Stel je persoonlijke vraag #26

Nee niet in het water gaan gek. Dr langs lopen. Kijken welke kant de stroming op gaat.

@echo zoeken!

1 like

Nee is niet echt

OkĂ© Indiana, met jou durf ik zo’n dropping wel aan

1 like

Ja daag ik ga niet mee. Facking grote spinnen daar. Ik begleid je wel vanuit een hotel mrt een walkie talkie.

1 like

Food, water, fire, shelter!

5 likes

Ik ben niet echt geboren om te survivallen. Ik hoop ergens gewoon een inheemse champignon te vinden waar ik OF een pijnloze dood sterf OF knetter high ben tot ik gered word.

15 likes

Andere volgorde!

In de woestijn ook; zorgen voor schaduw en dan water.
Gaf de stand van de zon je geen info verder? @Echo

4 likes

Ik denk niet dat fire van toepassing was want dan had ik geheid het hele park afgebrand. Is daar strict verboden.

Maar het was niet zo heftig hoor dat ik deze dingen nodig had. Na een half uurtje in paniek hadden we het pad weer gevonden. Maar wel een wijze les om beter voorbereid weg te gaan. Ik neem nu meer water en eten mee dan ik denk nodig te hebben. En ik wil ook een goed zakmes kopen ofzo. Kan ik in ieder geval een hut bouwen.

@ellegirltalk enige info die ik van de zon kreeg was “je gaat dood als je het pad niet vind” haha nee stond gewoon op het hoogste punt dus daar kon ik niks mee.

1 like

Ging jij, voor corona, gewoon werken wanneer je je grieperig begon te voelen?

• Nee, bleef altijd thuis, maar meer omdat ik me dan niet goed voelde om te werken
  • Nee, bleef altijd thuis, onder andere omdat ik anderen geen griep wil geven
  • Ja, ik ging gewoon naar werk, dacht daar niet zo over na en dat zal nu ook niet veranderen als ik geen corona maar griep heb
  • Ja, ik ging gewoon naar werk, maar zal dit in de toekomst minder snel doen ookal blijkt het dat ik griep heb en geen corona

0 stemmers

Heeft het weer sinds Corona ook zoveel invloed op jouw gemoedstoestand of is het geen verschil met 2019?

Het weer

• Heeft even weinig invloed als pre-corona
  • Heeft even veel invloed als pre-corona
  • Heeft sinds corona een beetje meer invloed
  • Heeft sinds corona (veel) meer invloed

0 stemmers

Zou kunnen! Ik zat wel op de meest gentrificied school in een zeer gentrified deel van Zuid dus ze begonnen dat jaar pas met loten en ik ben nu 26.

Ik was altijd een zomerhater maar nu verlang ik steeds zoooo erg naar de zon. Elk zonnestraaltje maakt me happy

Don’t @ me als 't straks weer 40 graden is en ik hier weer kom klagen

6 likes

Ik ging heel vaak zwaar verkouden naar werk, omdat ziek melden voor een verkoudheid not done is voor velen. Vanaf nu zal ik met een verkoudheid - ook na corona - eerder thuis werken.

1 like

Slecht weermaakt me nu nog droeviger en mooi weer kan me ‘toch iets leuks’ geven in deze tijden dus ja :upside_down_face:

2 likes

Ik werkte dan meestal thuis! Iets rustiger + bed dichtbij indien nodig + geen collega’s aansteken.

1 like

Zeg je nog wel eens Koninginnedag ipv Koningsdag?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Volgens mij gaat dat echt zoiets worden waarvan mn kind over 20 jaar zegt ‘jezus ma dat is allang niet meer :roll_eyes:’

Net zoals dat wij mn schoonouders uitlachen als ze Hilversum 1 zeggen

12 likes

Mijn moeder zegt altijd koniginnedag, met een harde g ipv een ng. Maar goed zij zegt ook Ofra tegen Oprah Winfrey haha

4 likes

Wajoooo ik wist niet dat dit een ding was.

Ik zei een tijdje geleden tegen iemand toren overhoeks je weet wel het oude Shell gebouw. Dus diegene ??? En ik van ja die toren met die schommel, Adam toren.
Toen voelde ik me ook een beetje een oma.

5 likes

Heb jij zin in morgen?

• Ja
  • Nee
  • Mwah idk

0 stemmers