Stel je persoonlijke vraag #26

Mijn zusje heeft een keer stroopwafels naar ed sheeran gegooid en hij pakte het op en maakte er een grapje over!!(ja goed verhaal ja)

36 likes

Ik was een keer bij een concert van Lionel Richie en er stond een vrouw best vooraan en die gooide steeds rozen. Maar ook echt een voor een. En ineens trok ze een enorme bos rozen ergens vandaan. Dat Lionel door de microfoon riep please don’t throw it you are going to kill me :joy: Toen is hij ze gaan aanpakken :joy: Die vrouw (denk ergens in de 40) helemaal aan het fangirlen :joy:

Edit: schiet nu ook te binnen ze had ook haar dochtertje bij zich. Lionel vroeg hoe het meisje heette… Destiny, vernoemd naar een van zijn liedjes. Dus deze vrouw was wel Ć©cht mega fan!

31 likes

Iets met good in one hand, bad in my hand

1 like

OMG Noma is mijn ultieme nr 1 op de bucketlist!

1 like

Nee maar weleens m’n niet-meer-plakkende plakbeha achter de DJ booth op het kerstfeest van m’n werk. I’m a classy girl.

9 likes

image
Ik zou deze vogel noemen…

• Borstelkoppapegaai
  • Dracula parrot / dracula papegaai

0 stemmers

En zijn ze mooier dan een harpij?

• Ja
  • nee
  • even leluk
  • Wat is een harpij?

0 stemmers

@Eddie

Ik was ooit op een Duits metalfestival en naast mij stond iemand die vermoedelijk uit Japan was ingevlogen (op basis van wat hij tegen iemand zei) en terwijl allemaal mensen wild aan het meebewegen waren op de muziek moest die man met een iPad per se alles filmen. Het is dat ik een brave burger ben, maar dan wil je best met die tablet gaan gooien. Geniet van de muziek of zet een dvd op.

Edit: die vogel heet dus in het Nederlands ene borstelkop. Ik vind dat echt beschamen. De bedenker moet zijn kop uit schaamte maar ergens induwen want het is een prachtbeest.

7 likes

Ook prachtig.

Partij voor de Harpij voor 2025

1 like

Welke eco-friendly producten gebruik jij?

• Herbruikbare boodschappentas
  • Herbruikbare rietjes
  • Bamboo tandenborstel
  • Uitwasbare watjes
  • Menstruatiecup
  • Herbruikbare ziploc zakjes/beeswax wrap
  • Shampoo bar
  • Herbruikbare waterfles
  • Bamboo afwasborstel
  • Iets anders
  • Niets van dit

0 stemmers

1 like

Geen bamboo tandenborstel, maar wel een ander soort milieuvriendelijke

2 likes

Deze uitspraak past zo goed bij je foto vind ik :joy:

6 likes

Ik denk niet dat dit soort petities nut hebben, want de Chinezen gaan toch niet ineens luisteren/stoppen met hun verschrikkelijke misdaden (die hun veel oplevert) als een paar mensen aan de andere kant van de wereld even wat gegevens achter laten op het internet.

2 likes

Ja ik weet het eigenlijk niet, ik denk zelf, de test is negatief dus ik zou gaan werken. Maar dat komt meer omdat ik zelf bijna chronisch verkouden ben. Ik denk dat je dit zelf het beste kan aanvoelen. Nies je ook veel?

1 like

Oh en n.a.v. de poll van @Konijntje , ben jij vaak verkouden?

• Ja, eigenlijk altijd
  • Nee bijna nooit
  • Een paar keer per jaar
  • Een keer per jaar

0 stemmers

Ik heb nu al 3 jaar een verstopte neus als ik slaap, maar er kan niks aan gedaan worden en gek genoeg went het.

Ik word elke dag verwacht op mijn (kantoor)baan maar bij klachten is het thuisblijven. Zou mijn baan best gedeeltelijk thuis kunnen doen…

Gebruik jij een neusspray als je een verstopte neus hebt?

• Ja
  • Nee
  • N.v.t.

0 stemmers

Ik vind die dingen echt rechtstreeks uit de hel komen. Ik heb vooral herinneringen dan mijn moeder dat dus in mn neus deed en aan 1 neusgat spoelde dat spul door naar mn keel, zo afschuwelijk goor.

Oja, nog 1 verkouden gerelateerde vraag. Ik moest ook vaak met mn hoofd boven een bak heet water met soda hangen. Hielp ook niet lol.
Heb jij dit wel eens gedaan tijdens erge verkoudheid?

• Ja en dit hielp
  • Ja maar dit hielp niet
  • Nee

0 stemmers

Op het moment dat je boven je bak heet water hangt is het gerust wel lekker en gaat je neus lopen. Maar dit is niet vergelijkbaar met otrivin neusspray die even lekker je neus open brandt van binnen zodat je normaal kunt gaan slapen.

5 likes

Ik had dit alleen toen ik nog geen allergiemedicatie nam. Toen werd ik standaard verstopt of snotterig wakker.

En dat stomen hielp natuurlijk niet qua verkoudheid, maar het gaf vooral verlichting.

5 likes

Geen soda, wel van dat speciale stoom spul met eucalyptus ofzo. Hielp wel goed!

16 likes

Ik ken teveel mensen die verslaafd zijn geraakt aan neusspray haha, dus ik slaap dan wel ff een nachtje met een dichte neus

2 likes