Er zijn best mooie motten en vlinders maar ik ben voor allebei echt bang. Vinden mensen hilarisch als ik wegren voor een vlinder. Maar hoe ze vliegen en fladderen vind ik echt niet fijn. Ik hou ook niet van vogels. Spinnen daarentegen vind ik helemaal niet eng.
Echt 100% herkenbaar dit haha! Mensen lachen me altijd uit als ik wegspring voor een vlinder Maar dat gefladder brrrr ik kan er niet tegen! Dus voor mij zijn zowel vlinders als motten een nachtmerrie. Ik ga soms als exposure voor mezelf in een vlindertuin in bijv. een dierentuin haha maar da’s echt geen pretje.
Je haren wassen. Op een schaal van 1 tot 10. 1 = VERSCHRIKKELIJK 10 = mijn hobby! Heerlijk om te doen.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
love het wassen + het resultaat maar haat het van tevoren uitkammen en drogen achteraf
Maar heeft dat dan met je leeftijd te maken? Heel veel dingen die in 2012 ‘hip’ waren draag ik nu niet meer, maar dat is omdat ik 't nu niet meer mooi vindt en niet vanwege m’n leeftijd ofzo
In 2012 liep ik in van die belachelijke korte broekjes waar je halve bil uithing.
Ik voel me de laatste jaren ongemakkelijker in blote kleding. Vroeger droeg ik veel korte jurkjes en broekjes. Of een diep decolleté of hele blote rug. Maar daar voel ik me daar nu niet meer echt relaxt in.
Dit bijv zou ik vroeger heel leuk hebben gevonden, maar ik voel me hier wel echt te oud voor
Nee wel echt leeftijd, ik vind van die heel korte strakke rokjes (waar idd alles uitvalt haha @Jumpsuit) vanaf een bepaalde leeftijd niet echt gepast meer en voel me daar ook niet prettig bij. Bij mezelf dan, wat anderen doen moeten ze vooral zelf weten. Bedoel dan ook niet alle korte of alle strakke rokjes, maar dit specifieke type en de combinatie heel kort/heel strak/goedkoop stofje vooral.
voor de mensen die bang zijn voor motten: neem een eekhoorn
video van een eekhoorn die een mot opvreet
Omg dit was zo eng
Ik ben niet bang voor vlinders omdat die niet m’n slaapkamer in vliegen en dat vieze geluid maken als ze vliegen waar ik spontaan jeuk van krijg
Ik heb bij motten ook vaak het idee dat ze de weg helemaal kwijt zijn en spastisch rondfladderen en dan neerstorten
Wat vind je van lieveheersbeestjes?
- Leuk, mooi
- Eng, lelijk, vies
- Leuk totdat ze beginnen te vliegen
0 stemmers
Als ik ooit geld te veel heb, word ik zo’n mevrouw die 2 keer per week naar de kapper gaat om haar haar te laten wassen en föhnen. Ik haat het! Ik heb een gemiddeld energieniveau maar mijn haar wassen brandt me helemaal op. Het krijgt een 2 alleen omdat ik gewassen haar hebben heel fijn vind en het lekker ruikt, maar het proces is echt
.
Ik liep vroeger prima op enkellaarsjes van H&M van 20 euro of met zo’n enorm plastic/nepleren met verkleurde gouden details. Ik weet niet of ik hier alleen in ben maar ik vind dat ik nu gewoon echt niet meer wegkom met enorm goedkope nepleren schoenen of tassen. Dit gaat niet om de prijs of om dat het geen echt leer is, maar echt om het feit dat je van 100 meter afstand ziet dat iets van nep leer is gemaakt.
Zelfde eigenlijk met nep zilveren/gouden sieraden die half zijn verkleurd.
Ik bedoel zoiets:
Wooow ik vraag me echt af of ik iets mis of dat ik mn haar verwaarloos. Ik ervaar mn haar wassen niet echt als een heel proces… hmmm😅 misschien moet ik hier iets mee.
Haha nouja, het verschilt denk ik ook heel erg per haartype. Ik was het 1 keer per week. Dan doe ik 2 keer shampoo, 1 keer conditioner die zo’n 5 min moet intrekken. Daarna kam ik mm haar uit en spuit ik echt elk plukje in met zon spray. Dan fohn ik het, anders heeft die dure spray geen nut. Dan kam ik het weer uit, doe er een serum in en de stijltang erdoor. Dan ziet het er iig niet uit alsof ik met mn vingers in het stopcontact heb gezeten.
Ik borstel mijn haar tussen wasbeurten door weinig, en wat mij persoonlijk WOEST maakt aan het wassen zijn die lange dikke plukken haar die uitvallen en tussen mijn billen, op mijn armen, benen en voeten gaan zitten, het afvoerputje verstoppen en heel de wasbeurt door blijven gaan. Verder klit mijn haar gewoon heel veel en ben ik heel lang bezig met het drogen, ook wanneer ik het niet style.
Een of twee, leuk! Een plaag, creepy as hell.
Nu gaat het niet echt om te oud, maar er kwam net iemand bij me solliciteren in een naveltruitje, dat had ik dan weer niet gedaan. Maar dat had ik denk ik ook niet op mijn 16e gedaan voor een sollicitatie bij de supermarkt.