Is morgen iets speciaals?
Voor mij niet. Misschien voor anderen wel!
Haha ja wij hadden thuis ook alleen in het weekend wit brood! Wel vers van de bakker, mmm. Vond dat het lekkerste wat er was, ik at het ook zonder beleg.
Morgen zal het vreeeeede zijn.
Fuck morgen zoals elke dat of fuck morgen in het speciaal?
Ik heb zin in elke dag
Zou jij jezelf makkelijk een paper cut kunnen geven?
- Nee nooit, paper cuts zijn vreselijk en never dat ik dat mezelf aan zou doen
- Ik zou dat wel kunnen/doen, maar zou enig getwijfel aan vooraf gaan en zou er wel tegenop zien
- Ja hoor, met gemak, zit ik niet mee, ik haal zo een scherp papiertje langs mijn vinger/hand
0 stemmers
Niet voor de lol ofzo. Maar geef geld en dan doe ik het wel
Wow heftig. Ik word elke dag wakker zoals mijn ava
same
Nav deze poll
heb jij ooit echte griep gehad? (dus meer dan koorts en verkouden, en meerdere dagen plat)
- ja
- nee
- weet niet
0 stemmers
Een paar keer echt griep dat ik dacht pfoe ik ben ziek. Tot ik de vogelgriep kreeg, daar was gewone griep echt niks bij. Daar ben ik ruim 3 weken ziek mee geweest dat ik niet eens mijn bed kon uitkomen.
Oooh no en gewone griep is al best heftig toch? Dan zal vogelgriep echt extreem zijn
Ik vroeg me ineens af of griep vaak voorkomt omdat mijn vader het volgens mij wel vaker had (krijgt ook de griepprik) maar mijn moeder is dan van oh ja 1997 was echt kut. Dus nu heb ik eigenlijk geen idee haha
Gewone griep vond ik al heftig maar dat heb ik in 35 jaar wat ik mij kan herinneren denk ik 2 max 3 x gehad? Wel elk jaar zwaar verkouden (behalve nu sinds covid) maar dat is niet dat ik dan in mijn bed ging liggen of zo.
Volgens mij heb je elk jaar wel een griepgolf toch?
Volgens mij ook idd, en dan heb je elk jaar een prik die hopelijk goed werkt tegen die griep ofzo?
Verkouden ben ik ook wel elk jaar (nu gelukkig ook niet), maar mijn neus zit eigenlijk altijd wel verstopt (maar verkouden is kutter dus als het niet hoeft dan liever niet haha)
Ja ik weet dat mijn moeder elk jaar een griep prik krijgt, mijn vader weer niet. Ik moet maar eens vragen waarom hij niet terwijl hij wel ouder is.
Verkouden word ik altijd zo lamlendig door een verstopte neus dat je bijna geen lucht krijgt maar ook weer niet lamlendig genoeg om in bed te gaan liggen
Ik werd gebeld en moest 2 uur extra werken in nacht. Ben net terug. Eerder op de avond ook al 2 uur extra gewerkt. Morgen gewoon weer poli in de ochtend zo geen zin in
weet niet of ik voor dit leven gemaakt ben man, misschien moet ik arts worden met kantoortijden ofzo, fuck deze shit
Hahaha een vriendin van mij lachte me standaard uit als ik Koninginnedag zei. Ik zeg het volgens mij te bekakt of compleet fout. 2 vrienden van mij maken me standaard belachelijk om mān zogeheten kakstem. Wat ik totaal niet heb! Maar ik durf Koninginnedag niet eens meer uit te spreken. Als ik soms een voicememo inspreek krijg ik als antwoord āik moet me ff voorbereiden op je kakstemā.
Koninginnedag:
- Spreek/sprak ik uit met een harde G
- Spreek/sprak ik uit met een zachte G
0 stemmers
De rollende rrrrrr
- Heb ik standaard
- Heb ik niet
- Schiet er soms in maar probeer ik zoveel als mogelijk te vermijden
- Wat is een rollende rrrrr?
- Vind ik vreselijk
- Vind ik mooi
- Heb ik geen mening over