Ik ben ook tante van 2 kindjes en ik vind het echt super leuk! Ik heb ook al heel vaak opgepast en mijn tweede nichtje ook geboren zien worden, dus dat maakt het extra speciaal! De oudste noemt me ook altijd tante sjern, zo schattig. Lijkt me echt leuk om straks dagjes weg met ze te gaan
Ik ben mijne vorige maand kwijtgeraakt
Echt niet leuk, ga je die van jou vervangen?
Aah echt kut he! Ja ik wil wel ooit een nieuwe. Maar toen ik 'm verloor was ik bezig met afvallen en was ie al te groot geworden. Ik hoop nog meer af te vallen en wil dus nog wel wachten! Want denk dat mijn vingers nog dunner zullen worden als ik afval haha.
Voor nu ben ik er wel aan gewend dat ik geen ring meer draag, ben 'm al een jaar kwijt. En op mijn werk mag ik geen ringen dragen sowieso. Voor nu is 't wel goed zo dus!
Ga jij 'm vervangen?
Ja echt mega kut, kan er wel om janken.
Oja, dat is wel handig dan om te wachten! Ik wil heel graag een vervanging want ik mis het om mijn ring te dragen maar ik wil nog even wachten want ik hoop dat ik hem misschien nog vind op een gekke plek ofzo.
Maar ik weet dus niet zo goed of ik een vergelijkbare ring kan vinden. Maar opeens een hele andere is misschien ook gek?
Hopelijk vind je 'm idd nog! Snap wel dat je het mist om 'm te dragen. Ik heb zelf ook bedacht om eventueel met een speciaal jubileum een nieuwe te krijgen. Als we 5 jaar getrouwd zijn oid. Zoiets kan je ook nog overwegen!
Haha we hadden geeneens echt vows want we zijn in 10 minuten in court getrouwd omdat het moest voor mijn visa. We zouden dus een ceremonie nog doen met mijn familie erbij maarja⦠dat kan nu niet dankzij corona. En ook lastig om nu in te schatten wanneer we weer mogen reizen
Misschien inderdaad ons 5 jarig jubileum, dat is in 2023
Heb je wel eens een bak ijs in 1 keer opgegeten? Ben en jerry formaat zeg maar.
- Ja, wel eens
- Ja, regelmatig
- Nee
0 stemmers
Wat zou je vandaag bestellen als avondeten?
- Pizza
- Roti
- Snackbar
- Thais
0 stemmers
Dit is ook mijn ervaring. Mijn ex had neefjes en ik had daar nauwelijks wat mee. Ik kon wel leuk met ze doen als we er waren zeg maar, maar buiten dat voelde ik er zeer weinig bij. OkƩ ik moet er wel bij zeggen dat we ze ook weinig zagen, dus je bouwt er dan ook niet echt een band mee op.
Maar mijn bloedeigen nichtje, dat is een hele andere situatie. VƩƩl leuker, veel meer onderlinge overeenkomsten, en nu ze pubert herkent mijn zus ook veel van mij in haar (dus ondanks irritant ook wel weer grappig haha). Ik kan ook alleen met haar net zo erg de slappe lach hebben als ik vroeger met mijn zus had, en met zān drieĆ«n hebben we onderling sowieso wel een speciale band die we nooit met anderen zullen hebben. Ik vind dat echt heel leuk!
Ik draag sieraden in de kleur
- Zilver
- Goud
- Rose goud
- Meerdere kleuren maar wel afwisselend van elkaar
- Meerder kleuren in combinatie met elkaar
0 stemmers
Ik heb net pizza besteld in een te groot formaat (want ik bestel nooit) maar wou het toch opeten dus nu zit ik propvol
Bloedband is echt een apart ding eigenlijk.
Wat wat ik dus niet echt heb met mijn nichtjes (oudste is trouwens al 20) had ik wel met mijn nicht die ik nog nooit goed gekend heb.
Zij wonen in Australiƫ en verhuisden toen ik net geboren was.
Ik heb ze een keer in Australiƫ bezocht (bij oom en tante in hui)
En mijn nicht, dat was echt direct zo leuk! Wij hadden zoveel trekjes hetzelfde
Aahh dat leek me vroeger altijd zo leuk, met echt zoān grote bak voor de tv of in bed met liefdesverdriet zoals in de film
Dit is echt mijn levensdoel maar goed lactose intolerantie en een hele bak sorbet opeten voelt niet indrukwekkend genoeg. Ben & Jerryās vind ik niks maar volgende week is de nieuwe vegan oppo in de aanbieding dus dan ga ik mijn levensdoel realiseren!!
Ik vind dat ik best veel kan eten maar zoān hele pot lukt me echt niet meer. Denk dat het zoān 12 jaar geleden is.
Ik begin te twijfelen of ik t ooit wel gedaan heb maar ik denk t wel. Maar ik vroeg t aan een vriendin en die had t dus nooit gedaan en vond t ook echt niet normaal. Ik vind t ook niet normaal op wekelijkse basis (maar als je dat wel doet ook niet heel gek ofzo) maar wel normaal dat je dat wel eens gedaan hebt ofzo.
De vraag kwam in me op omdat ik netjes stopte met mn magnum bak ijs terwijl ik dat niet wilde
Oh ik vind het niet abnormaal hoor. En als je zin hebt in dat ijs hoef je de pot echt niet terug te zetten omdat dat āhoortā. Zolang het geen gewoonte is kan het zo af en toe (afhankelijk van je eetpatroon) toch geen kwaad?
hoe lang woon je in je huidige huis/appartement?
- 0 - 3 maanden
- 3 - 6 maanden
- 6 - 12 maanden
- 1- 2 jaar
- 3 - 5 jaar
- meer dan 5 jaar
- meer dan 10 jaar
0 stemmers
Eerlijk gezegd zet ik mijn pot ben & jerryās nooit halfvol terug in de koelkast ofzo. Eet m altijd helemaal leeg .
Snap ik, zou hem dan in de vriezer zetten.