Stel je persoonlijke vraag #26

Op hoe hij reageerde: zijn woorden waren wel overwegend positief, hij zei iets van “ohja ik snap het, bedankt dat je dat me vertelt” maar het was echt op zo’n toontje van “jaja het zal wel echt geen zin hierin”, volgens mij was het echt ene oor in, andere oor uit.

Oh dat is echt superrot zeg. Ook heftig dat een vriendin je in die situatie bracht, was dat expres?

Ik heb ook zo’n ervaring maar dan vrij mellow, waarin die gast gewoon enorm snel ging + egoïstisch en ik op dat moment een soort van overvallen werd en er niet echt emoties aan koppelde. Omdat ik wel seks met hem wilde, maar eigenlijk niet op die manier. Pas recent dacht ik eraan dat dat eigenlijk helemaal geen goede ervaring was. Ik hoop dat ik, nu jaren later, dat niet meer zo zou doen maar er wel iets van zou zeggen en/of tegenhouden.

@Dombo blegh, dat was achteraf zeker?

Ik heb ooit een man achteraf erop gewezen dat het niet okee was dingen te proberen terwijl een vrouw aan het huilen was, en poeh die reageerde me daar aanvallend op. Ik hoor zo vaak van vrouwen om me heen dat ditsoort dingen fout gaan. Echt heel jammerlijk.

3 likes

Wauw, het feit dat je iemand daarop moet wijzen is al te idioot voor woorden. Wel goed dat je het gezegd hebt!

Ja en lieveheersbeestjes plas/poep of wat het ook is stinkt echt afgemieterd. Bah. Ze zien er extreem schattig uit maar ondertussen.

Ja het was een one night stand en ik heb het bijna direct erna, nog in bed, gezegd :geek: was misschien ook niet de meest subtiele aanpak, maar goed ik vond dat ik gewoon in mijn recht stond om te zeggen dat hij iets wat ik deed niet prettig vond. Hopelijk was hij gewoon een beetje beledigd maar is het later alsnog binnengekomen bij hem.

4 likes

Stel je poké bowl samen;

Basis
  • Sushirijst
  • Sla
  • Quinoa

0 stemmers

Wat als hoofdingredient?

• Zalm
  • Tonijn
  • Ebi fry
  • Kibbeling
  • Sticky tempeh
  • Crispy tofu
  • Kippendijen
  • Rundvlees
  • Gyoza

0 stemmers

Kies je een extra hoofd ingrediënt?
  • Nee
  • Zalm
  • Tonijn
  • Ebi fry
  • Kibbeling
  • Sticky tempeh
  • Crispy tofu
  • Kippendijen
  • Rundvlees
  • Gyoza

0 stemmers

Max 4 toppings;

Toppings
  • Ananas
  • Cherrytomaten
  • Knapperige mais
  • Komkommer
  • Edamame bonen
  • Jalapeños
  • Gebakken champignons met erwten
  • Orange masago (vegan)
  • Miso geglazuurde aubergine
  • Paprika
  • Radijs
  • Rode biet
  • Geroosterde broccoli
  • Lente ui
  • Wortels
  • Zoete aardappel
  • Kool, ui en wortels in het zuur
  • Avocado
  • Mango
  • Zeewiersalade

0 stemmers

Welke sprinkel je erover heen? Max 2

• Chili flakes
  • Crispy friet
  • Knapperige ui
  • Gebakken knoflook
  • Sesamzaadjes
  • Zeewiervlokken
  • Gepekelde gember
  • Wasabi
  • Tempura crunches

0 stemmers

En welke saus?

• De signature saus
  • Sriracha mayo (licht pittig)
  • Miso tahini
  • Teriyaki ginger
  • Wasabi mayo (licht pittig)
  • Truffel mayonaise

0 stemmers

2 likes

Ik durf te wedden dat niemand gaat kiezen voor maïs
Ik word altijd zo chagrijnig als er maïs in m’n pokebowl zit

18 likes

poke perfect?

Oui!

1 like

ik heb dat een tijdje zoooo veel gegeten haha. meestal gewoon die standaard met zalm, komkommer en avo (the witzel?). zou het nu kunnen ruiken in gedachten, maar nog steeds lekker!

23 likes

Jaa dies lekker! En die met garnaal vind ik ook lekker maar wil eig een vega bowl nu, dus zit aan die crispy tofu of sticky tempeh te denken.

1 like

crispy tofu klinkt ook lekker!
ik ben er heel lang niet meer geweest en ik vind het zo random dat ze nu ook rundvlees en kibbeling hebben

1 like

Word bijna boos van de optie annanas. Bah

En gyoza er doorheen? Er naast ja! Bakken vol graag

17 likes

Mijn pokebowltentje heeft vegan zalm😍

7 likes

Mais in alles eigenlijk. Behalve aan een kolf

7 likes

Ja mijne ook! En tonijn. Nog nooit geproefd maar wil wel graag eens proberen

1 like

Niet in Utrecht zeker?

Edit: zie net dat er twee plekken in Utrecht met vegan zalm zijn! Wel een keer zo duur als m’n standaard pokebowl tent :sob:

1 like

Hoofdingrediënt: zalm
Extra hoofdingrediënt: zalm

6 likes