Als ik zelf zou twijfelen zou ik gewoon opschrijven “meneer/mevrouw x was mijn docent”.
@Nysmn
Nee het is - lijkt mij - zoals @ellegirltalk zegt, als jij iemand opgeeft voor een referentie, heet dat je referent. Jij bent de sollicitant. Jou wordt gevraagd wat jouw relatie is tot de referent - ik zou daarop antwoorden “de referent was mijn docent”, de referent zal worden gevraagd wat haar/zijn relatie is tot de sollicitant, dus lijkt mij dat diegene zou antwoorden “ik was haar/zijn docent” of “de sollicitant was mijn student” maar misschien is het idd het beste om de vraag dus met iets meer woorden dan alleen student/docent te beantwoorden als daar de ruimte voor is.
Oh oke de reactie waar ik op reageer is weg zie ik.
Ik drukte verkeerd en nu is m’n reactie weg, ik wilde iets aanpassen. Maar het is inderdaad verwarrend als je niets kan toevoegen aan het antwoord, want ik was zijn/haar student of hij/zij was mijn docent is natuurlijk allebei duidelijk genoeg.
Story of my life, verwijder de helft van mijn posts per ongeluk.
Ja, soms heb je online echt zo’n minihokje waar weinig ruimte is voor verduidelijking, stom. Ik ben best verbaasd om hoe veel stemmen voor ‘docent’ zijn dat ik bijna ga twijfelen? Maar taalkundig is dat gewoon raar?
Ja same hoor. Durf te wedden dat ik het goed heb maar snap niet waarom de ruime meerderheid het fout zegt
En sowieso; een potentiële werkgever bekijkt jouw sollicitatie icm met je brief en cv. En daar valt het ook wel uit te halen. Dus geen man overboord.
Behalve dan als het gaat om docent Nederlands oid
Wat hebben brabanders toch met ons. Ons mam ons pap. Ons gezeik.
Ik zou voor de eerste gaan, maar hangt er eigenlijk vanaf hoe de indeling is. Is de eerste prima genoeg qua ruimte en heeft het een fijne indeling? Zo ja, dan optie 1 anders 2
Edit: øke met die andere info dan zou ik wel 2 doen!
Haha ik stemde eerst 1 puur omdat ik een groter terrasje meer waard vind dan een groter woonoppervlak, 73m2 lijkt me prima. Maar dichtbij je werk en opvang enzo zitten geeft wel heel veel dagelijks gemak en binnen 20 minuten in het centrum staan vind ik alsnog suuuuperdichtbij.
Edit: wat je ook kiest, mag ik de andere woning? Ik verhuis er graag voor, klinkt awesome.
@Konijntje voor mij afhankelijk van de geluidsoverlast. Maakt een trein meer lawaai dan een metro? Geen idee eigenlijk, maar daar zou ik sterk rekening mee houden.
En verder eigenlijk vooral de woning zelf? Qua indeling, licht, windrichting (haat aan koude donkere kamers).
Wat hoor je liever voor 24 uur non stop als je moest kiezen?
- Kraaien
- Meeuwen
0 stemmers
- liever doof
0 stemmers
Ik vind kraaien geluid wel wat hebben haha. Ik denk dan aan otje.
Oeps hahah geen idee waarom ik jou dacht. Heb jij toevallig niet pas ook zoiets gevraagd, over een woning?
Klinkt als een hele fijne woning (die nieuwe). Dicht bij werk en opvang scheelt iedere dag veel reistijd en dat vind ik anders echt zo zonde van je tijd. Voor die paar keren dat je naar het centrum gaat, is een paar min reistijd niet erg
En zelfs dus wat m2 erbij!
Edit als je niet verwacht van werk en opvang te wisselen binnenkort
Sowieso kraaien, want ben echt doodsbang voor meeuwen en wil ze ook niet horen. Uuugh
Jaa ik snap je wel, als de andere woning nog wat verder weg was of de verbinding nog iets slechter (driekwartier ofzo naar het centrum, geen nachtnet, zoiets?) had ik gezegd zonder twijfel optie 1, ik woon echt liever op een fijne locatie, dan maak ik veel meer ‘gebruik’ van mijn locatie en de stad en voel ik veel minder drempel om er ‘lekker op uit te gaan’, maar met optie 2 klinkt het nog steeds wel heel goed te doen en ik vind de ‘voorsteden’ in CPH ook wel heerlijk en helemaal niet zo heel erg ‘ver weg’ gevoel hebben.
tering, en dan ben je dus om 1 over 4 in het centrum om de hele middag te doen waar je zin in hebt. Ik zou het doen
Nou dat klinkt toch geweldig! En een stuk waardevoller om zo je tijd door te brengen.
Als familie en vrienden ook niet ineens heel ver weg zijn, zou ik het doen hoor
Edit haha jouw familie sowieso lijkt me
ik zie echt alleen maar voordelen! wat zegt je man ervan, denken jullie er hetzelfde over?