Ah bah sowieso elk mens die dat doet. Moet dan ook direct aan creatieve docenten denken.
Oh bahbahbah
Mijn grootste horeca irritatie @ The moment is dat hier in elke koffiezaak/resto iedereen opeens een niet Nederlands sprekende jongere is die met zoān verschrikkelijke LA vocal fry gejat van de kardashians VEEL TE ENTHOUSIAST maar dan wel in die monotone Kutstem vragen wat ik wil
Ik wil dat je gewoon normaal doet en Nederlands tegen me praat Fucking hell
En dan gaat vertellen over de kaas die ze gebruiken die lokaal is gemaakt door een of andere hipster boer uit de Beemster waar de koeien alleen boterbloemen eten in elke oneven week. Uiteindelijk blijkt dat je veel te veel betaald voor smerige kaas die gewoon uit de supermarkt blijkt te komen.
Om het af te maken, worden om half 10 de tafels en stoelen aan de kant geschoven en sta je met je gin tonic van ā¬16 in je klauwen aan de kant, omdat dan het /club-gedeelte van de conceptbar moet worden gerealiseerd
Mijn ex lust geen koffie en ging altijd super dramatisch doen als ik koffie gedronken had ābah nu ga ik je echt niet zoenen hoorr!!ā Echt zo kinderachtig altijd. Hopelijk is mijn toekomstige vriend (of vriendin, who knows) niet zo
Vergeet niet dat alle ingrediƫnten apart op het bord (oh nee, rauw stuk natuursteen) zijn gearrangeerd voor de echte concept experience
Hahaha ik heb nog nooit een relatie gehad met een koffie drinkend persoon maar ik snap hem wel een beetje. Coffeebreath is
Mijn vriend drinkt en geen koffie en geen thee. Vind het altijd zo stom staan we dan op visite zijn en hij daar maar zit met een glas sprite ofzo.
Hahahaha me
Nee, maar wel barbies
Oh herkenbaar. Heb me ook wel eens afgevraagd of er niet gewoon een vriend van mijn tafelgenoot was aangesloten, maar het bleek een medewerker van het tentje te zijn.
Ik wilde dat graag zijn toen ik 16 was ofzo, maar toen vond ik het gewoon supercool omdat Angelina Jolie er een speelde in mān toenmalige lievelingsfilm Girl, Interrupted.
Maar ik weet wel zeker dat ik het niet heb want ben echt een jankerdje.
Waarom doe je het dan in de poll
Hoe lang doe jij meestal over het voorbereiden van een sollicitatiegesprek?
Bij het eerste gesprek
- Half uur
- 1 uur
- 2 a 3 uur
- 4 a 5 uur
- Een hele dag
- Meer dan een dag
0 stemmers
Bij een vervolggesprek
- Half uur
- 1 uur
- 2 a 3 uur
- 4 a 5 uur
- Een hele dag
- Meer dan een dag
0 stemmers
Ik zou niet eens weten wat het verschil is tussen een sociopaat en een psychopaat, dus ik denk er ook echt niet over na of ik er misschien een ben.
Die Grenze
- Waar heb je het over
- Ga ik graag heen
- Vind ik maar een k*twinkel
- Heb ik geen mening over
0 stemmers
Ik weet dat er bij mijn ouders er 1 zit. Maar vind het niet super boeiend of noodzakelijk om er heen te gaan.
Ik hou zo van hun goedkope snacks haha.
@roekeloos in welke betekenis?
Ik krijg vaak āje doet ook altijd zo wildā te horen als ik weer eens iets sloop of onhandig doe en daardoor val/ergens tegenaan loop/etc.
En in het verkeer. En met sport. Ik doe vaak en denk dan pas.
Qua kansspelen ofzo ben ik niet roekeloos.
Ben jij lomp?
- Ja
- Nee
- Eerder wel dan niet
- Eerder niet dan wel
0 stemmers
Kijk je bij een outfit altijd of alle kleuren bij elkaar passen/matchen?
- Nee boeit me niet
- Ja doe ik
- Mwah soms
- Ik draag geen kleur
0 stemmers
Kokosmakronen
- Lekkerrrrrr
- Goor
- Wel ok
- Nooit geproefd (?)
0 stemmers
ik vraag het me wel eens af maar ook omdat er zo weinig vrouwelijke voorbeelden zijn om mezelf dan mee te vergelijken? Ook aangezien adhd en autisme zo anders verlopen bij vrouwen?