Stel je persoonlijke vraag #26

En als het de mothman is??

2 likes

Neem aan dat je normaal in een uniform werkt? Helemaal met corona zou ik gewoon mn normale kleding aan doen.

Ik ben banger voor motten dan voor spinnen

3 likes

Sowieso niet het raam open want dan komen er gegarandeerd muggen binnen in de avond en met het licht aan :sob:

1 like

Ken ik niet. Zalig zijn de onwetenden. Ogen dicht en al je problemen bestaan niet meer.

4 likes

Anders namelijk: niet in mijn slaapkamer gaan slapen. Of zorgen dat iemand hem komt weg halen. Ik ben niet bang voor spinnen, slangen of kom maar door wat voor dieren maar motten vind ik echt verschrikkelijk. Toen ik nog thuis woonde zat er een keer zo’n joekel van een zware nachtvlinder met van die ‘ogen’ op zijn vleugels op mijn kamer omg ik geloof dat ik wel een week op de slaapkamer van mijn zusje heb geslapen haha. Wat een griezel.

2 likes

Voel jij je schuldig als je een relatief onschuldig insect doodslaat? (Een vlieg, spinnetje of mier bijvoorbeeld)

• Ja
  • Eerder wel dan niet
  • Eerder niet dan wel
  • Nee

0 stemmers

1 like

Oh wow niet oke.

Anders, namelijk ik sla nooit een onschuldig insect dood. Alleen muggen en die vind ik niet onschuldig.

5 likes

Ik werk tijdelijk in een verpleeghuis en verbaas me er nog steeds over dat vrijwel iedereen in de zorg daar in trainingsbroek/sportlegging/etc werkt. Heerlijk toch.

Maar @mensen die bang zijn voor motten, zijn jullie dan ook bang voor vlinders? Ik zie motten eigenlijk gewoon als fluffy en chubby vlinders, meestal wel een stuk meer basic met dat beige maar daar kunnen ze ook niks aan doen :woman_shrugging:t2:

Mooie motten

Rosy maple moth

Cecropia moth

39 likes

Vlinders hebben mooie vleugels maar eigenlijk zijn ze ook eng als je naar dat lijfje kijkt :grimacing:

Die rosey maple moth is wel echt cute, nog steeds eng en vies maar wel leuk.

1 like

Vind je dat je voor sommige kledingstukken of kledingstijlen te oud bent geworden?

• Ja, ik ben jonger dan 21
  • Ja, ik ben 21-25
  • Ja, ik ben 26-30
  • Ja, ik ben 31-35
  • Ja, ik ben 36-40
  • Ja, ik ben 40+
  • Nee, ik ben jonger dan 21
  • Nee, ik ben 21-25
  • Nee, ik ben 26-30
  • Nee, ik ben 31-35
  • Nee, ik ben 36-40
  • Nee, ik ben 40+

0 stemmers

En andersom, vind je dat je naarmate je ouder bent geworden, bepaalde kledingstukken/kledingstijlen je leuker staan?

• Ja, ik ben jonger dan 21
  • Ja, ik ben 21-25
  • Ja, ik ben 26-30
  • Ja, ik ben 31-35
  • Ja, ik ben 36-40
  • Ja, ik ben 40+
  • Nee, ik ben jonger dan 21
  • Nee, ik ben 21-25
  • Nee, ik ben 26-30
  • Nee, ik ben 31-35
  • Nee, ik ben 36-40
  • Nee, ik ben 40+

0 stemmers

Dat roze motje :pleading_face:

1 like

Arme motjes! Ik snap niet dat mensen ze vies vinden. Ik had een paar dode motten bewaard omdat ik ze zo mooi vond…

3 likes

Er zijn best mooie motten en vlinders maar ik ben voor allebei echt bang. Vinden mensen hilarisch als ik wegren voor een vlinder. Maar hoe ze vliegen en fladderen vind ik echt niet fijn. Ik hou ook niet van vogels. Spinnen daarentegen vind ik helemaal niet eng.

5 likes

Echt 100% herkenbaar dit haha! Mensen lachen me altijd uit als ik wegspring voor een vlinder :pleading_face: Maar dat gefladder brrrr ik kan er niet tegen! Dus voor mij zijn zowel vlinders als motten een nachtmerrie. Ik ga soms als exposure voor mezelf in een vlindertuin in bijv. een dierentuin haha maar da’s echt geen pretje.

3 likes

Je haren wassen. Op een schaal van 1 tot 10. 1 = VERSCHRIKKELIJK 10 = mijn hobby! Heerlijk om te doen.

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Zulke korte, strakke jersey stof rokjes die in 2012 hip waren zou ik nu niet zo snel meer dragen.

7 likes