Stel je persoonlijke vraag #26

Aaaah ik krijg er ook helemaal de kriebels van, vind dit ook echt een verhaal voor het ‘Huilon’ topic

Omg dat 2e jurkje! Zou ik zo dragen

1 like

En dan alleen mensen kiezen die makkelijk te handelen problematiek hebben, want owee dat je moeite moet doen :face_vomiting:

Heb weleens een berichtje gezien van een zender die iemand vroeg om aan zo’n programma (The Undateables) mee te doen. Ronduit denigrerend

1 like

Jij zou er ook absoluut mee weg komen

1 like

Maar jij bent toch ook nog een jonge bloem

2 likes

Sssshhh :shushing_face:

Ze stinken :neutral_face:

Ah ja dat kan ik me ergens wel voorstellen, dat je het gewoon helemaal niet op vliegende dingen hebt!

1 like

Haha dat moet ik ook altijd van mezelf! Ben dan wel doodsbang dat ik per ongeluk uit reflex een super zeldzaam exemplaar wegsla of doodmep :joy::joy:

1 like

Ben jij een … ?

Carrieretijger

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Horecatijger

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Veelzijdige duizendpoot

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Spin in het web

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Vroege vogel

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Salestijger

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Koele kikker

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Schaap

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Vis op het droge

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Als je zulke termen ziet staan in een vacaturetekst dan klik je toch spontaan op het kruisje

41 likes

Maar ik vind leuk werk en doorgroeimogelijkheden wel belangrijk. Maar ga niet over lijken, dus geen carrière tijger XD

1 like

Stel iemand waar je bevriend mee bent praat veel over zijn haar carrière wat vind je daarvan?

• Saai
  • Leuk als we in hetzelfde vakgebied zitten
  • Sowieso leuk
  • Ik ben diegene

0 stemmers

Als het juicy verhalen zijn, zijn ze altijd welkom, maar hoef niet elke keer je weekplanning van je werk te horen

9 likes

Wassen zelf vind ik wel fijn maar vervolgens een uur met nat haar rondlopen vind ik zo kut maar ik ben te lui om te föhnen.

Oh ik draag deze rokjes altijd haha. :heart: :see_no_evil:

Vooral irritant als mensen gaan praten over hun collega’s alsof het gezamenlijke vrienden zijn. Dus gewoon bij voornaam noemen en zonder context. Ik ken die mensen niet en wil ze niet kennen

17 likes

Moeder/vaderdag

• Leuk maar doe ik niks mee
  • Leuk en ik geef mijn ouder(s) ook wat of ik doe iets leuks
  • Daar heb ik niks mee maar ik geef of doe wel wat
  • Daar heb ik niks mee en ik laat het daar ook bij
  • N.v.t.

0 stemmers

Mijn stiefvader had laatst een vlammend betoog waarin hij zijn haat uitte tegen gedwongen commerciële feestdagen als valentijnsdag en pannenkoekendag (is dat een feestdag? waarom de haat?!) Dus prima, geen vaderdag en moederdagcadeautjes voor jullie hoor, haters.

2 likes

Hahaha oh wow :joy: En hoezo haat hij idd op pannenkoekendag wtf. :thinking: