Stel je persoonlijke vraag #26

ik las mannelijk hha. Was weer gefrustreerd om niks.

5 likes

Nou dan zal het wel de juiste manier zijn hè?

2 likes

Als je kookt/bakt draag je dan een schort?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Hoe knoop je die dan vast

• Strik achterop de rug
  • Strik voorop de buik

0 stemmers

Ik denk er altijd pas aan als het te laat is :sob:

En vaak worden m’n mouwen vies dus eigenlijk moet ik gewoon een poncho aan doen

2 likes

Haha ja net als vroeger met schilderen een oud overhemd van een vader ofzo!

Ik veeg mijn handen ook altijd af aan mijn schort dus als ik dan geen schort draag moet ik er altijd om denken dat ik dat niet doe bij mijn kleding.

1 like

Nee maar ik bedoelde eigenlijk niet de mensen die het niet weten of snappen en daarom gewoon medium zeggen. Vond ik ook nooit een probleem en ik snap je gewoon. Of als je dat gewoon fijner vindt om te zeggen. Maar er zijn altijd mensen die hardop moeten verkondigen hoe achterlijk die namen zijn haha.

Ik heb trouwens geen idee wat een “normale” koffie is. Dat was wel echt mijn ergernis als iemand 5 minuten in de rij voor het menu staat en dan zegt “ik wil koffie” ?? Ja snap ik, maar wat voor koffie? Latte wordt het meest besteld dus ik zou dan denken dat dat het was. Maar bedoelen mensen dan filterkoffie? Zeg dan in ieder geval een zwarte koffie!

3 likes

Ballonnen opblazen geen probleem, maar knoop erin? Nope.

2 likes

Ik dacht op een random plek aan kunnen wijzen waar N O Z W liggen, dat kan ik echt niet. Kunnen zoveel mensen dat hier? Ik weet wel dat het is…

N

W … … … … … … O

Z
7 likes

Snurkt jouw kat?

• Heb geen kat
  • Ja hard ook
  • Ja beetje
  • Nee

0 stemmers

Ja ik dacht hetzelfde als jij. Ik heb het altijd geleerd als Nooit Op Zondag Werken met de klok mee :joy:

Zo hard dat de andere kat hem nog eens geïrriteerd wil wakker meppen. Echt mijn fave.

16 likes

Kan het niet op alle plekken hoor, alleen die ik een beetje ken. Heb nu gestemd op basis van waar ik me nu bevind, hier kan ik het :stuck_out_tongue:

De kust is bij mij op het zuiden, omdat ik altijd weet waar die is weet ik dan waar het noorden is.

Maar als je me nu in een jungle dropped zou ik geen idee hebben.

In een gewoon bos groeit mos op het noorden van de bomen geloof ik

In een jungle wss niet maar toch een tip

6 likes

In mijn eigen stad weet ik het meestal wel omdat ik dan weet waar ik me ten opzichte van het centrum bevind, op andere plekken meestal niet

Haha ja ik weet het in mijn eigen stad ook en ook wel op sommige andere plaatsen, maar niet overal.

Tot het jaar voordat ik me moest inschrijven kampeerden mensen om hun kind te kunnen inschrijven. Gelukkig ging het daarna via telefoon want we waren op reis in Ghana en m’n oma heeft me dan ingeschreven. Die had zeker niet kunnen kamperen :sweat_smile: (wou ook persé die school)

In de jungle altijd het water volgen en dan kom je vanzelf bij de bewoonde wereld.

(Mocht je ooit na de pandemie zoveel spanning willen dat je je laat droppen in de jungle)

4 likes

En als er geen water is?

Ben een keer de weg kwijtgeraakt in de woestijn, gelukkig vrij snel weer het pad gevonden maar het was wel echt eng. Brandende zon, niemand in de buurt en alle rotsen lijken op elkaar.

Lekker piranha’s aan je enkels :sob: