Vooral irritant als mensen gaan praten over hun collega’s alsof het gezamenlijke vrienden zijn. Dus gewoon bij voornaam noemen en zonder context. Ik ken die mensen niet en wil ze niet kennen
Moeder/vaderdag
- Leuk maar doe ik niks mee
- Leuk en ik geef mijn ouder(s) ook wat of ik doe iets leuks
- Daar heb ik niks mee maar ik geef of doe wel wat
- Daar heb ik niks mee en ik laat het daar ook bij
- N.v.t.
0 stemmers
Mijn stiefvader had laatst een vlammend betoog waarin hij zijn haat uitte tegen gedwongen commerciële feestdagen als valentijnsdag en pannenkoekendag (is dat een feestdag? waarom de haat?!) Dus prima, geen vaderdag en moederdagcadeautjes voor jullie hoor, haters.
Hahaha oh wow En hoezo haat hij idd op pannenkoekendag wtf.
Hahahah jaaa nee dat is ook zo. Alleen ik wil gewoon niks horen over die mensen. Alleen als ze m’n vrienden het leven zuur maken ofzo, maar het zijn vaak zulke saaie verhalen
Moederdag is leuk als je kinderknutsels krijgt. Zoals ik nu!
En dan niet hoeven koken en afwassen.
Ik ga verder niet langs mijn ouders, maar helaas moeten we naar mijn schoonmoeder.
Gister vertelde een vriend dat een collega van hem die ik ook nog kende haar 5 jarige relatie met een vrouw heeft bedrogen door een affaire aan te gaan met de 20 jaar oudere mannelijke baas die ook al een gezin had.
Ze waren ter plekke betrapt omdat ze kennelijk altijd op werk neukten.
Kijk, dat zijn de verhalen waarop je zit te wachten toch.
Zooo love mijn zusje maar ze praat over haar werk alsof ik er elke dag bij ben, met vakjargon en termen en collega’s niet alleen met voornaam maar ook bijnamen benoemen en haar werk is gewoon niet interessant genoeg om dat allemaal te vergeven.
“Wij zijn op zoek naar een creatieve duizendpoot om ons team salestijgers te versterken! Ben jij zo’n marketingtopper zonder 9 tot 5-mentaliteit die altijd ready is om brandjes te blussen en calls in de prio-lijn te tackelen? En word je warm van onze relaxte kantoortuin? *insert foto van pingpongtafel”
Als je je daar goed in voelt moet je dat ook vooral blijven doen! Zoals ik ook in mn post zei, dit is iets wat ik vooral bij mezelf niet echt meer vind kunnen, maar bij anderen staat het misschien wel top.
Als moeder zijnde heel leuk haha!
Vooral de kinderknutsel!
En even bij m’n vader en schoonouders langs met taart is ook wel prima
Voor hoeveel geld zou jij 3 jaar naar de gevangenis gaan? Je krijgt geen strafblad.
- Gratis, lijkt me een interessante ervaring
- <10.000
- 10-25.000
- 25-50.000
- 50-100.000
- 100-250.000
- 250-500.000
- 500 k - 1 miljoen
- 1-2 miljoen
- 2-3 miljoen
- 4-5 miljoen
- 6-7-8 miljoen
- 9-10 miljoen
- Meer dan 10 miljoen pas
- Nooit, voor geen enkel geldbedrag.
0 stemmers
Omg ik las 1 jaar, dus ik dacht hmm oke dat is te doen denk ik, maar 3 no thanks
Hoe kom jij op je vragen?
Schiet gewoon bij me naar boven allemaal
Niet zozeer te oud maar wel te dik/striae/cellulitis etc.
Heb jij wel eens vrijwillig seks gehad waarbij je achteraf (meteen of jaren later) dacht: dit was eigenlijk niet oké? Bijvoorbeeld omdat diegene te snel ging, te ruw was, egoïstisch was, je pijn deed of iets anders.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja, heb je daar toen of later iets van gezegd?
- Ja
- Nee
- Nee, maar wil ik nog wel doen
0 stemmers
Zo ja, hoe reageerde diegene toen?
- Positief
- Negatief
0 stemmers
Ik ben er eigenlijk laatst pas achter gekomen dat 1 sekspartij die ik heb gehad, alweer járen terug, toch niet zo vrijwillig was. Ik ben er gelukkig oke onder, maar vond het toch wel een heftig besef. Ik werd door een vriendin in een moeilijke situatie gebracht, en dat een jongen daar best misbruik van maakte. En dat ik daarna ontkende dat het gebeurd was tegenover zijn vrienden en mijn vriendin terwijl het zo duidelijk was, viel toen ook iets meer op zn plek. Dat was gewoon zelfbehoud van mijn brein.
Lijkt me wel een interessante ervaring, maar geen 3 jaar. Eerder iets van een half jaar ofzo.