HAHA 🥲🥲🥲🥲
Deze man heeft aan m’n eettafel gezeten haha
2,5 jaar
Ik vind Ben & Jerry’s anders ofzo als je hem halfvol terug in de vriezer zet en later verder eet. Het ijs is dan harder. Vind ik minder lekker.
En ik heb lactose intolerantie dus buikpijn krijg ik sowieso. Dan kan hij net zo goed in 1 keer leeg
Ik heb het andersom, ik heb een betere band met de kinderen van m’n zwager/schoonzus dan de dochter van m’n broer.
Maar met m’n zwager/schoonzus ook een hele goede band (schoonzus is m’n BFF), dus die zie ik heel vaak en m’n nichtje en neefje komen hier heel vaak logeren.
Met m’n broer een veel minder hechte band, waardoor ik echt ‘op bezoek’ moet en dan m’n nichtje zie. Ik haal haar wel eens op voor een dagje weg of om te logeren, maar dat is minder spontaan. Al is de band met m’n broer wel beter geworden door m’n nichtje.
Ik vind overigens tante zijn echt zo leuk, heerlijk om ze te verwennen, leuke dagjes weg (pre-Corona dan), logeren, met ze spelen en hoe ouder ze worden hoe leuker de gesprekken zijn.
Als ik in het weekend wakker wordt en heb geen verplichtingen, dan begin mijn ochtend het liefst met…
- Uitslapen
- (Uitgebreid) ontbijten
- Social media checken
- Forum checken
- Tv / netflix / etc kijken
- Krant / boek / tijdschrift / etc lezen
- Wandelen
- Koffie etc halen buiten de deur
- Klusjes zodat ik verder een vrije dag heb
- Boodschappen
- Sporten
- Anders…
0 stemmers
Gebruik jij weleens deze website om geen verzendkosten te hoeven betalen op Bol.com?
Goedkoopste product Bol.com - vanaf € 0.10
- Ja zeker
- Nee, ken het wel
- Nee, ken het niet
0 stemmers
Ik heb zo’n select account op Bol dus ik betaal sowieso geen verzendkosten daar!
Indirect betaal je daar dan wel voor, met zo’n account
Wel eens gebruikt, maar meestal vraag ik even in mijn omgeving of iemand nog iets nodig heeft van bol en bestel ik dat mee!
Nee ik betaal liever gewoon voor de service van het verzenden dan dat ik ineens een random italiaans luiserboek heb.
Ghehe ja maar het kost 15 euro per jaar dus dat haal ik er echt na een paar bestellingen al uit en ik bestel echt schandalig vaak als je het voor een heel jaar bekijkt!
Welke service hahah? Dat staat toch los van elkaar
Echt zonde ik heb o.a. ook dit prachtboek gekocht
Oh ja nee dit boek wil ik wel. Lekker avondturen beleven en aan de slag
Ik koop gewoon voor mijzelf een cadeaukaart erbij.
Heb dit ooit wel eens gedaan, toen zat ik echt op 19,75 ofzo, dat was dan voordeliger dan er nog meuk bijzoeken (heb ik ook wel eens gedaan) of verzendkosten betalen. Maar tegenwoordig heb ik ook select.
Heb nu select, maar deed altijd dan gewoon een cadeaukaart er bij bestellen en die dan voor de volgende bestelling gebruiken. Voelt dan toch als een cadeautje de volgende bestelling (joehoe, 5 euro korting! ) ook al heb je er gewoon zelf voor betaald maar alsnog
Pro tip: je kunt ook een digitale cadeaubon meebestellen en die gewoon op je eigen account zetten. Je bestelt heus nog wel een keer iets bij bol!
Edit: o sorry zie dat dit al gezegd is, nouja, doe ik ook altijd in elk geval
Over mensen die je als familie beschouwt maar dit biologisch gezien niet zijn:
Ik beschouw als mijn ouders…
- Alleen mijn biologische ouder(s)
- Alleen niet-biologische ouder(s)
- Zowel biologische als niet-biologische ouder(s)
- Niemand
0 stemmers
Ik beschouw als mijn broer/zus…
- Alleen mijn biologische broer(s) / zus(sen)
- Alleen niet-biologische broer(s) / zus(sen)
- Zowel biologische als niet-biologische broer(s) / zus(sen)
- Niemand/Ik heb geen broer of zus
0 stemmers
Ik beschouw als mijn tante/oom…
(Partner van je tante/oom niet meegenomen)
- Alleen mijn biologische tante(s) / oom(s)
- Alleen niet-biologische tante(s) / oom(s)
- Zowel biologische als niet-biologische tante(s) / oom(s)
- Niemand/Ik heb geen tante of oom
0 stemmers
Ik beschouw de vriend van mijn moeder als mijn vader. Ik ken hem al langer dan dat ik mijn biologische vader gekent heb (mijn vader is gestorven toen ik 10 jaar was). Ik heb geen broers of zussen, de vriend van mijn moeder heeft een dochter en een zoon en die aanzie ik wel als een soort broer en zus.
Ook 1 tante en haar man aanzie ik meer dan alleen maar tante en nonkel, ik heb tot mijn 14 jaar bij hen gewoond (alleen in het weekend ging ik naar huis). Zij hebben 2 zonen en hen aanzie ik ook meer dan zomaar neven.