Steeds te lui om me aan te melden maar misschien toch maar eens doen!
Volgens moet jij dan wel bloedgroep A of B hebben. Je moeder is oo en je vader AB, die combinaties zijn Ao en Bo waarbij je in de praktijk dan A of B hebt.
Over je-moeder grappen en opmerkingenâŠ
- Vind ik meestal grappig
- Vind ik meestal niet grappig
- Vind ik sowieso respectloos
- Maak ik regelmatig
- Maak ik heel soms
- Maak ik niet
0 stemmers
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik stond net onder de douche en had ineens een flashback naar jaren geleden toen ik ruzie had met een âvriendinâ. Zij noemde me een kutwijf en toen zei ik in het heetst van de strijd als antwoord âje moeder is een kutwijf!â.
De laatste keer dat jij echt een kutdroom hebt gehad?
- Vannacht
- Afgelopen week
- 2-3 weken geleden
- 1/2 maanden geleden
- 3-6 maanden geleden
- Langer dan een half jaar
0 stemmers
Wij deden weleens âje moederâ grapjes binnen ons gezin hahaha. Dat ik dat tegen mân broer zei bijvoorbeeld. Instant confusion
Echt te vaak haha. Erge is dat ik het soms ook tegen mijn baby zeg. Als ze heel erg aan het zeiken is bijvoorbeeld. âJa je moeder!â Oh shit dat ben ik zelf
Dit is in Duitsland ook zo (sorry als iemand anders het al gezegd heeft)
Ik vind yo momma grappen echt fucking grappig haha. Had laatst toen ik Skribbl aan het spelen was ook nog een random yo momma wedstrijd met random mensen in de chat. Kan daar echt van genieten
Hahaha ja dit deed mân broer vroeger ook juist tegen mij
En @anon37686689 haha ja ik zeg het dus ook tegen mân kind! En tegen mân zus, mân eigen moeder (dus over mân oma) etc etc.
Andere favoriet van me is âdat zei je vader gister ookâ als repliek.
Wel âaangetrouwdâ tante haha (of nouja we zijn helemaal niet getrouwd, maar ik ken de kids al sinds hun geboorte dus ik voel me wel hun echte tante). Afgelopen zomer kwam er 1 logeren bij ons âin de grote stadâ, dat was wel heel leuk (en vermoeiend!)
Ik ben bloed/plasmadonor maar voorlopig ga ik even niet doneren. Je moet namelijk je masker afzetten zodat ze kunnen zien of je gezicht verkleurt en zodat je kan drinken, maar ik voel mij daar niet echt fijn bij aangezien op mijn locatie heel wat mensen rondlopen (zonder afstand).
Ik heb geen grote kinderwens maar mân neefje van 1,5 is echt het beste dat me is overkomen
Draag jij een ring/ringen aan je vinger(s)?
- Ja, standaard
- Ja, soms
- Ja, zelden
- Nee
0 stemmers
Ik mag niet omdat ik blow. Anders had ik het wel gedaan.
Ik droeg altijd mijn trouwring maar die ben ik vorig jaar kwijtgeraakt
Oh mag het dan niet? En als je het soms doet?
Herken jij deze persoon?
- Ja
- Nee
0 stemmers
het is Baas B
Maar ik denk alleen omdat ik hem van de week nog ergens op tv heb gezien. Eerste gedachte die net in me op kwam is âdie heeft veel geledenâ, maar dan op zân Tilburgs, âdie héé veul gelejeâ.