Ik ben nooit als tiener nageroepen, maar ik was ook echt een raar kind. Ik word tegenwoordig ook alleen nageroepen als ik korte rokjes of broeken draag. Oh, en toen ik enorme ondergewicht had was ik kennelijk ook leuker om nageroepen te worden? Mannen zijn raar.
en dat voor een sassenach!
Ja zo creepy he! Toen ik 13/16 was zo vaak dat echt aanspreken of naroepen door oudere mannen, of als je ergens stond dat er altijd wel een man op je af kwam of zelfs mannen die mijn ouders complimenten gingen geven als ik gewoon met gezin ergens was.
Vond dat toen heel normaal, vaak ook wel leuk en heb er zeker misbruik van gemaakt, maar nu denk ik echt gadverdamme wat smerig!!
Ik bedoel de Gooische variant. Het ergste vind ik als ik dagenlang Engels heb gepraat en ik dan tegen een Nederlands sprekend persoon mahhhhhrrrr, i.p.v. maar zeg. @keekie nee ik vind het inmiddels wel grappig haha. Ze zeggen ook altijd dat ik met m’n kakstem lekker het nos journaal moet presenteren etc. Ik zeg uiteraard wel wat terug. Het is nu een beetje een flauwe grap aan het worden. Net zoals dat ik geen polls kan maken, want dat kan ik wel ja!!!
Ik heb dat wel met fietsers als er eentje komt. Of dan gebaar ik maar van ga maar. Zo stom als diegene helemaal moet stoppen.
En dan nu ff accenten (Nederland)
- Vind ik leuk!
- Vind ik niet leuk
- Ik vind dat er meerdere accenten op tv moeten komen
- Vind ik mooi
- Vind ik lelijk
- Ik kan alle accenten verstaan
- Ik kan niet alle accenten verstaan
0 stemmers
Oh dit is trouwens wel echt een slechte poll, dat geef ik toe. Vind ik mooi en vind ik leuk lol.
Na ja, niet leuk… gewoon niet heel interessant of iemand oooo of o zegt
Ik kan niks hiervan, hoe ik tot hier ben gekomen in het leven is me soms echt een raadsel
Vind het soms echt jammer dat ik geen Twents accent heb want dat is wat mij betreft het leukste accent van allemaal
Ja dat klinkt zo lief, maar mooi nee. @Zemraluani ik geloof gewoon niet dat jij alle accenten kan verstaan! Jij komt uit Utrecht toch? Ik weet van mezelf dat ik bijvoorbeeld mensen uit Heerlen simpelweg niet kan verstaan. Of ze hebben altijd in een dialect gesproken?
Denken jullie dat we dit jaar nog van de mondkapjesplicht afkomen?
- Ja
- Nee
- Ik weet het niet
0 stemmers
Ik ging vandaag bijna zonder mondkapje naar de supermarkt en toen bedacht ik mij hoe fijn het zou zijn als ik daar niet meer steeds over na hoef te denken. En dan kunnen mensen stoppen met die shit in de natuur gooien.
Verschilt per accent. Ik vind een accent uit het zuiden mooi, maar uit het noorden vreselijk. Oosten ligt er aan hoe erg het accent is (mijn accent lijkt hier het meest op, maar vooral mensen die uit het westen komen valt dit op) en uit het westen verschilt per keer of ik het leuk vind of niet
Geen idee waarom dit zo is of waarom ik dit vind.
Het is een risico maar ik zeg bij deze dat de mondkapjesplicht niet wordt afgeschaft voor 2021. Dat kan ik me gewoon niet voorstellen.
Haha ik had hetzelfde vanochtend met een mandje pakken, had twee dingen nodig en loop zo die winkel door terwijl mandje of kar natuurlijk ook nog steeds verplicht is. Ben ook benieuwd wanneer dat eraf gaat.
Ohja dit wil ik ook wel graag weer anders hebben ja! Gewoon snel door de winkel kunnen lopen zonder verplicht een karretje te moeten pakken voor die 2 dingen die je gaat halen ofzo. Hier mag je nergens een mandje pakken bij de supermarkt, ja alleen als je een scholier bent.
De mondkapjes gaan ergens achter in een kast tot de volgende pandemie. Mijn huid gaat ook zo blij zijn als ik het niet meer op hoef te doen.
Hahahaha ja maar echt. #storyofmylife