Nee. Ik geloof niet dat ik erg interessant ben voor een mot, ik denk eerder oh die gaat mijn kleding opvreten maar alsnog ben ik te lui om er dan iets aan te doen. Hij doet zijn ding en ik het mijne, ik zie hem gewoon als huisgenoot.
Neee maar ik zou dat wel vervelend vinden zo’n vliegend ding. Net zoals een vlieg, vet irritant ookal doen ze niks.
Nee veel te lichtgevend dat gezicht ik hoor ze eigenlijk nooit fladderen. In mijn beleving zitten/hangen/plakken ze altijd ergens in een hoekje en heb je er geen last van.
Je hebt wel motten, en je hebt motten. Van die dunne, kleintjes van max 2 cm trek ik me niks aan. maar er zijn ook van die grote, met zo’n dik lijf en die geluid maken als ze vliegen
Ben nergens zo bang voor als voor die beesten. Kan spinnen etc echt wel hebben en die zet ik ook gewoon buiten, maar dit… Dat ongecontroleerde gefladder, ik word gewoon zenuwachtig nu ik dit typ
Die ga ik zeker te lijf. Heb zelfs een keer op de bank geslapen toen ik m niet te pakken kreeg
En als het de mothman is??
Neem aan dat je normaal in een uniform werkt? Helemaal met corona zou ik gewoon mn normale kleding aan doen.
Ik ben banger voor motten dan voor spinnen
Sowieso niet het raam open want dan komen er gegarandeerd muggen binnen in de avond en met het licht aan
Ken ik niet. Zalig zijn de onwetenden. Ogen dicht en al je problemen bestaan niet meer.
Anders namelijk: niet in mijn slaapkamer gaan slapen. Of zorgen dat iemand hem komt weg halen. Ik ben niet bang voor spinnen, slangen of kom maar door wat voor dieren maar motten vind ik echt verschrikkelijk. Toen ik nog thuis woonde zat er een keer zo’n joekel van een zware nachtvlinder met van die ‘ogen’ op zijn vleugels op mijn kamer omg ik geloof dat ik wel een week op de slaapkamer van mijn zusje heb geslapen haha. Wat een griezel.
Voel jij je schuldig als je een relatief onschuldig insect doodslaat? (Een vlieg, spinnetje of mier bijvoorbeeld)
- Ja
- Eerder wel dan niet
- Eerder niet dan wel
- Nee
0 stemmers
Oh wow niet oke.
Anders, namelijk ik sla nooit een onschuldig insect dood. Alleen muggen en die vind ik niet onschuldig.
Ik werk tijdelijk in een verpleeghuis en verbaas me er nog steeds over dat vrijwel iedereen in de zorg daar in trainingsbroek/sportlegging/etc werkt. Heerlijk toch.
Maar @mensen die bang zijn voor motten, zijn jullie dan ook bang voor vlinders? Ik zie motten eigenlijk gewoon als fluffy en chubby vlinders, meestal wel een stuk meer basic met dat beige maar daar kunnen ze ook niks aan doen
Vlinders hebben mooie vleugels maar eigenlijk zijn ze ook eng als je naar dat lijfje kijkt
Die rosey maple moth is wel echt cute, nog steeds eng en vies maar wel leuk.
Vind je dat je voor sommige kledingstukken of kledingstijlen te oud bent geworden?
- Ja, ik ben jonger dan 21
- Ja, ik ben 21-25
- Ja, ik ben 26-30
- Ja, ik ben 31-35
- Ja, ik ben 36-40
- Ja, ik ben 40+
- Nee, ik ben jonger dan 21
- Nee, ik ben 21-25
- Nee, ik ben 26-30
- Nee, ik ben 31-35
- Nee, ik ben 36-40
- Nee, ik ben 40+
0 stemmers
En andersom, vind je dat je naarmate je ouder bent geworden, bepaalde kledingstukken/kledingstijlen je leuker staan?
- Ja, ik ben jonger dan 21
- Ja, ik ben 21-25
- Ja, ik ben 26-30
- Ja, ik ben 31-35
- Ja, ik ben 36-40
- Ja, ik ben 40+
- Nee, ik ben jonger dan 21
- Nee, ik ben 21-25
- Nee, ik ben 26-30
- Nee, ik ben 31-35
- Nee, ik ben 36-40
- Nee, ik ben 40+
0 stemmers
Dat roze motje
Arme motjes! Ik snap niet dat mensen ze vies vinden. Ik had een paar dode motten bewaard omdat ik ze zo mooi vond…