Stel je persoonlijke vraag #26

Haha ja die extra 8 minuten doen het 'm he!

2 likes

Hmmm fair enough, ik zou zelf ook twijfelen hoor. Dat soort gemak van bedenken wat je wanneer wilt doen en niet al te veel te hoeven plannen vind ik heerlijk. Het vereist wel iets meer planning dan, al vind ik dus een ruim kwartier reizen echt nog heel erg weinig. Maar als dat elke keer 40 minuten wordt met wachten op de trein erbij dan is het al iets minder chill. Haha eigenlijk klinken beide opties als heel veel comfort maar dan net op iets andere punten idd :slight_smile:

Edit: Eigenlijk is het ook de vraag: vind je de reistijd op de fiets enzo naar de opvang en werk op dit moment vervelend of doe je het graag? Wil je dat ruilen voor iets langer naar het centrum, waar je je vrije tijd weer liever doorbrengt?

Ik zou zelf niet heeeeeeeel ver van mn werk willen wonen maar een beetje reizen elke dag “moet toch”, ik heb liever weinig reistijd naar de leuke dingen want als die té ver weg zijn ga ik dat misschien juist minder doen.

2 likes

Ik woon op 15 km afstand van zee, dat is net te ver weg om even tussendoor naar het strand te gaan en echt ‘aan zee’ te wonen. Maar het is wel dichtbij genoeg om altijd harde wind en horizontale regen in je gezicht te hebben op de fiets. Best of both worlds :joy:

15 likes

Echt hoor, ik ga ook naar Denemarken verhuizen. Echt alles is daar beter geregeld en je kunt er ook nog gewoon fietsen :cry:

(nja behalve dat je sowieso geen astrazeneca meer kan krijgen dan)

8 likes

Optie twee klinkt chill, optie 1 ook, snap dat je niet echt goed weet wat te kiezen. Wat ik me nog afvroeg, hoeveel lawaai komt er van die binnentuin? Want kinderen zijn leuk, maar als ze daar d e hele dag door aan het gillen en spelen zijn en je hoort dat goed in je huis, ik zou knettergek worden.

1 like

Doe jij altijd iets speciaals met je vakantiegeld?

• Nee meestal laat ik het gewoon op mn lopende rekening staan
  • Ik zet het op de spaarrekening
  • Meestal gebruik ik het voor een vakantie.
  • Meestal gebruik ik het voor een duurdere aankoop, bijv. Meubels
  • N.v.t.

0 stemmers

Vorig jaar heb ik het dus op mn lopende rekening laten staan en ik kreeg daar hele verontwaardigde reacties op

:musical_note:Samson, Samson, het is een heel ondeugende maar lieve hond

• Ja die was superondeugend
  • Nee die was juist keibraaf
  • ?

0 stemmers

:musical_note:Humor en spanning, die komen eraan, met Bassie en Adriaan

• Ja dat was inderdaad spannend en grappig
  • Nee geen humor of spanning te bekennen
  • ?

0 stemmers

:musical_note:Welke os kan ons iets leren? Boes Boes, Boes Boes

• Ja veel van geleerd hoor
  • Nee niets wijzer van geworden
  • ?

0 stemmers

:musical_note:Dinobabies maken elke keer van alles mee, Dinobabies zijn ok

• Ja heel ok
  • Nee niet ok
  • ?

0 stemmers

6 likes

Ik vond boes boes stom maar ik keek het wel. Was altijd heel kort toch?

Een van mijn favoriete kinderprogramma’s was de Bruine Beer in het Blauwe Huis. Ken jij dit?

• Nooit van gehoord
  • Zegt me wel iets, nooit gekeken
  • Gezien, vond ik ook wel leuk
  • Gezien, vond ik niet zo leuk

0 stemmers

Terrasje is nog heeel even leuk voor kind tot ze kunnen lopen, dan willen ze die tuin! Het klinkt echt geweldig :slight_smile: optie 2, ik zou het doen.

1 like

Heb je wel eens op het huis van iemand gepast die op vakantie/zakenreis oid is?

• Ja en dat beviel goed
  • Nee
  • Ja maar dat beviel niet

0 stemmers

Aangezien ik waarschijnlijk dit jaar toch niet op vakantie ga hoop ik echt dat ik op een huis van 2 vrienden kan passen. Allebei hebben die het meest awesome huis ever. Ik hoop dat het lukt :joy:

Ik heb een vakantierekening waar ik elke maand een x bedrag op stort plus m’n vakantiegeld in mei. Daar betaal ik dan m’n vakantie van en heb ik een pinpas van waarvan ik alles op vakantie betaal. En wat ik over heb stort ik op m’n spaarrekening of koop ik iets leuks van en dan begin ik weer opnieuw.

7 likes

Binnenkort komt een vriend op mijn huis (en katten) passen. Ik vind het echt ideaal.

1 like

Echt bizar ik sta 2 minuten geleden met mijn man in de keuken totaal random die Samson tune te zingen, al jaaaaren niet gehoord en nu zing ik het en lees ik het 2 minuten later hier :neutral_face:

3 likes

Coincidence? I think not!

22 likes

Onze kat die dit jaar is ingeslapen hebben we vernoemd naar een personage uit die serie!

1 like

Ja is ook fijner voor je katten! Alleen 1 van die vrienden heeft een hond, een hele actieve en hij denkt volgens mij dat ik die dan niet vaak genoeg uitlaat. Nou heus wel.

Ik keek nog op zo’n speciale website, staan er van die huizen waar je op kan passen in Heerhugowaard of Bussum, ja eh, nee. Haha

Misschien niet wat je bedoelt maar doe dit regelmatig voor m’n ouders haha.

Ja in het verleden ook gedaan, maar ik word bang in hun huis. Want er is ooit ingebroken, dus ik wil absoluut geen nacht alleen zijn dan. Wel een beetje dubbel want ik kan net zo goed doodsbang zijn 's nachts in een totaal vreemd huis. En ja het speciale is er toch dan vanaf. Dan zou ik het alleen om de tuin doen.

Hoelang heb je aan de grachtengordel gewoond? Het is absoluut mooi maar ik kon zo slecht tegen die drukte elke dag, zodra je een stap buitenzette. Had niet gedacht dat dat mij zoveel energie zou vreten. Maarja misschien ben ik gewoon heel HOOGSENSITIEF.