Ja ik vind naaktzwemmen in wellnesscomplexen ook altijd heerlijk
Bij Rune denk ik aan een
- Meisje
- Jongen
0 stemmers
Ik deed vroeger weleens aquarobics in het Marnixbad en daarna was naturistenzwemmem en dan gingen de schermen alvast omlaag aan alle kanten:â)
Mijn aderen werken niet lekker mee dus ze willen me niet
Cool girl vibes én ze was een republikein.
Ik ken zowel meisjes als jongens die Rune heten haha, maar heb op meisje gestemdbomdat ik daar eerst aan dacht
Wij deden dit vroeger omdat mijn ouders het teveel gedoe vonden om in van die kleine hokjes kinderen in zwemkleding te moeten hijsen
edit: ook in het zwembad waar jij de screenshot van post!
Ze is zo ~*~DorKY**~
Volgens mij is ze ook al 30x van een trap/rode loper gevallen onder het mom âhihih zie mij onhandig zijn, zo normaal geblevenâ.
Ach ja en anders veegt ze dâr reet nog eens aan een heilige rots
Ik weet niet of je deze patronen al kent: Leak Freak Patterns op Etsy
Er is ook een bijhorend `bijhorend de groep
Echt leuke en goede vormen.
Nu ben ik nieuwsgierig. Wat versta je onder verhitte discussie?
- Schreeuwen
- Huilen
- Uitschelden
- Stem verheffen
- Weglopen
- Anders?
0 stemmers
En heb je recent zoân verhitte/felle discussie met iemand gehad in het algemeen?
- Ja, met vrienden
- Ja, met ouders
- Ja, met overig gezin/familielid
- Ja, met partner
- Ja, met collega
- Ja, met een vreemde
- Nee
0 stemmers
Coronagerelateerd?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik kom uit een haantjes familie en haantjes schoon familie en elk onderwerp biedt de kans tot verhitte discussies
Maar we vinden dat allemaal ook wel leuk ofzo ? Dus ik ervaar het niet negatief ofzo.
Hoewel bij mân schoonfamilie regelmatig woedend van tafel werd gevlogen en de deuren dan klapperde haha. Vooral de nog puberende kinderen. Nu iedereen 21+ is gaat het altijd wel goed. Verhit, maar goed
Je bent moe en gaat naar bed. In je slaapkamer vliegt een mot. Wat doe je?
- Je laat hem lekker fladderen en gaat slapen
- Je mept m dood
- Je probeert hem het raam uit te leiden
0 stemmers
Ik heb âmep m doodâ gekozen maar in de realiteit ga ik of de gang staan of onder mân dekens en app mân man dat ie NU dat beest weg moet halen
- en die mept m dan waarschijnlijk dood
De mensen die hem gewoon laten fladderen hoe .
Ja gewoon in bed gaan liggen en je ogen dicht doen.
Denk je dan niet van, dat ding fladdert nog rond straks komt ie op mn gezicht zitten ofzo?
Hahah wat? Ik mis hier of context of een gezegde.
Ja en dan, hij vreet me vast niet op. Maar mijn katten zouden m gewoon vangen dus ik hoef niks te doen