich al niet lekker… Mijn vriend heeft ze ook nog pas gezien en ik ben nu juist weer paar dagen met vriend geweest
Mijn vrienden zouden best willen helpen met verhuizen naar dat ging mij allemaal veel te langzaam dus had een verhuisteam ingehuurd
Als jij met je mond open glimlacht, is dit dan recht of scheef?
Vb scheve lach;
0 stemmers
Wow ik heb hier letterlijk nog nooit over nagedacht
Ik heb net als een creep naar mezelf staan grijnzen in de spiegel om hier achter te komen
Ik ben dit echt gaan uitproberen voor de spiegel en het verdict is: een beetje scheef hahaha
Ik mis het antwoord ‘allemaal’? Of nja, die in de sportschool doet me niet zoveel maar verder…damn
Haha echt he, veel plezier gehad met deze poll maken
Ik heb een keer zo’n kleurencursus gehad en toen kreeg ik een kaartje mee met een soort collage van allemaal kleuren. Dat kan ik dan op kleding leggen en als het mooi past, is het een tint voor mij. Als het vloekt, staat het minder mooi (maar koop ik het alsnog weleens als ik het toch leuk vind).
Zo ziet dat eruit:
Ik ben juist jaloers op de bescheidenheid en hoe geraffineerd een gesloten lach is!!
Vooral als mensen dan ook nog lippen hebben.
Ik lach altijd met minstens 20 tanden in beeld veel te enthousiast en overdreven voor de meeste momenten en een kleinere lach staat heeeel gek
Zo zie je maar