Ja, kan ik wel. Maar kijk het niet regelmatig.
Oooh leukkk
Even over motten, ben erg blij dat ik mijn trauma weer even kan delen namelijk. Het was een zomeravond in 2015 en ik maakte me in mijn kleine studio klaar om lekker te gaan slapen. Tot mijn grote walging zag ik ineens een megamot door de kamer fladderen, met name de lamp was zijn favo spot en deze hing, je raadt het al, boven mijn bed. Ik probeerde hem nog zo humaan als ik ben door de balkondeur naar buiten te jagen, maar dat mocht niet baten. Hij bleef zenuwachtig om me heen fladderen en uit pure wanhoop heb ik hem uiteindelijk maar doodgemept. Omdat het al na 12u snachts was besloot ik dat ik hem de volgende dag wel met de stofzuiger op zou zuigen. Ik ging in ieder geval met een gerust hart slapen, geen mot die onverwachts op mijn gezicht kwam zitten die nacht. De volgende ochtend stap ik uit bed en bedenk ik me dat ik de grote boze mot nog weg moet halen. Ik had mijn bril nog niet op, dus was al mega blind, maar ik zag hem zo snel niet. Dus al lichtelijk in paniek besluit ik eerst mijn bril op te zetten en even iets aan te trekken voor ik op jacht ga. Ik vis een hemdje van de grond wat ik de dag daarvoor aanhad, en ja nu komt het dus. HET BLIJKBAAR ONVERWOESTBARE BEEST ZAT IN MIJN HEMDJE. Dus ik trek dat hemdje aan en voel ineens het paniekerige gefladder TEGEN MIJN BLOTE HUID. Nou echt jongens, ik krijg nog de kriebels als ik er aan denk hij is uiteindelijk alsnog naar buiten gevlogen trouwens dus mot was weer vrij. Ik vooral getraumatiseerd.
Ik vind mezelf (en iedereen boven de 16) te oud voor de kleinliefmeisje-look.
Een aantal jaar geleden kleedde een vrouw van boven de 25 in m’n kring zich nog zo. Ook helemaal een ding maken van dat Disney bounding enzo
Aaaah ik krijg er ook helemaal de kriebels van, vind dit ook echt een verhaal voor het ‘Huilon’ topic
Omg dat 2e jurkje! Zou ik zo dragen
En dan alleen mensen kiezen die makkelijk te handelen problematiek hebben, want owee dat je moeite moet doen
Heb weleens een berichtje gezien van een zender die iemand vroeg om aan zo’n programma (The Undateables) mee te doen. Ronduit denigrerend
Jij zou er ook absoluut mee weg komen
Maar jij bent toch ook nog een jonge bloem
Sssshhh
Ze stinken
Ah ja dat kan ik me ergens wel voorstellen, dat je het gewoon helemaal niet op vliegende dingen hebt!
Haha dat moet ik ook altijd van mezelf! Ben dan wel doodsbang dat ik per ongeluk uit reflex een super zeldzaam exemplaar wegsla of doodmep
Ben jij een … ?
Carrieretijger
- Ja
- Nee
0 stemmers
Horecatijger
- Ja
- Nee
0 stemmers
Veelzijdige duizendpoot
- Ja
- Nee
0 stemmers
Spin in het web
- Ja
- Nee
0 stemmers
Vroege vogel
- Ja
- Nee
0 stemmers
Salestijger
- Ja
- Nee
0 stemmers
Koele kikker
- Ja
- Nee
0 stemmers
Schaap
- Ja
- Nee
0 stemmers
Vis op het droge
- Ja
- Nee
0 stemmers
Als je zulke termen ziet staan in een vacaturetekst dan klik je toch spontaan op het kruisje
Maar ik vind leuk werk en doorgroeimogelijkheden wel belangrijk. Maar ga niet over lijken, dus geen carrière tijger XD
Stel iemand waar je bevriend mee bent praat veel over zijn haar carrière wat vind je daarvan?
- Saai
- Leuk als we in hetzelfde vakgebied zitten
- Sowieso leuk
- Ik ben diegene
0 stemmers
Als het juicy verhalen zijn, zijn ze altijd welkom, maar hoef niet elke keer je weekplanning van je werk te horen
Wassen zelf vind ik wel fijn maar vervolgens een uur met nat haar rondlopen vind ik zo kut maar ik ben te lui om te föhnen.
Oh ik draag deze rokjes altijd haha.