Stel je persoonlijke vraag #26

Klinkt als een hele fijne woning (die nieuwe). Dicht bij werk en opvang scheelt iedere dag veel reistijd en dat vind ik anders echt zo zonde van je tijd. Voor die paar keren dat je naar het centrum gaat, is een paar min reistijd niet erg
En zelfs dus wat m2 erbij!

Edit als je niet verwacht van werk en opvang te wisselen binnenkort

3 likes

Sowieso kraaien, want ben echt doodsbang voor meeuwen en wil ze ook niet horen. Uuugh

Jaa ik snap je wel, als de andere woning nog wat verder weg was of de verbinding nog iets slechter (driekwartier ofzo naar het centrum, geen nachtnet, zoiets?) had ik gezegd zonder twijfel optie 1, ik woon echt liever op een fijne locatie, dan maak ik veel meer ‘gebruik’ van mijn locatie en de stad en voel ik veel minder drempel om er ‘lekker op uit te gaan’, maar met optie 2 klinkt het nog steeds wel heel goed te doen en ik vind de ‘voorsteden’ in CPH ook wel heerlijk en helemaal niet zo heel erg ‘ver weg’ gevoel hebben.

3 likes

tering, en dan ben je dus om 1 over 4 in het centrum om de hele middag te doen waar je zin in hebt. Ik zou het doen :stuck_out_tongue:

14 likes

Nou dat klinkt toch geweldig! En een stuk waardevoller om zo je tijd door te brengen.
Als familie en vrienden ook niet ineens heel ver weg zijn, zou ik het doen hoor :stuck_out_tongue:

Edit haha jouw familie sowieso lijkt me

1 like

ik zie echt alleen maar voordelen! wat zegt je man ervan, denken jullie er hetzelfde over?

1 like

Haha ja die extra 8 minuten doen het 'm he!

2 likes

Hmmm fair enough, ik zou zelf ook twijfelen hoor. Dat soort gemak van bedenken wat je wanneer wilt doen en niet al te veel te hoeven plannen vind ik heerlijk. Het vereist wel iets meer planning dan, al vind ik dus een ruim kwartier reizen echt nog heel erg weinig. Maar als dat elke keer 40 minuten wordt met wachten op de trein erbij dan is het al iets minder chill. Haha eigenlijk klinken beide opties als heel veel comfort maar dan net op iets andere punten idd :slight_smile:

Edit: Eigenlijk is het ook de vraag: vind je de reistijd op de fiets enzo naar de opvang en werk op dit moment vervelend of doe je het graag? Wil je dat ruilen voor iets langer naar het centrum, waar je je vrije tijd weer liever doorbrengt?

Ik zou zelf niet heeeeeeeel ver van mn werk willen wonen maar een beetje reizen elke dag “moet toch”, ik heb liever weinig reistijd naar de leuke dingen want als die tĂ© ver weg zijn ga ik dat misschien juist minder doen.

2 likes

Ik woon op 15 km afstand van zee, dat is net te ver weg om even tussendoor naar het strand te gaan en echt ‘aan zee’ te wonen. Maar het is wel dichtbij genoeg om altijd harde wind en horizontale regen in je gezicht te hebben op de fiets. Best of both worlds :joy:

15 likes

Echt hoor, ik ga ook naar Denemarken verhuizen. Echt alles is daar beter geregeld en je kunt er ook nog gewoon fietsen :cry:

(nja behalve dat je sowieso geen astrazeneca meer kan krijgen dan)

8 likes

Optie twee klinkt chill, optie 1 ook, snap dat je niet echt goed weet wat te kiezen. Wat ik me nog afvroeg, hoeveel lawaai komt er van die binnentuin? Want kinderen zijn leuk, maar als ze daar d e hele dag door aan het gillen en spelen zijn en je hoort dat goed in je huis, ik zou knettergek worden.

1 like

Doe jij altijd iets speciaals met je vakantiegeld?

• Nee meestal laat ik het gewoon op mn lopende rekening staan
  • Ik zet het op de spaarrekening
  • Meestal gebruik ik het voor een vakantie.
  • Meestal gebruik ik het voor een duurdere aankoop, bijv. Meubels
  • N.v.t.

0 stemmers

Vorig jaar heb ik het dus op mn lopende rekening laten staan en ik kreeg daar hele verontwaardigde reacties op

:musical_note:Samson, Samson, het is een heel ondeugende maar lieve hond

• Ja die was superondeugend
  • Nee die was juist keibraaf
  • ?

0 stemmers

:musical_note:Humor en spanning, die komen eraan, met Bassie en Adriaan

• Ja dat was inderdaad spannend en grappig
  • Nee geen humor of spanning te bekennen
  • ?

0 stemmers

:musical_note:Welke os kan ons iets leren? Boes Boes, Boes Boes

• Ja veel van geleerd hoor
  • Nee niets wijzer van geworden
  • ?

0 stemmers

:musical_note:Dinobabies maken elke keer van alles mee, Dinobabies zijn ok

• Ja heel ok
  • Nee niet ok
  • ?

0 stemmers

6 likes

Ik vond boes boes stom maar ik keek het wel. Was altijd heel kort toch?

Een van mijn favoriete kinderprogramma’s was de Bruine Beer in het Blauwe Huis. Ken jij dit?

• Nooit van gehoord
  • Zegt me wel iets, nooit gekeken
  • Gezien, vond ik ook wel leuk
  • Gezien, vond ik niet zo leuk

0 stemmers

Terrasje is nog heeel even leuk voor kind tot ze kunnen lopen, dan willen ze die tuin! Het klinkt echt geweldig :slight_smile: optie 2, ik zou het doen.

1 like

Heb je wel eens op het huis van iemand gepast die op vakantie/zakenreis oid is?

• Ja en dat beviel goed
  • Nee
  • Ja maar dat beviel niet

0 stemmers

Aangezien ik waarschijnlijk dit jaar toch niet op vakantie ga hoop ik echt dat ik op een huis van 2 vrienden kan passen. Allebei hebben die het meest awesome huis ever. Ik hoop dat het lukt :joy:

Ik heb een vakantierekening waar ik elke maand een x bedrag op stort plus m’n vakantiegeld in mei. Daar betaal ik dan m’n vakantie van en heb ik een pinpas van waarvan ik alles op vakantie betaal. En wat ik over heb stort ik op m’n spaarrekening of koop ik iets leuks van en dan begin ik weer opnieuw.

7 likes

Binnenkort komt een vriend op mijn huis (en katten) passen. Ik vind het echt ideaal.

1 like

Echt bizar ik sta 2 minuten geleden met mijn man in de keuken totaal random die Samson tune te zingen, al jaaaaren niet gehoord en nu zing ik het en lees ik het 2 minuten later hier :neutral_face:

3 likes