Stel je persoonlijke vraag #26

Hoe productief was jouw dag vandaag?

• Even productief als gemiddeld, vrij onproductief dus
  • Even productief als gemiddeld, vrij productief
  • Productiever ten opzichte van gemiddeld
  • Minder productief ten opzichte van gemiddeld

0 stemmers

Ik woon aan zee, in een stad. Echt best of both worlds. Vanuit mijn straat kan ik de zee al zien en ik geniet er nog steeds net zo van als eerst!

Ik ga ook best wel vaak zwemmen en heb een paddle board. Ik wil het liefst nooit meer weg maar ik kan hier nooit een huis kopen dus in de toekomst moet ik waarschijnlijk wel verhuizen.

24 likes

Draag jij nu een spijkerbroek?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Is je gulp open of dicht?

• Open
  • Dicht

0 stemmers

heb geen gulp

9 likes

Heb een spijkerbroek aan die 2 maten te groot is = chill want lekker luchtig. Gisteren had ik een spijkerbroek aan die een maat te klein is. Die ging wel meteen uit toen het kon.

1 like

Heb geen gulp zit in m’n fleece broekie

1 like

Ohh jaa, dat laatste, heb ik me nog zoooovaak afgevraagd. Ik ken nog maar een paar die aan de grachtengordel wonen. Letterlijk 2 haha, en wat lijkt me dat heerlijk zonder toeristen. Ze vinden het zelf ook een verademing. Lijkt me echt zo’n slap in your face als al dat toerisme weer volop draait. En ik ben sinds covid gewoon NIET in Amsterdam geweest.

2 likes

Maar ik zit wel ziek thuis dus denk niet dat mijn stem telt :joy:

1 like

Paar daagjes de hort op in een wellnesshuisje dus alles behalve productief maar loving life

2 likes

Ik heb een paar vriendinnen die in de grachtengordel of bij de wallen wonen en het is zo lekker om daar nu beetje rond te wandelen. Vooral de wallen zijn echt een wereld van verschil

2 likes

Ik weetniet of je zelf in Amsterdam woont, maar ik woon nu redelijk ver van Amsterdam. Ik heb nog wel best wat vrienden daar wonen die toevallig de laatste weken, want het duurt allemaal zo lang, vragen of ik zin heb om langs te komen. Maar ik denk elke keer nee? Omdat ik Amsterdam dus wel als zo’n broedplaats voor covid zie. Zou jij dat doen of niet? Ik kan wel met een auto komen.

2 likes

Valt heel erg mee op dit moment hoor, als je de kaart van NL kijkt met de besmettingen. En verder maakt het natuurlijk uit ook of je van plan bent met 2000 18jarigen te gaan grinden in het vondelpark of alleen bij je vrienden komt. Je ademt niet direct corona in zodra je binnen de ring komt.

7 likes

Ja ik woon er zelf!
Weet niet zo goed of Amsterdam nou per se een broedplaats is, als je je gewoon aan de maatregelen houdt niet denk ik (dus wat @Lemongrab zegt niet bij een meute in het vondelpark gaan zitten). Op straat is het denk ik niet drukker dan in andere steden gok ik, maar ik kom natuurlijk niet echt ergens anders nu dus kan het niet heel goed vergelijken. Maar ben verder niet echt een voorstander van tussen steden heen en weer reizen tijdens corona moet ik zeggen.

1 like

Woon je nu in Rotterdam?

2 likes

Heb je weleens ondergoed naar een artiest op het podium gegooid?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wil best kijken maar Ajax speelt.

5 likes

Glowsticks in het new rave tijdperk :sweat_smile:

Edit deze tijd, rond 2016-2017

Edit omg nee dit was 2006-2007 my goooood :older_woman:t2:

16 likes

Ik ga een nieuwe wasmachine kopen in ieder geval en mijn allerlaatste beetje schuld aflossen en ik ben zo hyped haha. En een nieuwe fiets staat ook op het lijstje, naast sparen voor de tandarts.

4 likes

ik wil wel nog een keer graag naar een concert met een spandoek met daarop ā€˜spandoek’
(of ā€˜banner’ oid)

2 likes

Haha ja denk wel leuk want die bands waren altijd al helemaal naar de klote en het publiek was een kolkende chaos (want: hyperpubers en nog geen smartphones). Jouw verhaal van de rebelse marshmallow is wel een stuk grappiger :joy:

2 likes