Alleen Londen uit dit rijtje 
Wel in andere steden zoals Brighton, Bournemouth, Bath, Cotswold, Oxford, Dorset…
Haha ik was in december 2019 nog in Newcastle en bij die brug kon ik alleen maar dat stukje denken
Toen mocht het nog 
Heel misschien kunnen we deze kerst weer
Welke is juist?
- Bagatelliseren
- Bagatalliseren
- Bagateliseren
- Bagataliseren
- Weet ik veel
0 stemmers
Ik dacht dus dat je het heel anders schreef dan je het schrijft.
Nice!
Ik alleen Londen en kleine steden als Bath, Oxford enzo maar te onboeiend voor een poll.
@LaPetiteRobeNoire jij toevallig in Engeland gewoond? En @anon95331300 ?
Ik vond Newcastle echt zo leuk, op vrijdag en zaterdagavond kijk je echt je ogen uit.
En je kunt er heel goed winkelen.
Dit is echt zo’n woord wat ik zou googlen haha
Heb dat nu niet gedaan en gestemd op hoe ik het vind klinken maar dat is bij dit soort woorden zelden goed
Oooh, ik heb echt dom geklikt. Denk nu pas aan het zelfstandig naamwoord erbij 
En in Frankrijk?
- Parijs
- Nice
- Nantes
- Marseille
- Lille
- Lyon
- Saint Etienne
- Bordeaux
- Toulouse
- Montpellier
- Strasbourg
- Rennes
- Reims
0 stemmers
Ik heb ooit griep gehad toen ik dat nog nooit gehad had en was echt zwaar ongerust. We zijn toen zelfs naar de eerste hulp geweest 🥲 waar een zwaar geïrriteerde arts me (terecht) weer naar huis gestuurd heeft.
Ik realiseer me nu dat ik gewoon nog nooit in Londen ben geweest terwijl ik onderhand half Engeland al heb gezien. Zou eigenlijk ooit met school gaan maar dat ging toen niet door en sindsdien denk ik de hele tijd ‘muah Londen komt ooit wel’. Zul je zien dat ik me op mijn sterfbed realiseer dat ik het alsnog vergeten ben.
Ahh maar als je echt griep hebt kan dat ook best gevaarlijk en heftig zijn toch? Ik moet altijd denken aan die parks & recht aflevering dat iedereen in het ziekenhuis terecht komt en waanbeelden heeft enz. Maar nu ik dit typ bedenk ik me dat dat waarschijnlijk niet echt zo gaat 🥲
Hashtag ik verveel me dood
Italië?
- Rome
- Milaan
- Napels
- Turijn
- Palermo
- Genoa
- Bologna
- Florence
- Bari
- Verona
- Venetië
- Catania
- Messina
- Ik ben Mora, onze resident Italiaan
0 stemmers
Ik heb in Leicester gewoond
(en twee maanden in Londen, haha)
Ik zou er niet heen gaan voor een stedentrip, haha. Maar wel een gezellig centrum en sowieso was het in die tijd nog volop feesten a la Geordie Shore stijl met middenin de winter korte jurkjes zonder panty/jas en om 20.00 al helemaal naar de klote. Dus perfect studentenleven.
Van dit lijstje enkel London, maar wel al talloze keren met de boot vanuit Calais naar Dover en dan doorgereden naar Canterbury. Ik mis dit.

Nee, er woont familie. Beetje door heel UK heen. Dus buiten Covid tijden ga ik meestal 1x per jaar. Overigens zijn de kleine dorpjes mijn favoriet
Dat is echt zo Engels he, blote benen en geen jas in de winter. Ik snap niet hoe ze het doen 
@Crusti_Croc special: Ben jij wel eens geweest in;
- Amsterdam
- Amstelveen
- Edam
- Volendam
- Purmerend
- Abcoude
- Hilversum
- Haarlem
- IJmuiden
0 stemmers