Wat vind je van Jennifer Lawrence?
- Leuk
- Irritant/stom
0 stemmers
Wat vind je van Jennifer Lawrence?
0 stemmers
Geen mening.
Ik ken haar naam. Maar ik zou zo niet 1.2.3 weten welke basic hollywood bitch dit is
Ik weet dat ze in the hunger games speelt.
Ik vond haar in interviews erg overkomen als een ~cool girl~, maar ik kan me voorstellen dat dat personage haar is aangemeten en heb geen idee van hoe ze echt is, ik krijg ook zelden iets over haar mee. Ik vind haar in films meestal wel heel leuk.
Dat dus. Vind ik beetje irritant. Ze acteert wel goed dat zeker.
Ik wilde precies dit typen idd! Heel erg âcool gurl vibesz ik hang alleen met mannenâ
Geraldine Kemper
0 stemmers
Lijkt me een hele gezellige vrouw, lijkt me ook iemand die gerust een biertje met je ergens drinkt op een festival ofzo en een praatje gaat maken met je.
Edit: Ik hoop niet dat iemand nu gaat zeggen maar ik kwam haar tegen op een feestje en toen was ze juist heel arrogant!
Van wat ik gehoord heb liep zij in t begin er heel erg mee te koop dat ze op tv kwam bij het uitgaan enzo.
Ik weet het niet zo goed. Maar ze lijkt me wel best down to earth. Vond haar in dit interview leuk overkomen.
Ach ik had misschien wel hetzelfde gedaan als ik een programma bij BNN had gewonnen en nu tv mag maken voor hun haha. Ze was toen ook nog wel jong natuurlijk.
Voor degene die zei dat jennifer lauwrence in friends speelt nee dat is een andere jennifer hahaha.
hahaha ja ik haal al die Jenniferâs door elkaar
Ik heb echt 3 filmpjes van haar gezien in mijn hele leven maar ik vind haar hoofd wel heel sympathiek!
Wat is de laatste keer dat jij een verhitte/felle discussie of ruzie met een vriend(in) had?
0 stemmers
Mwah niet perse discussie, maar ik spreek een vriendin ergens op aan, ze kruipt in slachtoffer rol, maakt een paar sneren naar âonsâ en zegt dat ze het er niet meer over wil hebben en dan stuurt ze een dag later sorry en doet ze alsof het nooit gebeurd is.
Een echt discussie kan je het niet echt noemen
Voor diegene die aangegeven hebben dat het binnen het afgelopen jaar voor het laatst was. Had dit te maken met corona?
0 stemmers
Of ga dan gewoon naar de sauna, hoeft het binnenbad niet van dit even helemaal lekker vrij
gedoe te verzinnen.
(daar doe je dat toch? ik kom daar nooit dus weet het eigenlijk niet zeker en daar zie ik eigenlijk ook allemaal Everts voor me, sorry not sorry @Evert)