Ik ook! Maar dan ‘eten’ ipv ‘pokebowl’
Hahaha, ik heb dit ook veel te vaak gegeten.
Ik neem altijd de vegan zalm, is wel een aanrader!
Heb jij wel eens wat verkocht op Vinted?
- Ja
- Nee, ook nooit een advertentie geplaatst
- Nee, maar wel een advertentie geplaatst
0 stemmers
Zo ja, hoe lang na het online plaatsen werd het verkocht?
- Binnen een dag
- Binnen 3 dagen
- Binnen een week
- Binnen twee weken
- Binnen een maand
- Na langer dan een maand
0 stemmers
Ik verkoop mijn oude collectie Nike’s en die zijn soms binnen 2 minuten verkocht. Dan heeft het erop zetten + beschrijving erbij langer geduurd dan dat ze online staan. Blijft een bijzondere wereld.
Mais
kraanwater is het lekkerst uit
- een glas
- een plastic fles
- een metalen fles
- anders
0 stemmers
Direct uit de kraan
M’n lievelings is uit een glas, en dan een nacht oud het smaakt dan zachter ofzo?
Alles is tegenwoordig een bowl dus als je ooit wat voedingsmiddelen in een kom hebt gegooid, heb je dit gewoon gegeten hoor
Ik ook niet, maar ik heb gewoon een bakje met rijst, kibbeling, meer kibbeling, friet en sriracha mayo samengesteld. Is vast lekker.
Ik mis soms nog steeds wel eens de kraan op de wc van de benedenverdieping in het huis waar ik in Nederland opgroeide! Was echt mijn lievelings, die wc was vlak bij de ingang en heel vaak wanneer ik thuiskwam was het eerste dat ik deed daar als een dorstige kameel eraan hangen. Lekkerste kraan ooit. Verder is het tapwater in mijn oude wijk mijn favoriet, als het zo hard en koud uit de kraan komt dat het door de druk wit in het glas lijkt, zooo lekker!!!
water
Dat is in Rotterdam bijna altijd! (kalk)
En omdat het een vragentopic is:
Zou je het leuk vinden om bovenstaande knuffel te krijgen?
- Ja
- Nee
- Niet bijzonder leuk, maar kan ermee door
0 stemmers
Als 6-jarige zou ik dit leuk vinden. Maar geen idee wat ik als volwassen persoon met een knuffel moet
Heb jij nog knuffels? En dan hebben als in niet weggestopt in een doos of kist ergens in de schuur, maar op een zichtbare plek.
- Ja, maar alleen die ik als kind al had
- Nee, helemaal geen meer
- Ja, ook nog nieuwe gekocht/gekregen na mijn 18e verjaardag
0 stemmers
In m’n eigen appartement niet, maar in m’n oude slaapkamer bij mijn ouders liggen nog wel knuffels op bed
Ik heb geen knuffels in bed maar paar jaar terug wel Olli gekocht om diergaarde Blijdorp te steunen. Staat nu op mijn boekenkast.
Zeker! Ik was als kind gek op knuffels en sliep toen met een heel bed vol. Nu nog steeds een paar favorieten En een poosje terug als cadeautje via de post van mijn vriend een knuffel gekregen van mijn lievelingsdier ah zo lief haha.
Toen jij nog thuis woonde. At je als gezin gezamenlijk je ontbijt? En was dit uitgebreid ontbijt?
- Ja, vaak aten we samen en was het uitgebreid
- Wel samen eten, meestal niet uitgebreid
- Nee, meestal niet samen eten en meestal niet uitgebreid
- Nee, nooit samen eten en ook niet uitgebreid, ook niet met pasen etc
- Anders
0 stemmers