Stel je persoonlijke vraag #26

Niet zozeer door het mondkapje maar meer omdat ik m vaak draag als ik van buiten kom en daardoor al een loopneus heb/krijg

3 likes

Impopulaire mening denk ik, maar ik vind die dingen wel chill. Keer je tanden niet gepoetst? Nahh ruikt niemand. Puisten op je kin? No worries

8 likes

Ja vind het wel ok (behalve het afval van de wegwerpkapjes in het zkh) maar als ik weer eens veel knoflook heb gegeven niet :skull:

2 likes

Ik vind ze ook eigenlijk heerlijk anoniem. Zien ze tenminste geen enkele emotie en je krijgt geen ‘lach eens’ opmerkingen. Zonnebril erbij en ik ben een wandelende outfit.

9 likes

Of een boterham met pindakaas vlak voordat je een uur je eigen adem mag inhaleren. Geen hit

5 likes

image
Welke ben/was jij eerder?

• Links
  • Rechts
  • Allebei even vaak
  • Allebei niet

0 stemmers

1 like

Geen loopneus, maar wel een zweetsnor

4 likes

Heerlens dialect bestaat niet eens

5 likes

Jè ben iiik, werbistooo. Het is te lang leeeeen. Ofzo🤪

7 likes

Bij welke aankopen / ervaringen laten jullie openbare reviews achter?

• Restaurant
  • Thuisbezorgd
  • Online aankoop van kleding
  • Online aankoop van interieur items
  • Online aankoop overig
  • Hotel / camping / B&B / AirB&B / vakantie / etc
  • Uber / Taxi / etc
  • Fysieke winkel
  • Andersss

0 stemmers

En wanneer doe je dit?

• Bij een positieve ervaring
  • Bij een negatieve ervaring
  • Allebei
  • Verschilt per keer

0 stemmers

1 like

Ha, zat hier laatst over na te denken. Want ik ben echt fucking schijnheilig: ik koop bijna niets online zonder reviews te lezen, maar laat zelf echt nooit een review achter… :grimacing:

8 likes

Ik plaats het maar even hier:

Het menu om een poll te maken is wat vereenvoudigd:

image

Hier kun je al je keuzemogelijkheden invullen:

image

en dan je in principe klaar en krijg je dit:

• koffie
  • thee
  • limonade

0 stemmers

LET OP: polls zijn nog steeds standaard anoniem. Om te laten zien wie wat heeft gestemd moet je dat even aanvinken.

Om extra opties te krijgen klik je op het tandwieltje:

image

39 likes

Ja ik dus ook, haha! Daarom was ik benieuwd, ik doe het alleen bij kleine restaurantjes / thuisbezorgd.

2 likes

Door het woord petje had ik ineens de zin doe je petje omlaag en je capuchon op in mijn hoofd

Maar goed. Dit bericht mag je verder negeren

11 likes

Gaat dit je lukken?

• Lukt
  • Lukt niet

0 stemmers

4 likes

Ik laat eigenlijk nooit een review achter, tenzij ik met een kapot product zit en de verkoper niet thuisgeeft. Soms kan er na een negatieve review wel ineens van alles.

Ik schreef voorheen echt nooit reviews, maar sinds vorig jaar doe ik het bijna altijd. Dat geldt dan vooral voor grotere aankopen trouwens. Op mijn werk ben ik echt blij met fijne reviews, dus ik vond het tijd om het zelf ook vaker te doen. Bij een slechte ervaring stuur ik gewoon een mailtje, dan kunnen ze er nog wat mee in plaats van dat het gelijk openbaar is.

3 likes

Waar in Engeland ben jij ooit geweest?

• Londen
  • Leeds
  • Sheffield
  • Birmingham
  • York
  • Bristol
  • Coventry
  • Manchester
  • Liverpool
  • Newcastle
  • Southampton
  • Leicester
  • Nottingham

0 stemmers

Ik doe het als ik een melding krijg

1 like

Ach ja dat zijn automatisch aangemaakte groepen, zie daar zelf nou niet echt meerwaarde in.

3 likes